نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش نیکبخت به جدایی یحیی از پرسپولیس/ چهار قهرمانی آورد اما به او فحاشی می‌کنند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن سابق استقلال گفت: نمی‌دانم چرا این فرهنگ انتقاد در ایران جا افتاده و هر کاری کنی قطعاً از تو انتقاد می‌کنند.

علیرضا نیکبخت واحدی درباره شرایط تیم ملی و همچنین شرایط استقلال برای ادامه فصل صحبت کرد. بازیکن سابق تیم ملی و استقلال که به خوبی هم شرایط استقلالی‌ها را درک می‌کند و هم شاگردان قلعه‌نویی.

تیم ملی توانست بورکینافاسو را شکست دهد، نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
بازی با بورکینافاسو محک خوبی برای تیم ملی است و این تیم حریف قدرتمندی بود و می‌توانم اینطور بگویم که یک سر و گردن از حریفان دیگرمان که پیش از این با آنها بازی تدارکاتی داشتیم؛ بالاتر بود. دیدید که این تیم در نیمه اول هم پیش افتاد اما ملی‌پوشان خوب کار کردند و توانستند پیروز میدان بشوند ولی ما در دفاع تیمی خوب نیستیم و باید این نقص برای جام ملت‌ها برطرف شود.

فکر می‌کنید این مشکل چطور می‌تواند حل شود؟
به دلیل عدم تمرکز این مسأله پیش می‌آید. من اعتقاد دارم اعتماد به نفس زیادی مدافعان باعث این موضوع می‌شود. چون بعضی از مدافعان می‌خواهند بازیسازی کنند باعث می‌شود مهاجم حریف با گلر ما تک به تک شود اما باید بدانند که بحث باشگاهی و تیم ملی با هم فرق دارد.

به نظرتان مربیان تیم ملی این نکته را تاکنون به مدافعان گوشزد نکرده‌اند؟
قطعاً این کار انجام دادند، اما همان‌طور که گفتم مدافعان ما اعتماد به نفس بیش از حد دارند که این اصلاً خوب نیست.

تیم ملی در قطر یک بازی تدارکاتی دیگر با تیم اندونزی دارد، نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
شنیدم این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. با توجه به تحریم‌ها تیم ملی می‌تواند چنین بازی‌های تدارکاتی داشته باشد. اما امیدوارم در همین بازی‌ها بتوانند نقصان‌ها را متوجه شده و در جام ملت‌ها با مشکل روبه‌رو نشویم.

شما خودتان زمانی که بازی می‌کردید، دو بار فرصت این را پیدا کردید که به بازی‌های آسیایی بروید اما لحظه آخر همه چیز منتفی شد.
 بله یک بار مصدوم شدم و نتوانستم بروم، یک بار هم آقای برانکو زمانی که من ۱۷ ساله بودم از لیست تیم ملی خطم زد.

اما زمان آقای دایی هم دعوت شدید، نرفتید؟
در آن زمان یک بازیکن مصدوم شد، ساعت ۱۲ نصف شب به من زنگ زدند و گفتند که بروم من هم رفتم فرودگاه اما همان اتفاقی که همه می‌دانند برای پاسپورتم افتاد و نتوانستم بروم.

اما گفته شد به خاطر ترس از پرواز بهانه آوردید؟
وقتی تا فرودگاه رفتم پس قصدم رفتن بود، درست است فوبیای پرواز دارم اما از ۱۴ سالگی سوار هواپیما شدم و مسافرت کردم. اگر مشکل برای پاسپورتم به وجود نمی‌آمد، آن زمان با تیم ملی می‌رفتم.

یکی از بهترین چپ پاهای ایران بودید، الان در پست خودتان بازی چه کسی را قبول دارید؟
احسان حاج صفی به نظرم چپ پای خوبی است و از ایشان انتظار بهترین بازی را دارم.

خیلی‌ها می‌گویند که تیم ملی فعلی نسل طلایی است و باید حتماً قهرمان آسیا شود، نظر شما در این خصوص چیست؟
در فوتبال باید شایستگی‌ها را در زمین اثبات کنی، الان هم نباید این را بگوییم که چون نسل طلایی هستند باید قهرمان شوند اینطور فقط فشار مضاعف روی تیم وارد می‌شود.

استقلال قهرمان نیم فصل شد در خصوص این تیم نیز صحبت می‌کنید؟
به نظرم بازیکنان استقلال سنگ تمام گذاشتند با بضاعتی که تیم داشت توانستند قهرمان نیم فصل شوند، اما قطعاً نیمه دوم کار سخت خواهد شد.

نکونام لیستی را به مدیران باشگاه استقلال داد که در آن لژیونرها حضور داشتند و همین مسأله باعث شد تا به ایشان انتقاد زیادی شود، نظر شما در خصوص لیست نکونام چیست؟
نمی‌دانم چرا این فرهنگ انتقاد در ایران جا افتاده و هر کاری کنی قطعاً از تو انتقاد می‌کنند. شما نگاه کنید یحیی چهار قهرمانی برای پرسپولیس داشت اما با وجود این الان مورد کم لطفی قرار می‌گیرد. فرهاد با استقلال قهرمان شد اما بعد از رفتنش چقدر به او توهین شد؟! چرا در این فوتبال یک نفر نمی‌گوید چگونه دقیقی این قدر در شمس آذر موفق شده است. باید به نظر نکونام احترام گذاشت. متأسفم که همکارانم اینطور هم صنف خود را زیر سؤال می‌برند.

فکر می‌کنید اگر استقلال تقویت کند در فصل جاری قهرمان می‌شود؟
بله، من به قهرمانی این تیم امیدوارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • م IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    آقای واحدی اگه گل محمدی سرمربی بود الان و امسال تیم رو با همین نفرات قهرمان میکرد اون ۴تا قهرمانی هم کاشته قبل برانکو بود و یادمون باشه برانکو با۱۱نفر نیمکت نشین نائب قهرمان آسیا شد
    • کیسه هوچی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      بلاخره باید یه بهانه باشه تاحالا فدراسیون وداوران بودن حالا که آقای جام رفته چهار سال تفکرات برانکو بوده خودتون هم نمی‌دونید چند چندین قبول کردن واقعیت آنقدر سخت نیست که نمی‌خواهید قبول کنید سعی کنید شاید بشه بخل وکینه رو کنار بزارید
    • پرسپولیس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      برانکو کاشت یحیی خورد.دیگه یحیی چیزی برای رو کردن ندارم.الان باید یکی بیاد ویرانه های یحیی را درست بکنه.
  • فوتبالی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    آنهایی که فحاشی می کنن امثال شما هستن که در واقع برای پرسپولیس احترام قائل نیستن وبرای تیم رقیب تلاش میکنن والا طرفدار واقعی همیشه حامی و عاشق تیمشه
    • اس اس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      تیمی که همه داشتهاش از سرفدراسیون وداوران شیتیل بگیر هست مگه قابل احترام میشه. راستی نیکی جون کدام چهار قهرمانی یویو بابا لنگ ذلیل چند سال هست که بیش از هفتاد درصد امتیازهاش رو داوران شیتیل بگیر هدیه می‌کنند. فقط همین نیم فصل هفده امتیاز رو داورها هدیه دادند به لنگ ذلیل.جیگرررررررر
  • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    منتقدان گل محمدی حکومتی هستن ورژشی نبستن
  • مسعود IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    شما این حرفا رو میزنی که خودت رو با آقا یحیی مقایسه کنی!نکن برادر😂
  • ایمان IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    کیسه پکیده
  • م IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    با حال گفت قهرمان نیم فصل شدند با این بضاعت اولا با تفاضل گل و ی امتیاز قههرمانی نیم فصل کشکه دوما پرسپولیس نصف تیمش مصدومه نصف دیگه تیم محروم فقط کم مونده زنک بزنن ب من برم تو ترکیب اصلی ههههههه تازه مربی هم نداریم وگرنه تو ترکیب ازش استفاده میکردیم
  • 8 IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    این دعوای درون خانوادگیه لطفا تو یکی دخالت نکن که به تو هیچ ربطی نداره
  • رضا DK ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    هیچ هوادار پرسپولیسی به گل محمدی فحاشی نکرده است. الکی جوسازی نکنید. مسئله اقای گل محمدی به چیزهای دیگه مربوطه و هوادار کاملا متوجه هست. با تنگنا قرار دادن گل محمدی، او و هوادار را مجبور به چنین رویه ای کردن. باز هم می گویم هیچ هوادار واقعی تیم بزرگ پرسپولیس به گل محمدی و بزرگان توهین نمی کند.
  • حبیب IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    اقای نیکبخت یکجور از ناسپاسی حرف میزنی انگار خودت از یکجای دیگه امدی تو این مملکت تو خودت با التماس امدی پرسپولیس تیم استقلال را ول کردی کلی هم به این تیم توهین کردی حالا میگی من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود،بهتره سکوت کنی وقصه تعریف نکنی همه این مردم مملکت همین هستند قلعه نویی وحجازی را هم همین استقلالی ها با توهین فراری دادند حالا شما خوبها هستیم ما پرسپولیسی ها قدرنشناس هستیم چقدر تو با انصاف هستی باور کن با تملق وچاپلوسی دیگه استقلالی ها بهت محل نمیگذارند بهتره در مورد خودت وتیمت که فردختیش حرف بزنی خیلی بد است که ادم نه این وری باشه ونه انطرفی تو را هیچکس قبول نداره
  • الم IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    گل محمدی واقعا گل بود از چند وقت پیش هم میشد حدس زد کنارش میگذارند یا وادار به کناره گیرش میکنند
  • ع ق QA ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    شما استقلالی‌ها خودتون را پرسپولیسی جا می زنید و فحش می دید
  • مرتضی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    به نظرم شما که نباید درکار پرسپولیس دخالت کنید بچسب به همون استقلال
  • علی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    ما ملت ناسپاسیم
  • پرسپولیس IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    نیکبخت بهتره سرش تو کار خودش و تیمش کیسه باشه و به درباره پرسپولیس نظر مفت نده.پرسپولیس تیم مریضی شده.ما تیم مریض دوست نداریم.
  • غضنفر IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    کسانی که به گل محمدی فحاشی می کنند از عوامل حکومت هستند ضدیت حکومتی ها با مردم و مردمی بودن یحیی عزیز و دوست داشتنی و با دانش باعث توهین شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی