نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱۰
خبرورزشی‌گردی| به رحمتی گفتم شاید بتوانی برای استقلال تصمیم بگیری ولی برای من هرگز/ نتواسنت ماجرای طلسم و کله خروس را ثابت کند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رابطه وحید طالب‌لو با سیدمهدی رحمتی هیچ‌وقت گرم نبود و حتی کار آن‌ها در مقطعی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم کشیده شد.

وحید طالب‌لو، ملی‌پوش اسبق استقلال که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد، روز چهاردهم دی ماه سال ۱۳۹۰ در حالی که دیگر بازیکن این تیم محسوب نمی‌شد، طی یک مصاحبه مفصل با خبرورزشی نکات عجیبی را افشا کرد.

طالب‌لو با اشاره به اتفاقاتی که از تابستان سال ۸۹ شروع شد، به خبرورزشی گفت: از علاقه من به استقلال سو استفاده کردند. هنوز یادم نمی‌رود در تابستان سال ۸۹ آقای مظلومی که تازه سرمربی استقلال شده بود چقدر به من زنگ زد و گفت: همه از استقلال رفته‌اند اما تو بمان و به من کمک کن. به‌خاطر مظلومی و البته استقلال در این تیم ماندم و به پیشنهادات خوبی که داشتم جواب منفی دادم اما یک سال بعد پرویز مظلومی این مسائل را یادش رفت و خیلی راحت دیدم که در فهرست تیم جایی ندارم! من را در ابتدای تابستان سال ۱۳۹۰ به باشگاه خواستند و گفتند اگر می‌خواهی در این تیم بمانی باید تعهد بدهی که ۳۰ مسابقه نیمکت‌نشین باشی و اعتراض هم نکنی! واقعا چه کسی چنین تعهدی می‌دهد؟ در آن زمان مهدی رحمتی با تیم ملی به اتریش رفته بود و من تازه به ایران برگشته بودم. آقای رحمتی از اتریش پیغام داد که طالب‌لو باید در صورت تمایل به ماندن در استقلال نیمکت‌نشین باشد و اعتراض هم نکند. من نیز در پاسخ به او پیغام دادم شما شاید بتوانی برای استقلال یا کل فوتبال ایران تصمیم بگیری اما نمی‌توانی برای من تصمیم‌گیری کنی!

وحید طالب‌لو همچنین در بخش دیگری از مصاحبه مذکور با اشاره به ماجرای طلسم و کله خروس(!) که در تابستان سال ۱۳۸۸ مطرح شد و مهدی رحمتی آن را در گفت‌وگو با رسانه‌ها بر زبان آورد نیز تصریح کرد: آدم باید جنبه باخت داشته باشد. آن حوله همیشه همراه من بود و بارها هم مقابل تیمی که آقای رحمتی دروازه‌بانش بود قرار گرفته بودم ولی ایشان فقط در زمانی که با سپاهان به استقلال باخت، این مسئله را مطرح کرد. اگر قرار بود من در هر مسابقه یک کله خروس همراه خودم داشته باشم که باید همه جا یک فریزر با خودم می‌بردم تا این کله خروس بو نگیرد! بعد از این‌که رحمتی چنین مصاحبه‌ای انجام داد من در اردوی تیم ملی بودم و یک شب افشین قطبی سرمربی اسبق پرسپولیس که حالا هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته بود، به اتاق من آمد و واسطه شد تا رضایت بدهم اما در کمال احترام به ایشان گفتم چون مسئله صرفا به خودم مربوط نمی‌شود و پای تربیت خانوادگی هم در میان است، حاضر نیستم کوتاه بیایم. دقیقا بعد از همان ماجرا بود که قطبی من را از تیم ملی خط زد! ما به جلسه کمیته انضباطی رفتیم و رحمتی نتوانست ادعای خودش را ثابت کند. در آن مقطع قاضی شریفی رئیس کمیته انضباطی بود و مهدی رحمتی در صورت عدم اثبات ادعایش و رضایت ندادن من، شش ماه محروم می‌شد. در نهایت رحمتی عذرخواهی کرد و قرار شد به صورت رسمی در رسانه‌ها چنین کاری را انجام بدهد.

مصاحبه وحید طالب لو درباره مهدی رحمتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدحسین IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    وحید طالب لو بهترین دروازه بان و خوش اخلاق ترین ورزشکار ایرانه . اهل دوز و کلک و دو دره بازی نیست
  • سعید BR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    وحید طالب‌لو تنها دروازبان که هیچ وقت مثل اودیسه پیدانمیشه عقاب آسیا
  • علی IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    رحمتی مزور، متظاهر و دودوزه بازه . هرگز هم به هیچ جا نخواهد رسید. نه تو زمان بازیکنی آس بود نه مربیگری.
    • کلنگلیس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      مطمئن هستم دروغگوتر👹ودودوزه بازتر👺از آفتاب پرست 🦖شمانیست ودوران بازیش بهترین 💙گلر ایران بود وانشاالله درمربی گری باتجربه اندوزی بهترین مربی ایران خواهد شد💙💙💙💙💫💫
  • Hamid Nejati IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    الگوی من بودش بهترین دروازه بان ایرانه از تاریخی که دروازبانی میکرد حرف نداره
  • محمدن US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    رحمتی بهترین دفاع چپ پرسپلیس وبهترین دفاع راست تیم ملی افغانستان بود
  • فرید IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    دمت گرم آقای طالب لوکارت20 خوشم میازیر با زور نرفتی وصورتش انداختی.همین کی‌روش خوب حالش گرفت.واه شما گرفتش
  • علیرضا IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    درود از نظر بازی. اردو دروازه بان های خوبی بودند. اما از نظر شخصیتی طالب لو رو من ترجبح میدم نسبت به رحمتی. چون بدون غروره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی