نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
زوج جدید هری کین در خط حمله؟/ بایرن با لیگ برتری‌ها رقابت می‌کند!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن‌مونیخ قرار است برای خرید سرهو گیراسی ستاره اشتوتگارت با منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام رقابت کند.

سرهو گیراسی با درخشش فوق‌العاده‌ای که در اشتوتگارت داشت، افراد زیادی را به تحسین واداشت. این بازیکن ۲۷ ساله ۱۷ گل در بوندس‌لیگای آلمان به ثمر رسانده، به این معنی که تنها هری کین در این فصل از او بیشتر گلزنی کرده است. طبق گزارش نشریه سان، بایرن به رقابت برای خرید او پیوسته و می‌تواند بند آزادسازی ۱۵.۱ میلیون پوندی (۱۷.۵ یورو / ۱۹ میلیون دلار) در قرارداد او را پرداخت کند.

بایرن تنها باشگاهی نیست که مشتاق جذب گیراسی است و تیم‌های لیگ برتری منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند زیرا هر سه تیم در تلاشند تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه خط هجومی خود را تقویت کنند. اشتوتگارت تلاش کرد تا به گیراسی قرارداد جدیدی با بند آزادسازی افزایش یافته پیشنهاد دهد، اما مهاجم پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد.

گیراسی درباره آینده خود صحبت کرده و اذعان دارد که ممکن است وارد باشگاه بزرگی شود: «من نمی‌توانم این چیزها را پنهان کنم، همه می‌دانند که لیگ برتر یکی از رقابتی‌ترین لیگ‌های جهان است اما در این زمان هیچ دری را نمی‌بندم. تیم‌های بسیار بزرگی در اروپا وجود دارند و نباید تنها روی لیگ برتر تمرکز کرد. ما در اشتوتگارت تیم خوبی داریم و همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است. اگر بتوانیم همچنان فروتن باشیم، شانس خوبی خواهیم داشت.»

توماس توخل سرمربی بایرن تایید کرد که باشگاه در تلاش برای تقویت تیم می‌خواهد در زمستان دو بازیکن جذب کند. باید دید که آیا بایرن به سراغ گیراسی می‌رود یا خیر، اما با توجه به شروع درخشان این مهاجم در فصل و قیمت عالی بند آزادسازی قراردادش تعجبی ندارد که باشگاه‌های بزرگ برای جذب او صف بکشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی