نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اولین اقدام پرسپولیس درمورد برگرداندن برانکو/ درویش چراغ خاموش دست به کار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گزینه اصلی مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان است و به همین دلیل قصد دارند مشکل مالیاتی او را برطرف کنند.

سرمربی بعدی پرسپولیس احتمالاً خارجی است و کدهایی که مدیران سرخ‌ها داده‌اند نشان می‌دهد گزینه اول‌شان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

خبرگزاری فارس در این راستا نوشت: از آنجایی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس از مقبولیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است به همین دلیل خیلی‌ها امیدوار هستند او دوباره روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد. 

برانکو این روزها همراه با تیم ملی عمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌شود اما بعد از پایان این مسابقات او مربی آزاد خواهد بود و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا دوباره این مربی را روی نیمکت خود ببینند. در این بین حضور برانکو در ایران با یک مشکل قانونی روبه‌رو است و آن اینکه مالیات این مربی کروات در زمان حضورش در ایران به صورت کامل پرداخت نشده و به همین دلیل او برای حضور در کشورمان با مشکل مالیاتی روبه‌رو است.

حالا به نظر می‌رسد زمزمه بازگشت برانکو به پرسپولیس مطرح شده و مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا نسبت به پرداخت و تسویه مالیات این مربی اقدام کنند تا در صورت توافق با برانکو او بدون مشکل بتواند به کشورمان برگردد. اینطور که به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس است و به همین دلیل آنها در تلاش هستند تا با پرداخت مطالبات مالیاتی این مربی بتوانند زمینه‌ساز بازگشت دوباره برانکو به پرسپولیس باشند.

در همین رابطه بخوانید: اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس درباره اخبار مذاکره با سرمربی جدید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    برانکو با پیروانی کار نمیکنه.اولین خروجی به درخواست برانکو ، محمد علی هست.
  • Ali US ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    خیلی دلم می‌خواد گل محمدی بمونه ببینیم کجا برانکوی حقه باز رو استخدام میکنن. تو عربستان شش ماهه اخراج شد تو عمان هم کاری از پیش نبرد حالا میاد یه دو سه میلیون می‌زنه به جیب شال قرمز هم میندازه گردنش مالیات هم نمیده و میره
  • علی‌ IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    واقعا فکر کردید برانکو معجزه میکنه. کارتون تمومه .تا چند سال دیگه بای بای
  • مازیار IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    اقای درویش خیلی نامردی ؟...
  • ازجانبازان دوران جنگ IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    آخه این بنده خدایحیی گل محمدی چشه؟ که میخوایدیک غریبه خارجی راجاش بگذارید؟ ازاین غریب پرستی دست برارید!!! واین مربی باخداوبااخلاق(یحیی)رااینقدراذیت وآزارندید!! درودبرمربی بااخلاق ایرانی یحیی گل محمدی خداحفظت کنه بامرام.
  • خشت و آئینه: IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    آقایون این کار برگشت به عقبه. برانکو توی عمان به مشکل خورده و روی لبه تیغه. او چیز جدیدی نداره به پرسپولیس اضافه کنه. در آینده خواهید دید که من درست میگفتم. برانکو اواخر کارش تو پرسپولیس (چند بازی آخر) گرفتار همین مشکل یحیی (بن‌بست تاکتیکی و فکری) شد و شروع کرد به در جا زدن و مساوی کردن و باختن. البته شانس آورد که تیمهای دیگه (سپاهان و استقلال) خنگ شده بودن و الکی امتیاز از دست میدادن و قهرمانی رو علنا تعارف زدن به پرسپولیس. در ضمن درویش با سقف بودجه میخواد چکار کنه؟ برانکو الکی گرونه (۱۰۰ میلیارد). حداکثر قیمت او ۸۰۰ هزار دلاره نه بیشتر. از درویش میخواییم درست تصمیم بگیره. من الکی حرف نمیزنم. هر حرفی زدم دقیقا بعدها بهش رسیدن. البته برانکو صد پله بهتر از یحیای بی‌تاکتیک و لجباز و دلال بود. مهدی تارتار اما صد پله بهتر از برانکوست. تارتار تا حالا تیم خوبی دستش نبوده وگرنه تعداد جامهاش بیشتر از یحیی و برانکو بود. تارتار فوق‌العاده مربی باهوشیه و برای هر بازی نقشه داره. به قول روزنامه گل تعداد قهرهای یحیی بیشتر از جامهاشه. خوب شد که رفت. یحیی سرطانی بود که مدتها ما رو عذاب داد با بازیهاش.
  • عدالت خواه IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    مقبولیتی که سلطان مسعود پیشه هواداران تیم پیزوری تهران داره، هیچ کسی نداره، میگی نه،؟ از اسطوره دوپینگ ایران سید بلال حسینی بپرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی