نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مایلی‌کهن: غلط می‌کنند لوکادیا را برگردانند!/ گل‌محمدی اگر واقعا می‌خواهد از پرسپولیس برود، برود/ مگر برانکو تخم دوزرده می‌کند؟
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی که بالغ بر ۱۴ سال پیراهن پرسپولیس را هم بر تن کرده، به ماجرای استعفای یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.

یحیی گل محمدی دوباره استعفا داد تا به سوژه اول فوتبال ایران تبدیل شود. پیرامون همین مسئله و سایر موارد با محمد مایلی کهن  صحبت کردیم. مردی که همواره با صراحت لهجه صحبت می‌کند و واهمه‌ای از بیان نظراتش ندارد.

پرسپولیس با مس رفسنجان مساوی کرد و یحیی گل محمدی دوباره استعفا داد تا شرایط پرسپولیس بغرنج شود. چرا این اتفاق افتاد؟
آقای گل محمدی پسر خوبی است اما باید به این نکته هم توجه کند که فوتبال بالا و پایین دارد و قرار نیست آدم همواره قهرمان شود. پرسپولیس این فصل مسائل خاصی داشته است برای مثال ما بازیکنان خارجی را می‌بینیم که در حد محلات ایران هم نیستند اما با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند.

مثلاً کدام نفرات؟
مثلاً نبیل باهویی. مثلاً شیخ دیاباته. این بازیکنان چه کمکی به پرسپولیس کردند و آیا در فوتبال خودمان نمی‌توانستیم فوتبالیست‌هایی در چنین سطح پیدا کنیم؟ حتماً در فوتبال خودمان نفراتی بودند که از این بازیکنان خارجی بهتر هستند. من کلاً با حضور بازیکنان خارجی در ایران مخالفم اما اگر می‌خواهیم چنین نفراتی را بیاوریم، حداقل افرادی را جذب کنیم که به لحاظ اخلاقی و فنی در سطح خوبی باشند. مثلاً کوین یامگا استقلال را ببینید. این بازیکن جدا از اینکه به لحاظ فنی خوب است از نظر رفتاری و اخلاقی هم واقعاً نجیبانه رفتار می‌کند و هرگز ندیده‌ام مصاحبه نامناسبی انجام بدهد یا علیه کشور ما حرفی بزند.

البته این روزها بحث بر سر آن است که یورگن لوکادیا بازیکن فصل قبل پرسپولیس نیز دوباره برمی‌گردد.
لوکادیا برگردد؟ غلط می‌کنند لوکادیا را برگردانند! یادشان رفته این آقا از پرسپولیس پول گرفت اما نیمه راه این تیم را رها کرد و بلافاصله پس از خروج از ایران چه حرف‌هایی زد؟ مگر همین آدم نگفته بود در ایران ۱۰۰ سال از زندگی عقب هستید پس چطوری شد که حالا یکباره ایران ۲۰۰ سال از زندگی جلو افتاد و یادش آمد که می‌تواند بیاید و در ایران دوباره فوتبال بازی کند و پول بگیرد؟ به قول معروف خرج که از کیسه مهمان بود، حاتم تایی شدن آسان بود. البته باید انصاف هم داشته باشیم و در مورد پرسپولیس به این نکته توجه کنیم که مصدومیت‌ها در این فصل خیلی پرسپولیس و یحیی گل محمدی را اذیت کرد. از ماجرای پورعلی گنجی گرفته تا داستان یاسین سلمانی و....

به نظر می‌رسد بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات فوتبال ما به خاطر مسائل مدیریتی باشد.
ببینید به نظرم استقلال و پرسپولیس صاحب ندارند و تا وقتی شرایط اینطوری باشد، داستان عوض نمی‌شود. من برای آقایان خطیر و درویش احترام زیادی قائل هستم اما خود این دو نفر در واقع کارمندان باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شوند. شما رئال مادرید را ببینید. بارسلونا را نگاه کنید. مدیران عامل این دو باشگاه چطور انتخاب می‌شوند؟ هواداران رای می‌دهند و رئیس را انتخاب می‌کنند. در آنجا فوتبال ساختار دارد و همین ساختار درست موجب پیشرفت می‌شود. آنها پس از انتخاب به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید یا بارسلونا باز هم اجازه ندارند هر کاری که دلشان خواست،انجام بدهند بلکه همه چیز باید در چهارچوب قواعد تعیین شده و موارد طراحی شده جلو برود.

از بحث یحیی گل محمدی یک مقدار فاصله گرفتیم. اگر شما جای کادر مدیریتی باشگاه بودید در این رابطه چه تصمیمی می‌گرفتید؟ گل محمدی را نگه می‌داشتید یا با استعفای او موافقت کرده و به دنبال یک سرمربی جدید می‌رفتید؟
من اصلاً منکر توانایی‌های یحیی نیستم. انصافاً خوب هم نتیجه گرفته است ولی فراموش نکنیم این ارتباط دوسویه بوده است. یحیی برای پرسپولیس خوب بود، پرسپولیس هم برای یحیی خوب بود. پرسپولیس با این سرمربی افتخارات زیادی آورد و از طرفی گل محمدی هم در پرسپولیس پول خوبی گرفت و روی نیمکت پرهوادارترین تیم ایران نشست که به لحاظ اعتباری فوق العاده بزرگ است. هنوز اتفاقی در لیگ برتر نیفتاده و چهار تیم بالای جدول بسیار به همدیگر نزدیک هستند. تازه ۱۵ مسابقه دیگر هم باقی مانده است به نظرم در مجموع یحیی نباید هر روز حرف از رفتن بزند. اگر گل محمدی واقعاً می‌خواهد از پرسپولیس برود و احساس می‌کند فشار کار به گونه‌ای است که تحمل آن را ندارد، خوب بهتر است رها کند و به خودش فشار نیاورد.

مایلی‌کهن: غلط می‌کنند لوکادیا را به پرسپولیس برگردانند!/ گل‌محمدی اگر واقعاً می‌خواهد از پرسپولیس برود، برود/ مگر برانکو تخم دو زرده می‌کند؟

اتفاقا شایعه شده که اگر یحیی گل محمدی برود، برانکو ایوانکوویچ به جای او پس از پایان جام ملت‌ها هدایت پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت.
مگر برانکو تخم دو زرده می‌کند؟ این آقا  در کجا شد برانکو؟ در همین فوتبال ایران! همین جناب برانکو تا آخرین دلار پولش در ایران را گرفت. عمان همیشه تیم خوبی داشت ولی الان او در آنجا چندان موفق نبوده است. ما همیشه غریبه پرست هستیم. شما همین شمس آذر را ببینید که با سعید دقیقی چقدر خوب فوتبال بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد ولی دیده نمی‌شود چون یکی از خودمان است. این درد فوتبال ماست. سعید دقیقی بچه به این باشخصیتی به درد نمی‌خورد چون ایرانی است ولی اگر یک خارجی بود، کلی به به و چه چه می‌کردند. کلاً فوتبال ایران به دنبال هنرپیشه‌هاست و کارلوس کیروش هم کاپیتان هنرپیشه‌های فوتبال ایران بود.

آیا در این مدت و طی چند سال اخیر از طرف باشگاه پرسپولیس با شما برای مشاوره گرفتن تماسی گرفته شده است؟
نه. در این مورد تماسی نبوده و دلیلی هم نداشت چون آقایان خودشان بهتر می‌دانند چه کاری بکنند. فقط یکی دو بار من را دعوت کردند و سر تمرین رفتم. بهار امسال هم پس از قهرمانی‌های پرسپولیس به آقای گل محمدی پیامک دادم و تبریک گفتم. ایشان نیز لطف کرد و جواب داد و محبت داشت. البته به آقای درویش هم پیام دادم ولی ایشان طوری خلاصه و مختصر جوابم را داد که فکر کردم من جزو قوم الظالمین هستم به همین دلیل دیگر تماسی نداشتم.

برسیم به بحث تیم ملی. الان ماجرای مخالفت با پلاک کردن ماشین‌هایی که قرار بود به عنوان پاداش حضور در جام جهانی به ملی‌پوشان داده شود، سر و صدای بسیار زیادی راه انداخته و حتی علیرضا دبیر هم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی از ریاست جمهوری خواسته تا چنین موقعیتی برای قهرمانان کشتی هم فراهم شود. شما خودتان سرمربی تیم ملی بوده‌اید و با فضای جام ملت‌ها هم آشنا هستید. یک عده می‌گویند لغو این پاداش کار بسیار درستی بود و یک عده هم معتقدند در چنین شرایطی ملی‌پوشان با روحیه ضعیف عازم قطر می‌شوند. نظرتان در این رابطه چیست؟
همه می‌دانند که من عاشق کشتی هستم و از موفقیت این رشته و همچنین سایر ورزشکاران ایرانی به معنای واقعی کلمه خوشحال می‌شوم. این بحث به کنار اما یادمان باشد که رشته‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. فوتبال در تمام دنیا حساب خودش را جدا کرده و الان دیگر رسماً یک صنعت درآمدزا تلقی می‌شود. شما ببینید وقتی تیم ملی فوتبال ایران یک پیروزی به دست می‌آورد، در اکثر استان‌ها مردم برای شادمانی به خیابان می‌آیند اما وقتی تیم ملی کشتی ایران قهرمان می‌شود که در نوع خود فوق العاده هم ارزشمند است، حداکثر در همان شهرهای زادگاه این قهرمانان عزیز و دلاور شادمانی خیابانی را شاهد هستیم. البته در مورد بحث پاداش که شما گفتید من قاطعانه معتقدم اگر بازیکن تیم ملی می‌خواهد  به خاطر پاداش به جام ملت‌ها برود، همان بهتر که اصلاً نرود! یعنی جمعیت ۸۷ میلیونی ایران اهمیتی ندارند و صرفاً پاداش مهم است؟ من فکر نمی‌کنم اینطوری باشد و بچه‌ها اینگونه فکر کنند اما اگر واقعاً یک فوتبالیست صرفاً می‌خواهد به خاطر پاداش راهی جام ملت‌های جام جهانی شود اگر نرود بهتر است چون ما هرچه داریم از همین مردم و همین کشور داریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۰
  • زنده باد ایران عزیز IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    آقای روحی روانی
    • سامان IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      برانکو قبل از امدن به پرسپولیس با دینامو زاگرب 2 قهرمان لیگ ، 2 تا جام حذفی و یک سوپر جام در کرواسی، و در چین با شاندونگ لیونگ قهرمان لیگ برتر چین و در عربستان با الاتفاق نایب قهرمان جام ولی‌عهد عربستان شد بود
    • گودرزی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      مایلی کهن هنوز در سال 1360 گیر کرده
  • عدالت خواه IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    سوال: ایشون الان داره گریه میکنه یا می خنده ...؟!؟🤒
  • بازنشسته IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    مگر مایلی کهن چکاره است که اظهار وجود میکند ؟
    • ناشناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      من وقتی آقای مایلی کهن را میبینم یاد خیارشور میافتم نمیدانم آیا ایشان خیارشور دوست دارند یا نه و درباره فوتبال که گفتند یک صنعت است باید گفت و خواند خالی بندانه جهان همه صنعتگرند آب زمزم میخورند و خیلی خرند
    • پرسپولیسی شریف IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      برو یک مطالعه کن ببین مایلی کهن کی بود بعد نظر بده. اون کسی بود که بعد از انقلاب تیم ملی فوتسال ایران و در آسیا و دنیا مطرح کرد و البته تیم ملی فوتبال ایران توی مربی بودن زمانش عربستان و کره و آبکش کرد!
  • رامین IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    تنها حرف درستی که مایلی کهن گفت:برانکو درایران شد برانکو.دمت گرم.
    • شمسعلی US ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      تنها حرف درست مایلی کهن: کارلوس کیروش هم کاپیتان هنرپیشه‌های فوتبال ایران بود. دمت گرم
    • عادل IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      چرا هر كسي از برانكو انتقاد مي كنه تو كيروش رو به رخش مي كشي ؟؟؟ چه ربطي داره ؟
    • شمسعلی US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      من درباره کی روش نگفتم مایلی میگه! همه حرفاشو ببینیم نه چیزایی که دوست داریم😂
    • اس اس IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      البته به لطف داورهای لنگی و بابا مسعود
  • توپچی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    حاتم طایی درسته نه تایی ..
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    آقای مایلی کهن مگر عقلت را از دست داده اید که اینقدر بدون تفکر صحبت می کنید 1- برگشتن لوکادیا خط حمله پرسپولیس را قدرتمند تر می کند این را قبلا ثابت کرده است 2-مگر بهتر از یحیی گل محمدی که کلکسیونی از جام ها را برای پرسپولیس آورده است سراغ دارید 3-برانکو نشان داد یک مربی کاربلد و حرفه ای است که دوبار پرسپولیس را قهرمان کرد حالا شما چقدر از این افتخارات در فوتبال دارید که به راحتی همه را قضاوت نادرست می کنید
    • متوهم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      مگه اصن عقلی داشت که بخواد از دستش بده بعدشم غلط زیادی را تو میکنی که نظر شخصی خودتا با توهین به این همه هوادار میلیونی اینطوری با کمال وقاحت و بی ادبی اعلام میکنی
    • محمدصادق IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      غیرت و تعصب هم خوب چیزیه ها... یادتون رفته لوکادیا چی ب سر پرسپولیس اورد!!؟ فراموش کردید چجوری ب ایران و ایرانیا توهین کرد بعد رفتنش!!؟ اصلا درحد هالند هم ک باشه واقعا غرورتون اجازه میده ب برگشتنش رای مثبت بدید!!!؟
  • خسته از اینهمه دروغ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    کاری با نظرات آقای مایلی کهن ندارم فقط تورو خدا کاری نکنید این آقا هوس مربی شدن پرسپولیس رو بکنه 😟
  • قدرت US ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    بله واقعا برانکو درایران شد برانکو
  • قدرت US ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    بله واقعا برانکو درایران شد برانکو
  • Ali IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    شما ها ،افرادی که به جناب مایلی کهن حمله میکنید !!!جناب آقای مایلی کهن اگر هیچ ویژگی نداشته باشد که خوشبختانه دارد فقط یک ویژگی ایشان برجسته وخیلی خیلی خوب است که دو رو و دروغگو نیست وغیرازخدا ازهیچ فردی نمی ترسد درعین اینکه باکمال احترام حرفش را میزند وبیگانه پرست هم نیست و متعصب هم طبعا نیست برای او اگر شخصی مانند بازیکن فرانسوی استقلال خوب است بدون دو رویی و واهمه خوبی هایش را میگوید همینطور است در مورد جناب آقای سعید دقیقی ،حال کدامیک ازشما که به وی تاخته اید یکی ازویژگی های آقای مایلی کهن رادارید تا بقول فرنگی ها برایتان کلاه از سر برگیریم ؟؟
  • تتر IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    ورزش ایران را در دنیا با رشته هایی مثل کشتی .تکواندو.وزنه برداری.فوتبال سالنی و فوتبال ساحلی می شناسند نه با فوتبال چمنی که الان شده زنگ تفریح برای تیمها تو آسیا باید به رشته ای بها داده بشه تو دنیا حرفی برای گفتن داره
  • یعقوب IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    اقا من مایلی کهن رو دوس دارم خدایی. ولی میگه سعید دقیقی باشخصیت. درست هم میگه ها ولی چهره دقیقی و موهاش منو به یاد رضا شاهرودی انداخت. قدیما شاهرودی رو بخاطر همین مو تنبیه میکرد مایلی کهن
  • ali IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    حالا دقیقی شانسسی یا هرچی داره خوب نتیجه میگیره، بشرطی میگیم مربی خوبیه که توی تیم های مختلف هم همینطور باشه، امتحان پس بده، مگه همین رحمتی نبود که با الومنیوم خیلی خوب نتیجه گرفت ولی رفت نسساجی هیچی خراب کرد. به یه فصل نباید دل خوش کرد.
  • ناشناس IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    آقای مایلی کودن!!!کل افتخار ورزشیت پوچه!!!!لوکادیا مهاجم درجه ۱ هستش واقای برانکو هم که ثابت شده است......
    • ابی ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      موفقیت به چه قیمتی طرف بیاد هر چی دلش میخواد بگه هر کاری دوست داره بکنه بعد ما خودمون به ندیدن بزنیم، عزت نفسم بد چیزی نیست
  • میثم امینی از ورامین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    صحبت از هنرپیشگی شد ما هنوز فراموش نکرده ایم که همین آقای به ظاهر روشن فکر چطور آقایان علی دایی و کریم باقری را در بازیهای آسیایی به خاطر زدن یا بهتر بگویم اصلاح سیبیل شان این دو را که در اوج فوتبال بودند را جریمه کرده و نیمکت نشینشان کرد سر مربی واقعا خرافاتی در زمان خودش...
  • طاها IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    علی دایی باید بیاد
  • میهن دوست IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    گلمحمدی هر روز استعفا میده و تیم رو به حاشیه برده و کار دیگری بلد نیست و بدرد این تیم نمی خوره، تو این چند سال چه بازیکن جوانی به تیم اضافه کرده؟، بازیکنهای خوب رو از تیم بیرون کرد، یه تیم مثل شمس آذر با چند تا جوان بی نام و نشان و مربی جوانش یقه ی تیمهای بزرگ رو گرفته، مس رفسنجان ۵ بازی پشت هم باخته یا استقلال خوزستان و یا نساجی همشون از پرسپولیس با این همه ستاره امتیاز می گیرند و علت این موضوع در این است که سر مربی دیگر به آخرِ راه رسیده و بهتره اینبار دیگه تیم رو ترک کنه.
  • آبی رنگ آرامش IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    درود بر شما آقای مایلی کهن هرچی گفتید واقعیت بودآفرین برشجاعتتون که حقیقت رو رک وبی پرده میگیدحتی اگر به مذاق عده ای خوش نیادوتلخ باشه براشون
  • احد IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    یحیی گل محمدی چه تقصیر دارد که چند مصدوم داشت که همه چیز را سر سر مربی خالی می‌کنید انشالله نیم فصل فقط بتونیم علی قلی‌زاده رو که خودش هم می‌خواد تو پرسپولیس بازی کنه بگیریم همه چیز درست میشه
  • شهرام IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    تنها مرد فوتبال شناس وصادق مایلی کهنه اما افسوس که کشورما قدرشونمیدونن یادشون رفته که تمام مهره های اصلی جون دایی...وغیره رو اقای مایلی کهن اورد وفوتبال وبازی شجاع رو درتیم ملی وفوتبال رواج داد درقلبم زنده ای مایلی کهن عزیز
  • احمدرضا IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    باسلام خدمت همه دوستان نظر سلطان فو تبال ایران جناب مایلی کهن کاملا صحیح بود یک مربی صالح و منصف هم چنين حرف می‌زند ملت ايران باید افتخار بکند چنين مربی صالحی دارد اینگار ما ایرانیان دیگر حرف حق برای ما تلخ شده لذا در شان شمافوتبال دوستان نيست همانطور در خصوص افراد مشهور بین المللی مثل مایلی کهن و امثال آن سخن بگیم ایشان نظر فوتبالی خودش را گفته لذا این حق برای همه محفوظ است وقتی خبرنگار از کسی سوال می‌کند سؤالش را پاسخ دهد لذا نظرش قابل احترام است پس به نظر کارشناسان احترام قائل شویم موفق باشید التماس دعا
  • عاشق مردم IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    تمام اوناییکه بارفتن آقایحیی موافق شک نکنید بیشترشون یاحکومتی هستن یا کیسه کشا هستن مطمئن باشید طرفدارهای پرسپولیس آقایحیی رودوست داره ومیدونن چقدر برای این تیم زحمت کشیده ما مثل کیسه که سوگلی حکومت هستش نمک نشناس نیستیم قدره مربی بادانش مون رومیدونیم پس ازکیسه کشا میخوام که تو مسائلی که بهشون مربوط نیست دخالت بی جا نکنن ما نیم فصل دوم باقدرت می آییم برای خووونی کردن شورت های کیسه کشا منتظره ماباشید ،،،،،
    • رض IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      اخه استقلال که خار چشه حکومته جاوید تاج کبیر
    • محمدصادق IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      احسنت ب این تربیت خانوادگی بینظیر فقط درعجبم باهمچین تربیتی چقدم ادعا دارید!!!!
  • بهراد IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    یحیی تنها کسیه که البته با کمک (در‌ویش )میتونن تیم قهرمان کنه تیم رسید به ۲ امتیازی صدر..با کلی مصدون پس کارش درست...فصل بعد میشه بره نه الان باید درویش حمایت کن..مایلی کهن هم کم افتخار بازیکنی و مربی گری نداره..از قلعه نویی بهتره..
  • امیرعلی باقری IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    بنظرم برگشت لوکادیا درست نیست چرا که صرفنظر از مسائل فنی که بازیکن خوبی است ولی بازیکنی که تیم رو ول می کنه و میره،قابلیت اینکه دوباره هم تیم رو ول کنه زیاد هست.پس بهتره روی مهاجمی حساب کنیم که پای قراردادش بمونه
  • آقازاده IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    گل محمدی در حد پرسپولیس نیست
  • ایرانی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    بسیار عالی وبدون نقص صحبت کردید
  • کوروش IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    خدایا شر مایلی کهن رو از سر فوتبال این مملکت کم بفرما ، بلند بگو آمین
  • مهدی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    استاد حاشیه،، بشین سرجات،، اگه یحیی هم برود جایی برای تونیس،، استاد میلی
  • نور IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    مایلی کهن مرد یحیا رنگ مو تموم کرده میره میکیره میا د میخاد موهاشو هویجی کنه
  • درود بر امام آیت الله سیدعلی خامنه ای IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    تاریخ مصرف کارشناسی و مربگیریت از سال ۱۳۶۰ منقضی شده،وقتت را تلف نکن برو توبه کن
  • ناشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    من یک استقلایم میخاهم بگم اونهایکه درباره مایلیکهن حرفهای بد میزنید معلوم هست که منطق ندارید بعلاوه اینکه تربیت خانوادگی هم نداری که بخاطر یک خارجی بهش توهین میکنی
  • حسین IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    یحیی نون تیم برانکو رو خورد و گرنه مصدومیت ها تقصیر مدیریت غلطه سرمربیه که استراحت نداد به یاسین سلمانی و پورعلی گنجی ..نمیدونم چرا اینقدر راحت گذاشت کریم بره و از همه مهم تر ضعف یحیی اینه که بازی خونی بلد نیس وسط بازی مخش هنگ میکنه
  • سعید IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    پرسپولیس تیم روزهای سخته
  • محمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    از زندگی صد سال عقبیم اینو که راست گفت
  • هوادار IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    هواداران باید در خصوص سرمربی نظر بدهند بله جناب مایلی کهن برانکو کاری کرد که تو تاریخ ماندگار شد با یازده بازیکن تا فینال آسیا رفت کاری که از هیچ ایرانی ساخته نیست
  • نا شناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    اینقدربی احترامی نکنید.همین الان هم همین آقای مایلی را بگذارند خداییش قهرمان میشه .منتهی آدم چابلوسی نیست .حقیقت را رک میگه .بذارنش تیم ملی نتیجه میگیره
  • توفان سرخ IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    دوستان عزیز منظوراقای مایلی اینست که لوکادیا درحساس ترین بازی انهم دربی پرسپولیس رهاکرد ورفت.وکلی هم توهین به ایران کرد.الان که پرسپولیس شاکی ش شده وباشکایت این بازیکن رامحکوم به پرداخت کرده .وچون لوکادیا نمیتونه این پولو به باشگاه بده میخواد دوباره بیادپرسپولیس.این امدن یک نوع خصومت پرونده ای است.فردا بنا به لج بازی میکنه وپرسپولیس داغون میکنه.درضمن لوکادیا درتیم چینی که بازی کرد افت کرده بود.منم میگم لوکادیا نیاد.چون رفیق نیمه راه بود.مگه اون شاخ داره که فوتبالیستهای ایرانی ندارن.زاهدی وترابی وصادقی بهترلوکادیاهستن.
  • قرمزته IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    مایلی بیخود میکند درمورد یحیی اینجوری حرف میزند یحیی باید درتیم پرسپولیس بماند
    • اس اس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      البته به شرطی که داورها دیگه مثل بازی های گذشته فقط باخت را برای لنگ مساوی نکنند . شده بازور حتی نود دقیقه وقت اضافی بگیرند یا گل های تیم مقابل رو حتماً رو فول اعلام کنند تا امثال هم لنگ ذلیل رو بارور قهرمان کنند آنوقت یویو دیگه کمتر قهر می کنها
  • محمد IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    خداییش مایلی کهن آدم باشرفی همیشه حرفاش رک میزنه من خودم پرسپولیسی هستم ولی واقعا حرفاش همه دقیق وبجا بودن انشالا سلامت باشن
  • میثم IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    این خیلی کار بدیه ک هر اسطوره یا قدیمی پرسپولیس بخاد ک همه ب حرفاشون گوش کنن این عزیزان درپرسپولیس زحمت کشیدن و الان فقط باید تیم رو روحیه بدن همه طرفدارا میدونن تیم باید تقویت بشه و چندنفر مث علی نعمتی فرجی اسدبیگی ریگی رو سریعابندازن بیرون و ی اخطار اساسی ب سعید صادقی و ترابی و سروش هم بدن ک چرا پنجاه درصد فصل قبلشونم نیستن وقتی تیم اینجوری بیحال و بااشتباه بازی میکنه صدرصدی مشکل اساسی وجود داره و تاالان فقط ولسیانی و بیرو خوب بودن
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    اولا لوکادیا گفت ایران صد سال عقبه خب درست گفته تازه ایشون خیلی تخفیف دادن گفتن صد سال. دوما تو چیکاره ای که کی بیاد و کی نیاد؟ و سوما گفتی پرسپولیس و استقلال بی صاحب هستند باید میگفتی کلا مملکت بی صاحبه که اگر نبود یکی مثل تو در مورد موضوعی که توش هیچ کاره ای اینجوری حرف نمیزدی
  • اشنا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    تعجب می کنم ازرسانه ای که ایشان رابرای مصاحبه انتخاب کرده مگراینکه این حرفهای خودرسانه باشدوباشناخت قبلی ازایشان وپیش بینی موضع گیریش حرفهای خودش رااززبان ایشان می زنداقای مایلی توهم رییس بودن درراس فوتبال کشورراداردودرتخیل عزل ونصب می کند
  • Taherabasi IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    9178438200
  • رضا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    ما دوست داریم که لوکادیا بیاد!! حالا هرجور که خودت مایلی کهنی!!
  • علی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    اقای مایلی بخدا تاریخ مصرف شما تمام شددددددده لطفا استراحت کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی