نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دلخوری شدید پیشکسوت استقلال از مسئولان باشگاه؛ پیش خانواده‌ام شرمنده شدم/ با مرگ دست و پنجه نرم کردم اما یک تلفن هم نزدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی فنونی‌زاده مدافع اسبق استقلال و تیم ملی کشورمان سه‌شنبه تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت.

در شرایطی که از اواخر هفته گذشته اعلام شد که یکی از پیشکسوتان تیم استقلال قصد دارد روز سه‌شنبه هفته جاری (دوازدهم دی ماه) تحت عمل جراحی گردن و کمر قرار بگیرد ظاهراً برخی مسائل موجب دلخوری این پیشکسوت استقلال شده است.

مهدی فنونی‌زاده که قرار بود روز سه‌شنبه گذشته به دلیل تنگی کانال نخاع در ناحیه گردن و کمر، تحت دو عمل جراحی قرار بگیرد صبح روز سه‌شنبه در بیمارستان فیروزگر تهران به مدت ۷ ساعت در اتاق عمل بود. پزشک معالج فنونی زاده پیش از ورود به اتاق عمل به خانواده این بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان اعلام می‌کند در صورت سنگینی جراحی روی گردن، عمل نخاع در ناحیه مهره های کمر را به آینده موکول خواهد کرد.

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال در گفت و گویی کوتاه به خبرورزشی گفت: من چند شب قبل از جراحی (نهم دیماه) برای تماشای بازی استقلال مقابل پیکان به استادیوم آزادی رفته بودم. اتفاقا در زمان برگشت از استادیوم و در شرایطی که بابت پیروزی مقابل پیکان خوشحال بودیم با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردیم و حتی برادر ایشان و یکی از دوستان نزدیکشان با اتومبیل ما از آزادی برگشتند. اما خیلی برایم عجیب بود که با وجود اطلاع کامل از وضعیت گردن و کمرم و تاریخ جراحی ام بعد از چند روز که من جراحی کردم هیچ کس حتی یک تماس تلفنی هم نگرفت و حالم را نپرسید.

وی درباره چرایی طولانی شدن جراحی اش توضیح داد: جراحی گردنم به قدری سنگین بود که ۷ ساعت در اتاق عمل بودم و در نهایت دکتر، جراحی کمرم را به یک ماه آینده موکول کرد. واقعاً خدا را شاکرم که به سلامت از اتاق عمل خارج شدم و امیدوارم جراحی بعدی ام هم به همین ترتیب با موفقیت انجام شود، اما هر چقدر بابت این موضوع خوشحالم از این بابت ناراحتم که هیچ کس از استقلال با من تماس نگرفت و به همین خاطر پیش خانواده‌ام شرمنده شدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • امیر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    خدا شفا بده مهدی تاااجی عزیز تنت سلامت بشه به یاری حق 🤲
    • علیرضا IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      فکر کردی هر روز جوگیر بشی استوری بزاری الان علی خطیر میاد بر بالینت لالایی میخونه برو برادر اینا به خودشون رحم نمیکنن
    • فرهنگ کیسه همینه IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      ببین خیلی مونده فرهنگ کیسه کشا رو بفهمی........
  • لیلا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    خطیر فعلا سرش گرم کارای مهمتره
    • کیسه شش سوراخه IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      ای شیطون منظورت جعل اسناده؟
    • حاج ۳لسچ IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      خیر!! دکتر در حال ترانسفر ممد نوازی به استون ویلا است!! البته با نسخه ابدیت شده فتو!!🤣🤣
  • مملی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    تو استقلال پهلوان زنده رو هم عشق نمیدونن تو دیگه کجای کاری،با چهارتا کری و خودشیرینی واس هوادارا توقع داری حلوا حلوات کنن
  • ناشناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    جهت استحضار کادر مدیریتی و فنی استقلال
  • کلنگلیس IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    انشاالله 🤲زودتر خوب بشی وسرحال وسالم ببینیمت 💙💙💙💙💫💫
  • فرهاد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    بنده خدا فکر کرده پیشکسوت حسابش میکنن. عمو جان شما فقط ی زبان بدون تفکر هستی که چشم بسته از باشگاه دوچرخه سواران حمایت میکنی .مثل بچه ای که نمیدونه پدرش یا مادرش اشتباهی کردن فقط دوست نداره کسی بهشون آسیب بزنه . درضمن این مرام باشگاه دوچرخه سواران هستش که اهمیت نده ب بازیکنان خودش .نمونش بنده خدا بازیکن برزیلی که اینجا فلج شد و باشگاه دوچرخه سواران حتی مطالبات شم پرداخت نمیکنه . چ انتظارهایی داری .اشکال ندارد من از طرف شون. از شما پوزش می‌خوام .هرچی باشه برای تیم ملی بازی کردی .خدا بهت سلامتی بده .برادر
    • مدیر جعلی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      تا تو باشی مثل یه هوادار کم سن و سال کری نخونی
    • گیله مرد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      آقا مهدی هافبک همیشه ثابت تیم ملی و استقلال بود.دو گلی که در بازی با تیم ملی عربستان شوت از وسط زمین زد فوق العاده بود.داداشش آقا مرتضی تیم ملی نبود.
  • ابی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    با سلام هواداران واقعی استقلال دوستت دارند وبرات دعا می کنند ،بازیکنان و مسولین استقلال هم وظیفشون هست احترام پیشکسوتان خود را داشته باشند ،استقلال یه باشگاه فرهنگی است و اسطوره هاش نماد فرهنگ وارزشهای انسانی بوده وهستند.
    • حاج ۳لسچ IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      البته انشالله حاج میتی هر چه سریعتر رخت عافیت به تن کنه و در کنار خانواده سالها به شادی زندگی کنه!! ولی اخوی نیم تاج کبیر😉بیشتر یه باشگاه فرهنگی ورزشی کمدی که جنبه های طنزش بر سایر جنبه هاش چربش دا ره یه نمونه کمدی دراماتیک ش همین قرارداد ساخت ورزشگاه اختصاصی ش بود!! در صورتیکه ورزشگاه کارگران در رهن بانک بابت بدهی و البته اقساط ش معوق موندن انقریب مصادره بشه ! آنوقت دکتر قرارداد ساخت ورزشگاه میبنده!!🤣
  • کشاورز. گیلان IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    مهدی جان تاجی عزیز همیشه در قلب مایی.یاد شوتهای محکم و انفجاریت بخیر.عشقی عشق.دوست دارم.انشالله هرچه زودتر خوب و خوب بشی.
  • ناشنا س IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    آقای فنونی زاده امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشید بخندید وشادزندگی کنید زیرسایه ی خدای مهربان عمرطولانی توام با سلامتی داشته باشید شماپیشکسوتان باشگاه پرافتخاراستقلال هستید وسرمایه ی این باشگاه زحمت کشیدید قهرمانی آوردید امیدوارم هیچ وقت بیمار نشید
  • رضا DK ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    آقا مهدی من یک پرسپولیسی هستم. انشاالله سلامتی خودت را هر چه زودتر پیدا کنی و سایه ات بر سر خانواده ات باشد. مهم ترین چیز سلامتی و خانواده است. در ضمن خواهش می کنم در کری خوانی حد و مرز را رعایت کنیم. هر چه باشه برادر بزرگ شماپرسپولیسی بود. بقول دوست بالاتر شما برای ایران هم زحمت کشیدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی