نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حرکت عجیب پیشکسوتان پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس تصمیم ندارد از بین سرمربیان داخلی برای یحیی گل‌محمدی جانشین انتخاب کند.

خبرهای ضد و نقیضی در مورد جانشین احتمالی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در نشست خبری استعفای خودش ار شفاهاً اعلام کرد، منتشر شده است.

خبرگزاری فارس مدعی شد؛ برخی از پیشکسوتان پرسپولیس تلاش‌هایی انجام دادند تا یکی دو نفر از پیشکسوتان این باشگاه در دهه هفتاد بتواند روی نیمکت سرخ‌پوشان بنشینند اما در صورتی که جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس قطعی شود جانشین او ایرانی نخواهد بود. 

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت نیمکت پرسپولیس بعد از استعفای یحیی/ درویش گل‌محمدی را پیدا کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اکبر IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    گویا قرار بر این است به هر ترتیب ممکن برانکو رابیاورند
    • فر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      برانکو رو بخوان بیارن باید بدهی مالیاتی بدن ...
    • کلنگلیس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      خداکنه بیارن تاعیاراین مربی ردون بابامسعود مشخص بشه ولی خودش نمیادچون میدونه اینبار باید مربی باشه تانتیجه بگیره چیزی که ازش بویی نبرده وبدون بابامسعود یک آدم معمولیه که فقط میتونه چایی بخوره وبره
  • ... IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    بیخود فقط برید سراغ تارتار که از چوب خشک بازیکن میسازه.
    • اشنا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      درست گفتی و لعنت بر کسی که بخواهد برای نداشتن دلار التماس برانکو را بکنه . تارتار عالیه و ضمنا بار سنگینی را باید به دوش بکشه قراردادها هم باید یکساله باشه چون خستگی در تیمهای بزرگی که همیشه برد میخوان برای ایرانیها سنگینه که دو سه سال مربی پرسپولیس باشندبهتره کالدرون بعد از تارتار سال آینده گزینه باشه و تیم از بیحالی در بیاید
  • reza IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    توی پیروزی مربی و باریکن مهم نیستن ! مهم انتخاب داوره !!!
  • زیگزاگ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    یحیا آقای درویش رو خون به جگر کرده. یکی از دلایل ناکامی (که البته از نظر من ناکامی نیست) قهرها و اعتصابهاست. همه از شرایط کشور و فوتبال مطلعیم و داریم میسازیم. نکونام هم متوجه شد و ساخت. حالا این یکی چرا نمیخواد قبول کنه عجیبه.
  • فرامرز IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    هیچ کدام از بازیکنان قدیمی پرسپولیس بجز یحیی بدون تعارف در حد و اندازه‌های مربیگری این تیم نیستند البته بجز مهدی تارتار بقیه شان حتی در اندازه های مربی گری در لیگ برتر و حتی لیگ یک نیستند وگرنه باید جایی مشغول می بودند مصاحبه کردن ادعا کردن و... برای هیچکس شایستگی نمی آورد بهترینشان که حمید درخشان باشد را پیش‌تر آزموده ایم و به برانکو رسیدیم در طول این سال ها اتفاق خاصی در مربی گری این افراد نیفتاده پس آزموده را آزمودن خطاست در فوتبال برای مربی گری شرط اساسی شایستگی ست نه اسم و رسم و پیشینه بازی گری در آن تیم
    • ... IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      چی میگی واسه خودت. امکاناتو بازیکنایی که یحیای بیسواد داشت رو درخشان داشت. مشکلات مالی درخشانو هیچوقت یحیی نداشت. قرارداد یحیی رو مربیای خارجی هم نداشتن. درخشان حداقلش اینه که ادم باهوشیه و دوره بلزیش هم فوق‌العاده باهوش و تکنیکی بود. چند سالی که تونستیم اسپانسر بگیریم و مشکلات مالی کمتری داشتیم تونستیم بدون کمترین مشکلی تونستیم فقط تمرین کنیم و بریم جلو. اون سالها که استقلال با حمایت مستقیم احمدی‌نژاد و چکهای شخصی فتل داشت ولخرجی میکرد یه مشت بنجل جذب پرسپولیس میشدن. میخوای تحلیل کنی درست تحلیل کن.
    • فرامرز IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      دوست عزیز درخشان اگر مربی خوبی بود در این فاصله که از مربی گری پرسپولیس کنار رفت باید جایی مربی می شد مثلا در یک تیم لیگ برتری اما نشد( چون حاشیه هایی درباره بازیکن گرفتن داشت که نمی خوام درباره اش حرف بزنم چون بالاخره بازیکن قدیمی پرسپولیس بوده) که هر تیمی رو از استخدامش پشیمون می کرد یک نمونه کوچکش تادئو از این نمونه ها در پرسپولیس درخشان کم نبود در ضمن شما کارنامه درخشان رو لطفاً با برانکو مقایسه کنید که مربی بعد از درخشان ست نه با یحیی .چون برانکو تیم رو از درخشان گرفت و تیمی ساخت که سال ها قهرمان شد بعد رسید به یحیی یعنی دو دوره مختلفه دوره درخشان و یحیی.دوره درخشان تیم رو به نزول و قهقرا ست اما به یحیی یک تیم آماده رسید اگر درخشان هم می تونست مثل برانکو تیم خوب بسازه باور کن کنار نمی رفت اما ایشون داستان های خاص خودش رو داشت.
  • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    فقط یحیی باتمام افتخارات ودستمال امسال بازهم توکورس قهرمانی‌های بعدیحیی راهم خواهیددید
  • ع ق QA ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    اگر یحیی بخواهد برود برانکو را بیاورند می تونه باز داغ بدل مثلث توطئه ( استقلال و سپاهان و تراکتور) بذاره البته حتی تار تار هم می تونه جز جگر اینها را تازه کنه
    • رضا GB ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      شما ظاهراٌ عادت کردین تیمهای دیگه رو به خاک سیاه بنشونین و با مربیای تحت قرارداد مذاکره کنید نه؟!!!میدونید شکایت هم بکنه فدراسیون هواتونو داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی