وزارت ورزش به ساخت ورزشگاه استقلال رضایت می‌دهد؟/ هنوز به آبی‌ها زمین نداده‌اند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای پایانی هفته گذشته انتشار خبر ساخت ورزشگاه استقلال خبرساز شد و با حاشیه‌های همراه بود.

برگزاری مراسم امضای تفاهمنامه ساخت ورزشگاه استقلال در روزی که از سوی دولت عزای عمومی اعلام شده بود با واکنش‌های متفاوتی در فضای رسانه و مجازی مواجه شد.

از سوی دیگر اعلام اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار بودجه برای ساخت این ورزشگاه آن هم در زمینی که هنوز مشخص نیست کجاست موجب شد تا در همان روز و ساعاتی پس از انتشار این خبر از سوی وزارت ورزش واکنش‌هایی با این اتفاق صورت بگیرد.

در شرایطی که قرار است برای پایتخت نیز یک ورزشگاه مجهز و بزرگ ساخته شود و هنوز منابع مالی و شرایط محل احداث این ورزشگاه به طور دقیق و قطعی تثبیت نشده است، اینکه باشگاه استقلال اقدام به چنین کاری کرده باعث تعجب مدیران وزارت ورزش شده است.

البته ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبردار شدیم یکی از مدیران باشگاه استقلال با مراجعه به نماینده وزیر در این باره صحبت‌هایی را انجام داده است اما ظاهراً برگزاری جلسه هیئت مدیره استقلال - که در هفته‌های گذشته کمتر شاهد برپایی جلسات این چنینی بودیم - به این واسطه است که هماهنگی‌های بیشتری با وزارت ورزش در این ارتباط صورت بگیرد.

ناگفته نماند؛ پیش از این در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر نیز مصطفی آجورلو چنین تصمیمی داشت و می‌خواست برای استقلال استادیوم اختصاصی بسازد اما در حال حاضر در شهر تهران زمینی به این منظور در نظر گرفته نشده است. زمین‌هایی هم که در خبرها بعنوان مکان احداث استادیوم استقلال مطرح می‌شود هرگز به تأیید وزارت ورزش و وزارت راه و شهرسازی نرسیده و تنها در حد گمانه زنی است.

یادآور می‌شود؛ قطعاً جلسه پیش روی هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با جلب نظر وزارت ورزش برای انجام چنین کاری اهمیت بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری ۲۵هزار میلیاردی قطری‌ها و یک ایرانی برای استقلال!/ استادیوم اختصاصی استقلال در این منطقه ساخته می‌شود/ ورزشگاه استقلال تا ۱۵ سال در اختیار کیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امین IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    با توجه به غصب کلیه اموال تاج کبیر توسط فدراسیون فوتبال واگذاری قطعه زمینی جهت ساخت استادیوم به تیم ریشه دار استقلال کمک جزیی به حلال شدن نان و نماز کسانی است که از این اموال و مستقلات استفاده کرده و میکنند.
  • تاجی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    کاملأ با عرایض آقا امین موافقم
  • لنگی سوز IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    با اختصاص یک تکه زمین نمیشه از تمام اموال استقلال گذشت و اون اشخاص رو حلال کرد شما مطمئن باشید تا زمانی که لنگیها سر کار باشند زمینی به سرورشون نمیدن!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی