نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا، ملی‌پوش فراموش‌نشدنی پرسپولیس ۱۲ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی حرف‌های خاصی بر زبان آورد.

مهدی مهدوی‌کیا دی ماه سال ۱۳۹۰ چند روز پس از این‌که مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس شد، به این تیم برگشت تا بعد از ۱۳ سال دوباره پیراهن قرمز را بر تن کند.

مهدوی‌کیا در سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۰ طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی از علاقه زیاد خود برای بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد و با اشاره به تمایل فراوان جهت همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر به پرسپولیس برنمی‌گشتم ترجیح می‌دادم از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کنم. او همچنین در واکنش به این‌که محمد رویانیان گفته بود پرسپولیس حالا با روی کار آمدن مصطفی دنیزلی و بازگشت مهدوی‌کیا کهکشانی شده، تصریح کرد: از این لقب وقتی در استیل آذین بودم، خاطره خوبی ندارم به همین خاطر دلم نمی‌خواهد به پرسپولیس بگویند کهکشانی. ما همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا تیم نتیجه خوبی بگیرد.

عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ پیرامون دربی برگشت لیگ یازدهم که بهمن ماه آن سال باید برگزار می‌شد هم حرف جالبی زد و گفت: من تاکنون در دربی‌ها مقابل استقلال شکست نخورده‌ام و پا قدمم برای پرسپولیس مقابل استقلال خوب است.

اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد و پرسپولیس در دربی بهمن ماه سال ۹۰ که به دربی ایمان زاید معروف شد، توانست استقلال را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد.

خبرورزشی‌گردی| مهدوی‌کیا: دوست ندارم به پرسپولیس بگویند کهکشانی/ پاقدم من برای بازی با استقلال خوب است/ اگر به پرسپولیس نمی‌آمدم خداحافظی می‌کردم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی