نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس/ مأموریت سخت درویش برای مذاکره با گزینه جانشینی یحیی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست.

ظهر شنبه رضا درویش اعلام کرد یحیی گل‌محمدی گفته حال مساعدی برای مربیگری ندارد و تکلیف او روز یکشنبه روشن خواهد شد اما باشگاه پرسپولیس که از روز پنجشنبه به این قطعیت رسیده بود که یحیی نخواهد ماند، دنبال بررسی و مذاکره با گزینه‌ها رفت.

از صبح روز اول هفته گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی گل‌محمدی مطرح شد و غیر از نام‌های آشنای چند روز اخیر بحث مهدی تارتار و حتی مجتبی حسینی هم پیش آمد که بحث حسینی خیلی زود تکذیب شد و درباره تارتار هم گفته شد بعد از مذاکره درویش با مدیران باشگاه ملوان آنها با جدایی این مربی در نیم فصل مخالفت کرده‌اند.

در عین حال مانور روی نام برانکو ایوانکوویچ بیشتر و پررنگ‌تر از سایر گزینه‌ها دنبال شد و کار به جزئیات کشید. قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان در پایان جام ملت‌های آسیا به پایان خواهد رسید و گفته شد اگر پرسپولیس با او به توافق برسد سیدجلال حسینی تمرینات را استارت خواهد زد تا برانکو از تیم ملی عمان فارغ شود و برای نیم فصل دوم کار را در دست بگیرد.

در عین حال بحث جریمه ۴ میلیارد تومانی مالیات او هم مطرح است و اگر باشگاه بخواهد این مربی پرافتخار را به خدمت بگیرد باید این مبلغ را هم پرداخت کند.

از دو روز قبل صحبت درباره رقم به خدمت گرفتن برانکو داغ بوده و بحث ۲ میلیون دلار برای عقد قرارداد او مطرح بوده که با وجود تکذیب برخی از رسانه‌ها و ارزان و به صرفه جلوه دادن برانکو اما واقعیت دارد. البته برانکو این رقم را برای خودش نمی‌خواهد و در مجموع رقم پیشنهادی او و کادرش شامل ۲ میلیون دلار می‌شود. کادر او شامل یک مربی دروازه‌بانی، یک مربی بدنساز و یک آنالیزور می‌شود که در پرسپولیس، الاهلی عربستان و تیم ملی عمان همراهش بودند.

مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس/ مأموریت سخت درویش برای مذاکره با گزینه جانشینی یحیی

جالب اینکه رقم قرارداد این فصل گل‌محمدی با پرسپولیس ۲۵ میلیارد تومان بوده. این یعنی که او یک مربی ۵۰۰ هزار دلاری است و طبیعتاً پرسپولیس نمی‌تواند یک مربی خارجی با این قیمت و با این کارآیی پیدا کند. در عین حال کل رقم قرارداد کادر فنی فعلی پرسپولیس ۶۰ میلیارد تومان است که ۱.۲ میلیون دلار می‌شود اما شامل یحیی گل‌محمدی، محمد عسگری، ولسلی ننکا (مربی دروازه‌بانی)، اوسمار ویرا، په‌په لوسادا (مربی بدنساز)، کریم باقری، سیدجلال حسینی و مهرداد خانبان می‌شود.

در واقع به نظر می‌رسد یحیی و کادرش که تعدادشان دوبرابر تعداد برانکو و کادرش هستند ۸۰۰ هزار دلار کمتر از آنها پول می‌گیرند و طبیعتا مقرون به صرفه‌ترند. موضوعی که باعث شده برخی اعضای هیأت مدیره باشگاه به سمت مربی داخلی رویکرد داشته باشند در حالی که رسانه‌ها و صفحات هواداری غالباً هواداران را به سمت برانکو و گزینه خارجی سوق می‌دهند.

در عین حال جالب اینجاست آنهایی که رقم ۲ میلیون دلاری برانکو و کادرش را تکذیب می‌کنند از رقم قبلی قرارداد برانکو با پرسپولیس صحبت کرده و می‌گویند منطقی نیست که او از آن رقم بالاتر بیاید در حالی از پایان همکاری برانکو با پرسپولیس چهار سال و نیم گذشته و طبیعتاً هم برانکو در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست هم با در نظر گرفتن تفاوت نرخ دلار با چهار سال و نیم پیش او مربی بسیار گران‌تری برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فارس فرهیختگان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    توچرا مثل ۲تارسانه وکیل مدافع فرمالیته کردن تخلفات ۶گانه وجعلهای سریالی تیم سوگلی نقدمیکنی،شایدشماهم باعلنی شدن حمایت‌های سیاسی مالی ازتیم حکومتی تغییرمسیردادید ودنبال سیاه نمایی از پرسپولیس و سپاهان هستیدتابلکه تنفس مصنوعی به تیمی که درحدنایب قهرمانی نایب قهرمان هم نیست برسونید بارکج یکباربا ۷۰۰میلیاردریخت وپاش آجرلو برای معیشتی وپنالتیهای هفتگی جیره بندی وسنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی جواب داداماشو اجراکردن خطیر بادست خالی حتی باعضوشدن خودرئیسی توتیم وحمایتهای بیشتر افشاریان جف تک انداز وبقیه ارکان فدراسیون ووزارت ورزش هم شدنی نیست حتی اگه بازم عضو کارگروه رامجبورکنندبگه پیامک اشتباه فرستادم بوی گندش همه جارابرداشته
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      پرونده کیسه چیشد باید بره دسته سه نزارید ماست مالیش کنن
    • بارکد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      ارزش برانکو بالا 10میلیون دلاره ، درویش باید بیارتش
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      پرونده کیسه چیشد باید بره دسته سه نزارید ماست مالیش کنن
    • احسان IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      اولا طبق قانون پرداخت مالیات، برعهده خود مربی است نه باشگاه. بنابراین باشگاه پرسپولیس نمی تونه مالیات برانکو رو پرداخت کنه. دوما فصلی بود که استقلال می خواست مربی خارجی بیاره که از بالا دتسور دادن برای کم کردن هزینه های دولت، از مربی داخلی استفاده کنید. اما الان می خوان برانکو رو برای پرسپولیس بگیرن که قیمت میلیون دلاری داره. 2 میلیون دلار می شه 100 میلیارد تومن. چرا باید از بیت المال 100 میلیارد فقط برای کادر فنی پرسپولیس خرج بشه اما برای استقلال مربی داخلی بگیرن؟ گزینه های داخلی خیلی خوبی وجود داره مثل حمید درخشان، تارتار، حمید استیلی، علی دایی. حتی محمد مابلی کهن می تونه گزینه بسیار خوبی برای پرسپولیس باشه همونی که کره جنوبی رو 6 تایی کرد و عربستان رو 3 بر یک برد. مربیان داخلی خیلی قوی داریم که باید بهشون فرصت داده بشه
    • احسان IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      اگه برای پرسپولیس مربی 2 میلیون دلاری میارن باید برای استقلال هم مربی خارجی 2 میلیون دلاری بیارن
  • پرسپولیس US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    از چهار تا بازیکن سپاهان ارزونتر نیست ؟
  • ع IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    چرا‌دروغ‌در‌فضای‌مجازی‌‌ارسال‌میکنید‌هنوز‌درویش‌با‌گل‌محمدی‌تمام‌نکرده‌و‌صحبتی‌هم‌با‌برانکو‌که‌مربی‌تیم‌ملی‌عمان‌هست‌نکرده‌دورغ‌به‌خوراک‌مردم‌بدهید‌و‌جو سازی‌کنید
  • مهدی توانا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    باسلام اون عزیزی که میگه وضعیت استقلال چی شد در مورد جعل امضا وباید برود دسته ۳ عزیز دلم اتفاقا جاده را برای خطیر صاف کردند واون افرادی که باعث شدن دستش رو بشه پرت کردند بیرون که خطیر با فراغ بال به تخلف برسه وآب توی دلش تکون نخوره عزیز من این کشور شده جولانگاه متخلفین ومتقلبن
    • . IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      دقیقا همینطوره ، آقا محمدی هم آوردن ، اگه دوستان میشناسن ، مشخصه حکومت با چه تیمیه
  • کاربر جدید IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    امپراطور یحیی:"برای پرسپولیس هیچ‌کس بهتر از برانکو نیست و اگر بدانم او امشب می‌آید، تیم را تحویل می‌دهم تا از فردا مربیگری کند. هیچ مشکلی از این بابت ندارم. برخی‌ها نام برانکو را می‌آورند و فکر می‌کنند ناراحت می‌شوم. برانکو استاد من بوده و ما خیلی از موفقیت‌های تیم در سال‌های اخیر را مدیون او هستیم. او بهترین مربی‌ای است که می‌تواند برای پرسپولیس انتخاب شود." ولی این آسیب بزرگ:" دلالان " مثل نیمه اول فصل مارا ازاین عزیز رانده واز پرفسور مانده نکنند؟
  • میم IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    بیجا کردن میخان برانکو ح و بیارن چرا باید ۱۰۰ م هزینه کنن لونگ مگه چه افتخاری داشته.
    • محمد IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      این چه حرفیه عزیز من مگه کم بوده زمانهایی که پرسپولیس مربی ارزون داخلی داشته و دقیقا همون زمان استقلال مربی گرون و معروف خارجی داشته، این چه مدل هواداری و طرفداریه، چرا به جای اینکه بهترینه خودمون بخوایم باشیم همش آرزو میکنیم رغیب بدترین و ضعیف ترین حالتش باشه من از روزی که چشم باز کردم پرسپولیسی بودم ولی از اون روزی که ۲۰ ساله پیش تو دربی دعوا شدو نیکبخت گریه کرد منم بغض کردم و درک کردم که چرا نباید ما ایرانیا جای اینکه با هم و قوی‌تر باشیم انتخابمون دشمنی و ضعف باشه انشالله هم پرسپولیس پولدار و با پشتوانه و تحت مدیریت منطقی و مدرن باشه هم استقلال همه چیزش ایدآل طرفداراش باشه تاریخ ثابت کرده هروقت یکی از این دوتا تیم شرایطش خیلی خوب بوده باعث رقابت و پیشرفت تیم رغیب بوده
  • علی‌ IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    مطمئن باشید برانکو دیگه مثل ۱۰ سال پیش نتیجه نمیگیره. شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی