باارزش‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان کیست؟/ باورنکردنی؛ نام امباپه در فهرست ارزشمندترین‌ها حضور ندارد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام جود بلینگام به همراه پنج ستاره دیگر لیگ برتر در بین ۱۰ بازیکن ارزشمند جهان حضور دارد.

جود بلینگام به عنوان ارزشمندترین فوتبالیست جهان معرفی شد. ستاره انگلیسی در تابستان با مبلغ ۱۱۵ میلیون پوند از بوروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و از زمان انتقال به اسپانیا در ۲۲ بازی، ۱۷ گل به ثمر رسانده و فرم خوبش باعث شده که ارزشش سر به فلک بکشد.

بر اساس مدل رصدخانه فوتبال CIES که با تجزیه و تحلیل ۶۰۰۰ قرارداد قبلی، هزینه‌های انتقال را پیش‌بینی می‌کند ارزش بلینگام در بازار فعلی ۲۳۱ میلیون پوند است. او با ۱۴ میلیون پوند اختلاف از ماشین گلزنی منچسترسیتی «ارلینگ هالند» پیشی گرفت و در صدر ایستاد. هم‌تیمی‌های بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو با ارزش ۲۱۶ میلیون پوند و ۲۱۴ میلیون پوند، سوم و چهارم هستند. بوکایو ساکا ستاره آرسنال با قیمت ۱۹۳ میلیون پوند نفر پنجم است. دو ستاره من‌سیتی فیل فودن و خولیان آلوارس به ترتیب ششم و هشتم هستند.

قیمت گاوی ۱۵۱ میلیون پوند است و جمال موسیالا، پسر شگفت‌انگیز بایرن مونیخ، ۱۳۲ میلیون پوند ارزش خواهد داشت. ده نفر برتر توسط کاپیتان توپچی‌ها مارتین اودگارد که ۱۳۰ میلیون پوند ارزش‌گذاری شده، تکمیل می‌شود. او با فاصله کم ۲ میلیون پوندی از هم‌تیمی‌اش گابریل مارتینلی فاصله دارد. جایگاه کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن به دلیل اتمام قراردادش در پایان این فصل به شدت سقوط کرده است و طبق ادعای CIES در حال حاضر تنها ۹۲ میلیون پوند ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند؟/ افت امباپه؛ صدرنشینی ستاره‌های رئال و سیتی

باارزش‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان کیست؟/ باورنکردنی؛ نام امباپه در فهرست ارزشمندترین‌ها حضور ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی