پشت پرده بازگشت ستاره جنجالی به استقلال/ تتو دومین جام قهرمانی روی دست مدافع برزیلی؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل مصدومیت‌های کهنه مرادمند و سلیمی و امکان تکرار آنها، نکونام به دنبال بازگرداندن رافائل سیلواست.

همانطور که در روزهای اخیر رسانه‌ها درباره وضعیت رافائل سیلوا مدافع برزیلی سابق استقلال اخباری منتشر کرده‌اند، به جمع شاگردان نکونام بسیار نزدیک شده و به زودی برای عقد قراردادی جدید راهی تهران خواهد شد.

ورزش سه در این باره نوشت: درباره رافائل سیلوا آخرین اخبار حکایت از آن دارد که روند مذاکرات صورت گرفته مثبت بوده و به نظر می‌رسد دوطرف به توافقات اولیه هم رسیده‌ باشند؛ هر چند هنوز توافق نهایی حاصل نشده اما این امر در آستانه تحقق قرار دارد. بدون شک دلیل اصلی برای انتخاب دوباره مدافع برزیلی به بدهی میلیاردی باشگاه استقلال به او مرتبط می‌شود، تا جایی که زمزمه‌های شکایت سیلوا از باشگاه ایرانی سابق خود به فیفا نیز شنیده می‌شد و حالا در صورت تحقق بازگشت مدافع تنومند و مستحکم برزیلی، استقلالی‌ها می‌توانند با یک تیر به ۳ نشان شلیک کنند!

سیلوا پیش از این با شکایت از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در فصل گذشته حکمی ۹۰۰ هزار دلاری را با در نظر گرفتن جرایم مالی ناشی از عدم تعهد مالی، علیه این باشگاه گرفته بود اما در مذاکرات جدیدی که با این بازیکن صورت گرفته، برای پرداخت این بدهی نیز توافقاتی حاصل شده است. سیلوا که یک بار با حضور در استقلال با کسب عنوان قهرمانی، عکس جام قهرمانی لیگ را روی دستانش تتو کرده بود، با توجه به شرایط این فرصت را دارد تا احتمالا دومین جام قهرمانی لیگ را بار دیگر روی دستانش در پایان فصل نقش بزند.

بیشتر بخوانید: استقلال برای جذب آقای گل دست به کار می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس.تیم مردمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    جام قهرمانی درحد جام جهانی. چون پاک پاکه
  • کلنگلیس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    بیا💙که میخام گوجه هارو🍅🍅ربشون‌کنیم امسال🍅🍅🍅🍅
  • 6 IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    كيسه كيسه جاعل پلاست...
    • کلنگلیس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      رب ۱۵رب ۱۵رب ۱۵....اولش بوده گوجه🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅
  • کلنگلیس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    میگن گل ممد🍅 پشت گوشش عکس استعفا روخال کوبی کرده چون همیشه استعفاهاشو پشت گوش میندازه👺🍅
  • 40c IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    امپراطور اینبار شوخی نداره فکر میکنم رفتنش قطعی باشه چون دیده نمیتونه توزمین با تیمهای دیگه رقابت کنه با اون بازیهای مسخرش که فقط تو نیمه زمین خودشون پاسکاری میکنن بعد میگن بازیه مالکانه که حال هر بیننده ای ازش بهم میخوره یه بازیه کسل کننده تا اینجا هم داورا براشون امتیاز جمع کردن با گلهای افسایدو رد کردن گلهای حریفا وندادن کارتهای زردو قرمزی که حق بازیکنای لنگ بوده در کل این تیم حرفی برای گفتن نداره پس اگر چیتوز بره بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی