نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمدرضا مهدوی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: متاسفانه بعد از هیاهوی رسانه‌ای در فضای مجازی موجی به راه افتاده که کاملاً به ضرر پرسپولیس در حال حرکت کردن است.

محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی و رویارویی تیم پرسپولیس با نفت و گاز گچساران اظهار داشت: جای تاسف است که تصور کنیم پرسپولیس با قرعه آسانی مواجه شده. اتفاقا چنین مسابقاتی بسیار سخت و سنگین خواهد بود. درست است که پرسپولیس در دیدار مقابل حریف خودش در جام حذفی میزبان شده اما نباید تیم مقابل را دست کم گرفت.

وی افزود: بارها در کشورهای مختلف و در همین ایران خودمان شاهد بوده‌ایم که تیم‌های مطرح و بزرگ در همان مراحل اول حذف شده‌اند. فصل پیش سپاهان در همین شرایط در مراحل ابتدایی حذف شد. بنابراین نه‌تنها پرسپولیس بلکه استقلال هم ممکن است در همین بازی اول در جام حذفی از مسابقات کنار بروند.

مهدوی که سابقه حضور در تیم استقلال را نیز در کارنامه فوتبالی‌اش دارد درباره قرعه این تیم نیز گفت: تیم مس رفسنجان در فصل جاری لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفته اما قطعا جام حذفی با شرایط مسابقات لیگ متفاوت است و حتی آن‌ها هم می‌توانند در همین مرحله از مسابقات جام حذفی شگفتی بیافرینند و استقلال را حذف کنند. هیچ چیزی در مسابقات جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست. اتفاقا در این قبیل مسابقات است که خیلی اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس همچنین درباره صحبت‌های اخیر در رابطه با جدایی احتمالی یحیی گل‌محمدی از این تیم گفت: اصلا با این موضوع موافق نیستم! زمانی باید در این‌باره حرف بزنیم که پرسپولیس بد نتیجه گرفته باشد. وقتی باید درباره جدایی گل‌محمدی صحبت کنیم که نتایج پرسپولیس با این مربی در سال‌های گذشته رو به افول رفته باشد اما او همین فصل قبل با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شد و هر سوپرجام را بدون مسابقه گرفت. چرا باید در چنین شرایطی درباره جدایی گل‌محمدی صحبت کنیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: شاید مسائلی بین گل‌محمدی و باشگاه وجود داشته که باید با درایت آن را از بین برد. پرسپولیس و بازیکنانش با این سرمربی فصل قبل قهرمان شده‌اند و قطعا می‌توانند دوباره آن را تکرار کنند. به نظرم در چنین شرایطی اصلا این جدایی و حتی حرف زدن از آن به صلاح پرسپولیس نیست.

فوتبالیست قدیمی پرسپولیس درباره این‌که در حال حاضر چه گزینه‌ای برای این تیم از همه بهتر است توضیح داد: قطعا گزینه اول و آخر پرسپولیس باید یحیی گل‌محمدی باشد. چون او در همین فصل چندبار با بازیکنان تیمش عهد دوستی و رفاقت دوباره بسته و در شرایط بد مالی و شرایط بد تیمی، مثلا بعد از باخت به النصر در تهران تیم را دوباره احیا کرده است. این بچه‌ها با یحیی راحت هستند و یحیی هم با آن‌ها راحت است. بنابراین شاید این شوک آخر زمینه‌ساز قهرمانی دوباره پرسپولیس باشد و او باید بماند.

فوتبالیست اسبق تیم ملی کشورمان همچنین درباره حضور ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: متاسفانه ما در یکی دو بازی آخر دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان و بورکینافاسو چهره مقتدر و همیشگی‌مان را نداشتیم. البته شاید این به خاطر ناهماهنگی‌ها باشد. ما باید از یکی دو بازی اول‌مان در تورنمنت جام ملت‌های آسیا و البته بازی دوستانه آخر مقابل اندونزی نهایت بهره را ببریم تا در دور بالاتر مقابل رقبای سرسخت گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • غلامعلی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    داوران نمیزارن لنگ حذف بشه مطمئن باشید ای در این ۷سال گذشته ثابت شده و دیدیم که چطور نتایج را تغییر میدن به سود تیم لنگ
  • تاج ایران IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    لونگیا باز با داور حتی تو تهران روی داور حساب باز کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی