نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
انتقال هیجان‌انگیز به بارسلونا منتفی شد/ شاید در تابستان همه‌چیز تغییر کند
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس مشهور نقل و انتقالات فاش کرد که بارسلونا اصلا برای جذب تیاگو آلکانتارا تماس نگرفت.

بارسلونا از تمایلش برای جذب یک هافبک در پنجره نقل و انتقالات ژانویه صحبت کرده، اما توانایی آنها در انجام این کار به محدودیت دستمزدهایشان و اینکه آیا می‌توانند برای بارساویژن سرمایه‌گذار پیدا کنند یا خیر، بستگی دارد. بنا به گزارش‌ها، «دکو» مدیر ورزشی بارسا در صورت دریافت پول گزینه‌هایی در نظر دارد.

آبی‌اناری‌ها با چندین هافبک برای این منظور مرتبط شده‌اند که یکی از آنها هم‌تیمی سابق ژاوی هرناندس است. تیاگو آلکانتارا هافبک لیورپول به زودی از مصدومیت برمی‌گردد و به نظر نمی‌رسد که نقشی کلیدی در برنامه‌های یورگن کلوپ داشته باشد. در حالیکه کمتر از شش ماه از قرارداد او باقی مانده، به عنوان گزینه‌ای ارزان برای بارسلونا پیشنهاد شده چراکه کیفیت و تجربه دارد و باشگاه را می‌شناسد.

ولی فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار و کارشناس نقل و انتقالات، این انتقال را بعید می‌داند و به کات آفساید گفت: «نه، من در حال حاضر از هیچ انتقالی برای تیاگو اطلاعی ندارم. ژانویه تا الان برای او بسیار ساکت و آرام بوده و تمرکز او روی بازگشت هرچه سریع‌تر به زمین لیورپول است. داستان ممکن است در تابستان تغییر کند اما اکنون خبری نیست.»

بارسلونا در ادامه فصل گاوی را در اختیار نخواهد داشت و پدری همچنان از مصدومیت رنج می‌برد، اما تصور می‌شود آبی‌اناری‌ها بیشتر به دنبال یک هافبک دفاعی هستند. فقط اوریول رومئو در تابستان در آن پست به خدمت گرفته شد و این باعث شد که ایلکای گوندوغان بیشتر اوقات در آنجا بازی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی