نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
۶ |
۴
این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس بعد از تعطیلات دوباره به تمرینات پرسپولیس برخواهد گشت.

به نظر می‌رسد با جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، ماندن نبیل باهویی در جمع سرخپوشان قطعی باشد.

فرهیختگان در این باره نوشت: باشگاه پرسپولیس همان‌طور که برخلاف نظر یحیی گل‌محمدی در آخرین روز ارسال لیست آسیایی‌اش نبیل باهویی را به خدمت گرفت، در شرایط فعلی هم در نظر دارد برخلاف نظر این مربی او را در جمع سرخ‌پوشان حفظ کند. البته این اتفاق فقط درصورتی رخ می‌دهد که یحیی رسما از پرسپولیس جدا شود.

نفراتی که در پرسپولیس واسطه حضور باهویی در این تیم شدند همچنان اعتقاد دارند که او به کار تیم‌شان می‌آید و الان زمانی نیست که به بازیکن دیگری فکر کنند، حتی اگر آن بازیکن یورگن لوکادیا باشد. در کل می‌توان گفت از رفتن یحیی از پرسپولیس، نبیل و واسطه‌هایش سود خوبی خواهند برد. ضمن این‌که احتمال ضعیف بازگشت لوکادیا به جمع سرخ‌پوشان هم بعد از جدایی یحیی به صفر خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شیذر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    بهترین خبر ممکنه از لنگ
  • پرسپولیس IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    لوکادیا باید برگرده
  • شاهرخ خان: IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    بارها گفتیم مشکل از مهاجمین نیست. مشکل از سرمربیه که با سیستم دفاعی و رو به عقبش خط هافبک رو علنا درگیر دفاع و پاسکاریهای بی‌هدف با خط دفاع کرده طوری که هافبکها هیچ میلی به هجوم و بازیسازی و تغذیه مهاجمین نداشتن. واقعیت اینه که تو سیستم فشل یحیی اصلا توپ خوبی به مهاجمین نمیرسه. دانیال اصلا تو حملات شرکت نمیکرد و انقد فشار هوادار روش زیاد شده بود که جرات دریبل زدن رو از دست داده بود و کل بازی میچسبید به خط طولی زمین تا دور از جریان بازی باشه تا احیانا دچار اشتباه نشه. یکی از کسایی که یحیی فوتبالشو خراب کرد دانیال بود که باعث شد روحیه‌اش زیر صفر بیاد. همین بلا رو سر نعمتی و عبدی هم آورد. مربیگری یحیی واقعا فاجعه بود. مربی جدید که اومد به حرف من میرسید و خواهید دید که یحیی باعث افت بازیکنا بود. علاوه بر ریگی، سرلک، اسماعیلی‌فر و هنانوف، خانبان هم باید بره چون پرسپولیس مشکل آنالیز هم داره. باید بازیکنای باانگیزه و جوون و قدبلند جذب پرسپولیس بشن و دور بازی با هافبکهای دفاعی فاقد خلاقیت و شوت نزن خط کشیده بشه. یحیی یه کیروش درون خودش داشت که باعث شد مثل او ترسو بشه و تیمو ترسو کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی