دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۴ |
۴
یک بازیکن دیگر آماده ورود به لیست استقلال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از رافائل سیلوا یک بازیکن دیگر از جمع بازیکنان فصل گذشته تیم استقلال آماده ورود دوباره به لیست این تیم برای نیم فصل دوم شد.

به تازگی باشگاه استقلال با رافائل سیلوا قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کرد. قرارداد 18 ماهه. این بازیکن پیشتر به دلیل عدم انجام تعهدات مالی از سوی باشگاه استقلال قرارداد خود را فسخ کرده بود و طبیعتا برای حضور دوباره در ترکیب تیم آبی باید قرارداد جدیدی را امضا می‌کرد.

رضا میرزایی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال که در بازی با تراکتور دچار پارگی رباط شده بود، آماده ورود به لیست استقلال است. او در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از لیست استقلال کنار گذاشته شده بود و برای شانس بازی درترکیب تیم آبی باید دوباره وارد لیست شود. این اتفاق در صورتی رخ خواهد کرد که جواد نکونام این موضوع را از نظر فنی تایید کند و از سویی باشگاه استقلال یکی از بازیکنانش را برای جذب رضا میرزایی کنار بگذارد.

رضا میرزایی در ماه‌های اخیر تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم استقلال استارت زده بود و اعلام داشت؛ با شروع دوباره تمرینات تیم به زمین خواهد آمد تا پا به پای دیگر بازیکنان استقلال تمرین کند.

از آنجایی که استقلال در پست وینگر کم بازیکن دارد و موفق به جذب بازیکن جدیدی هم در این پست نشده است به نظر می‌رسد در نهایت یک بار دیگر شاهد حضور این بازیکن سرعتی در ترکیب تیم آبی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    رضا میرزایی برگرد به ترکیب استقلال باسرعت هر تیمی رو آزار میده خوش اومدی داداش.
  • Said ahmad IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    باید زود برگرده بنده خدا فینال جام حذفی به غیر از رباط تارهای صوتی اش هم پاره شدن اون قدر حرس خورد
  • نا شناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    استقلال داره راه اول فصل میره باز هم به کندی کار گرفتن بازیکن انجام میده بازیهای سختی در پیش داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی