نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گزینه‌های زمستانی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اگر تصور کرده‌اید عطش عربستانی‌ها با جذب چندین ستاره در نقل‌وانتقالات تابستانی فروکش کرده سخت در اشتباهید؛ چندین ستاره دیگر هم هستند که شاید ژانویه راهی خاورمیانه شوند.

کیلیان امباپه، یکی از ۹ بازیکن مطرحی است که می‌تواند ژانویه به عربستان سعودی منتقل شود. این فوق‌ستاره تابستان به الهلال لینک شده بود و ظاهراً باشگاه عربستانی آماده بود تا با حقوق هفتگی ۱۱٬۶ میلیون به این بازیکن پیشنهاد بدهد.

اعتقاد بر این است که پی‌اس‌جی پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی برای این مهاجم را پذیرفته، اما خود امباپه ترجیح داده تا مسیر نیمار و وراتی هم‌بازی‌های سابقش به سوی خاورمیانه را دنبال نکند. این دو بازیکن بخشی از مهاجرت دسته‌جمعی بازیکنانی بودند که در پنجره نقل‌وانتقالاتی قبلی از اروپا به عربستان سعودی نقل مکان کردند و بسیاری دیگر مثل جردن هندرسون، کریم بنزما و ریاض محرز هم این حرکت را انجام دادند.

انتظار می‌رود با بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالات و آماده شدن باشگاه‌های لیگ برتر برای پیشنهادات، باشگاه‌های عربستانی بار دیگر هزینه‌های کلانی را برای این امر اختصاص دهند. چندین ستاره ممکن است با پیشنهادات پرسود جذب شوند، به ویژه آن‌هایی که در باشگاه‌های‌شان منجمد شده‌اند! نشریه «سان» وضعیت ۹ بازیکنی که احتمال دارد ژانویه به عربستان منتقل شوند را بررسی کرده است.

محمد صلاح

مهاجم لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل‌وانتقالاتی با پیشنهادی ۲۱۵ میلیون پوندی از الاتحاد روبه‌رو شد. آینده او در آنفیلد نامشخص است و انتظار می‌رود باشگاه‌های عربستانی در ژانویه برای جذب این ستاره مصری به میدان بازگردند. صلاح ۳۱ ساله ۱۸ ماه دیگر با لیورپول قرارداد دارد و با توجه به این تیمش در کورس  قهرمانی است، بعید است او را ماه آینده بفروشند.

در همین ارتباط: محمد صلاح به عربستان می‌رود؟/ تشریح آخرین وضعیت فرعون مصری

کیلیان امباپه

طبق گزارش‌ها پی‌اس‌جی در تابستان پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی برای امباپه را پذیرفت. قرارداد او تابستان تمام می‌شود و هنوز هم ماجرای پیوستن او به رئال‌مادرید به قوت خودش باقی مانده است. بنابراین آخرین فرصت برای باشگاهی عربستانی برای ربودن امباپه خواهد بود. امباپه ۲۵ ساله دو سال پیش در مسیر برنابئو بود، اما چرخشی دراماتیک داشت و قراردادی جدید با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرد.

در همین ارتباط: داستان جدید امباپه و رئال‌مادرید؛ کیلیان تصمیمی برای انتقال به اسپانیا ندارد؟/ این ماجرا باز هم تکرار می‌شود!

جیدن سانچو

وینگر منچستریونایتد پس از درگیری با اریک تن‌هاخ از ماه سپتامبر از تیم اصلی منچستریونایتد کنار گذاشته شده است. سانچوی ۲۳ ساله ممکن است به صورت قرضی به تیم سابقش دورتموند بازگردد؛ باشگاهی که او را با ۷۳ میلیون پوند به منچستریونایتد فروخت. با این حال گفته می‌شود الهلال هم برای جانشینی نیمار به جذب او علاقه‌مند است، چرا که ستاره برزیلی تا پایان فصل غایب خواهد بود.

لوکا مودریچ

به نظر می‌رسد اسطوره رئال‌مادرید در پایان فصل و با اتمام قراردادش، غول اسپانیایی را ترک کند. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که مودریچ ۳۸ ساله می‌تواند ستاره بزرگ بعدی باشد که به عربستان سعودی نقل مکان می‌کند و چندین پیشنهاد روی میز دارد. تصور می‌شود باشگاه‌های عربستانی در ماه ژانویه می‌توانند او را وسوسه کنند.

در همین ارتباط: تصمیم غیرمنتظره ستاره شماره ۱۰ رئال‌مادرید/ او هم مسیر رونالدو و بنزما را می‌رود؟

کاسمیرو

جان مورتو مدیر فوتبال منچستریونایتد در عربستان سعودی حضور داشته و در مورد خروج احتمالی برخی بازیکنان از اولدترافورد صحبت کرده است که یکی از آن‌ها کاسمیرو خواهد بود. این هافبک برزیلی ۳۱ ساله تنها ۱۸ ماه پیش به شیاطین‌سرخ پیوست اما گفته می‌شود در حال بررسی پیشنهاد عربستانی است.

رافائل واران

مدافع میانی می‌تواند راه کاسمیرو که جدایی از منچستریونایتد است را دنبال کند و منبعی در باشگاه ادعا می‌تواند که روزهای حضور او در جمع شیاطین‌سرخ به پایان رسیده است. واران ۳۰ ساله از زمان پیوستنش به این تیم بارها دچار مصدومیت شده و اگر پیشنهادی در حدود ۲۰ میلیون پوند از سوی عربستانی‌ها ارائه شود، منچستریونایتد می‌تواند ضررهای خودش را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: ۵ بازیکنی که می‌توانند در ژانویه به منچستریونایتد بپیوندند/ شیاطین با رتکلیف سرخ‌تر می‌شوند!

هوگو لوریس

شماره یک تاتنهام جایگاهش را در ترکیب این تیم از دست داده و گوگلیمو ویکاریو زیر نظر آنگه پوستکوگلو دروازه‌بان اول تیم لندنی شده است. لوریس ۳۶ ساله مثل این که پیشنهاداتی از لاتزیو و نیوکاسل دارد، اما باشگاه‌های عربستانی هم مشتری او شده‌اند. گزارش‌ها در تابستان هم ادعا می‌کردند که یک باشگاه سعودی حاضر شده حقوق هفتگی ۱۰۰ هزار پوندی او را سه برابر کند تا در صورتی که تصمیم به جدایی بگیرد به سوی خاورمیانه برود.

توماس پارتی

سه ماه پیش که توماس پارتی گفت می‌خواهد آرسنال را ترک کند، به تیم ضربه وارد شد. او در پنجره قبلی نقل‌وانتقالات به یوونتوس لینک شده بود، اگرچه گمانه‌زنی‌ها خبر از انتقال او به سه باشگاه عربستانی می‌داد که حاضر بودند برای جذب او تا ۳۵ میلیون پوند هم هزینه کنند.

تیاگو آلکانتارا

ستاره لیورپول به‌دلیل مصدومیت هنوز در فصل جاری هم بازی نکرده و قرمزها ممکن است تصمیم بگیرند به جای آزاد کردن او در تابستان آینده، پول نقد را در ژانویه بگیرند. این بازیکن ۳۲ ساله در طول مدت حضورش در لیورپول برای مصدومیت‌هایش با مشکل مواجه شده است و ممکن است سرانجام برای بازی کردن در عربستان وسوسه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی