نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۳
نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۰ سال قبل در چنین روزی جواد نکونام که هنوز فوتبال بازی می‌کرد و کاپیتان تیم ملی کشورمان بود، از استقلال جدا شد.

جواد نکونام تابستان سال ۱۳۹۱ به حضور ۶ ساله خود در فوتبال اروپا خاتمه داد و پیراهن استقلال را بر تن کرد تا به یکی از آرزوهای دوران کودکی خودش برسد. جواد پیراهن آبی را بر تن کرد و بهار سال ۹۲ با استقلال توانست قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد ولی زمستان آن سال دوره حضورش در جمع آبی‌پوشان به پایان رسید و او طی یک توافق دوجانبه از استقلال جدا شد.

اتفاق بسیار مهمی که خبرورزشی هفدهم دی ماه سال ۹۲ گزارش مفصل و دقیقی از آن منتشر کرد. طبق این گزارش، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال در جلسه‌ای که فقط نیم ساعت به طول انجامید، با جدایی نکونام موافقت کرد و حتی از او نپرسید می‌خواهد فوتبالش را در کدام تیم دنبال کند! البته فتح‌الله‌زاده مدعی بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال قطعا به نکونام اجازه جدایی نخواهد داد ولی جواد در پاسخ به این مسئله تاکید کرد اگر قلعه‌نویی او را بخواهد، حاضر است ۳ سال مجانی برای استقلال بازی کند! در واقع نکونام می‌دانست که سرمربی تیم برای جدا شدن او چراغ سبز نشان داده و به همین خاطر کارهای مربوط به صدور رضایتنامه جواد نکونام طی کمتر از یک ساعت انجام شد تا او در فاصله چند ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای ادامه فوتبال خود راهی کویت شود.

نکته این‌جا بود که چند روز قبل از جدا شدن جواد نکونام، پژمان منتظری هم از استقلال رضایتنامه گرفت و به لیگ قطر رفت.

خبرورزشی‌گردی| به جواد نکونام رضایت‌نامه دادند تا از استقلال جدا شود/ قلعه‌نویی با جدایی نکونام موافق بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • احسان IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    چه جالب با حضور کمتر از یک سال خودشونو پیشکسوت این تیم می‌دونن 😂
  • بلوچستانی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    خائن ترین و مغرورترین سرمربی فوتبالی که تا به حال دیدم همین قلعه نوعی می باشد
    • فرهادیان امان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      همش از حسودی به امپراتور امیر خان ژنرال جا مها ست
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    خدا رو شکر این طرح خبرورزشی گردی که چاپ میکنید بدون نیاز به سند و مدرک دیگه ای کاملا مشخص میشه از سالها قبل تا الان چقدر بر ضد استقلال مطلب مینوشتید و دستتون برای مخاطب رو میشه چطوری برای استقلال حاشیه درست میکردید. هوادارها تفاوت خبرهایی که برای استقلال و پرسپولیس مینوشتید رو قضاوت میکنن نیازی نیست خیلی ادعا کنید
  • مهدی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    نکنه پیشکسوت پاس بخواد بیاد پرسپولیس!!!
  • امین IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    خوب قلعه نویی حق داشت.تو مدت حضورش در استقلال فقط وفقط حاشیه درست کرد،بعد از اون نه قلعه نویی موفق شد ونه استقلال تا سالها رنگ موفقیت دید
  • داود IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    این خبرنگارها عجب آدم های عجیبی هستند برای خودشون کار و کاسبی را می اندازند در سایتها و روزنامه بدون اینکه کسی روبروش باشه مصاحبه از جانب فلان بازیکن یا مربی یا کسی که نام آشنا باشد انجام میدن اکنون که به خاطر نبود تیم ملی و نبود بازیهای باشگاهی و کمبود مطلب چند روزیست سعی میکنند کسانی را که زمانی با هم اختلاف داشتند به هم بریزن مانند ( برنامه نود فردوسی پور ) اینکه بخواهن علی دائی و عابد زاده با هم اختلاف داشته باشند یا جواد نکو نام با امیر قلعه نوعی تمام این مطالب برای در آمد انک و نا چیز هست که متاسفانه عده ای قول این حرفا و میخورن از نظر من اینا منفور هستند و بس......؟
  • رضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    بهتر ک از استقلال رفت
  • اس اس تاج IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    جواد نکونام محبوب قلب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی