نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
آمار فوق‌العاده ستاره امتیازآور استقلال/ نکونام به این دلیل او را برگرداند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به آمار عملکرد گلزن‌ترین مدافع استقلال مشخص می‌کند این فوتبالیست به چه دلیل توسط نکونام به این تیم برگشت.

انتشار لیست بازیکنان مورد نیاز جواد نکونام در تیر ماه سال جاری مشخص کرد جواد نکونام برای تقویت خط دفاع استقلال، دست روی یک مدافع گلزن گذاشته است.

آرمین سهرابیان مدافع ۲۸ ساله استقلال فصل گذشته در تیم گل گهر سیرجان موفق شد ۴ بار دروازه حریفان این تیم را باز کند. او حالا در یک نیم فصل و تنها در دو سوم مسابقات توانسته به رکورد گلزنی فصل قبلش نزدیک شود.

این مدافع ۱۸۱ سانتی متری چپ پا، فصل پیش موفق شده بود در دیدار مقابل ذوب آهن، هوادار، مس رفسنجان و استقلال چهار بار گل زنی کند که هر چهار گلش برای تیم گل گهر امتیازآور بود.

آرمین سهرابیان در فصل جدید لیگ برتر به استقلال پیوست و به جز بازی‌هایی که به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت تنها فرصت کرد تا در ۱۰ دیدار دیگر از مجموع ۱۵ هفته از ابتدا در ترکیب استقلال حضور داشته باشد. او تنها در مصاف مقابل پرسپولیس در دقیقه ۸۴ از زمین بیرون رفت و در سایر رقابت‌ها با آمار ۸۹۴ دقیقه یار ثابت این تیم بود.

سهرابیان با به ثمر رساندن ۳ گل بهترین مدافع گلزن استقلال شد. گل‌هایی که در کسب ۴ امتیاز و صدرنشینی استقلال در پایان نیم فصل تاثیر مستقیم داشتند.

تک گل سهرابیان در بازی استقلال و ذوب آهن که نتیجه آن یک بر یک مساوی شد تا استقلال یک امتیاز بگیرد. همچنین گل اول استقلال مقابل پیکان که در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک و کسب ۳ امتیاز برای استقلال تمام شد. دیگر گل سهرابیان در بازی نساجی مازندران بود که استقلال ۴ بر صفر پیروز شد و گل سهرابیان تاثیر چندانی در کسب ۳ امتیاز نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی