نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۸
واکنش صریح صیادمنش به خبر بازگشت به استقلال/ هنوز هم دنبال پیشرفت هستم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ظرف یکی دو روز اخیر صحبت از اضافه شدن اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال به این تیم نام این فوتبالیست حاضر در چمپیونشیپ را بر سر زبان‌ها انداخت.

اللهیار صیادمنش فوتبال حرفه‌ای‌اش را از استقلال استارت زد. او پس از حضور در باشگاه فنرباغچه و استانبول‌اسپور در ترکیه به لیگ اوکراین و باشگاه زوریا لوهانسک پیوست اما پس از شروع جنگ اوکراین با روسیه راهی انگلیس و چمپیونشیپ شد تا در جمع بازیکنان هال‌سیتی توپ بزند.

در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن اسامی مختلفی برای اضافه شدن به استقلال در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات نام اللهیار صیادمنش هم بر سر زبان‌ها افتاد.

اللهیار صیادمنش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرورزشی درباره موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود جواد نکونام و یا یکی از مدیران باشگاه استقلال با او درباره اضافه شدن به این تیم در نیم فصل دوم صحبت‌های مقدماتی را مطرح کرده گفت: «من هم این خبر را در موبایلم دیدم ولی واقعاً فقط همان‌جا بود که این خبر را شنیدم. ضمن اینکه هیچکس با من یا آژانس نقل و انتقالاتی که با آن کار می‌کنم در این باره حرفی نزده است.»

وی افزود: «فعلاً همه فکر و ذکرم باشگاه هال سیتی و برنامه هایم در تیم باشگاهی‌ام است. می‌دانم در چنین شرایطی فکر کردم به مسائل دیگر به هیچ وجه به صلاح خودم نیست و قطعاً روی عملکردم تاثیر منفی خواهد گذاشت.»

واکنش صریح صیادمنش به خبر باشگاه به استقلال/ هنوز هم دنبال پیشرفت هستم

وی در این باره که رسانه‌های ترکیه در این باره خبر قطعی زده‌اند و اعلام کردند که صیادمنش به استقلال می‌رود با خنده گفت: «رسانه‌های ترکیه را خیلی جدی نگیرید.آنها از این قبیل تیترها می‌زنند بعد در متن خبر می‌نویسند فعلا در حد شایعه است. همانطور که گفتم هیچ حرفی در این باره مطرح نشده و خودم هم تمام تمرکزم را روی فوتبالم در چمپیونشیپ معطوف کرده‌ام».

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در همین خصوص با افراد نزدیک به اللهیار صیادمنش نیز صحبت‌هایی انجام دادیم که در این باره خبردار شدیم این بازیکن تا دو سال دیگر با باشگاه هال سیتی قرارداد دارد. ضمن اینکه در حال حاضر شرایط زندگی مطلوبی در کشور انگلیس دارد و به لحاظ مالی نیز مشکلی با باشگاهش ندارد.

یکی از افراد صمیمی با صیادمنش درباره همین موضوع به خبر ورزشی گفت: «من خودم مدتی قبل در این باره با اللهیار حرف زدم و به او گفتم اگر پیشنهادی از ایران داشته باشی حاضری برگردی و در لیگ برتر فوتبال بازی کنی که گفت این برایم در حال حاضر با ۲۲ سال سن نوعی برگشت به عقب محسوب می‌شود. من باید رو به جلو و به جاهای بالاتر فکر کنم.»

همچنین اطرافیان او با توجه به شرایط اقتصادی در لیگ فوتبال ایران و پرداخت‌های نامنظم باشگاه‌های لیگ برتری ظاهرا در این مدت همواره این اوضاع را با جزئیات به اطلاع صیادمنش رسانده‌اند و او نیز حاضر نیست در چنین شرایطی که در انگلیس فوتبالش را روی روال پشت سر می‌گذارد به پیشنهادات احتمالی از ایران در چنین شرایطی پاسخ مثبت بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • MIS قرمزته IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    ترجمه : پوشیدن لباس کیسه پسرفت و مایه خجالت است
    • کیسه شیش تایی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      این کامنت هزار امتیازی بود. موافقانش لایک بزنن
    • کلنگلیس IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      نه پوشیدن لنگ🍅 بدون افتخاربین المللی باعث پیشرفته ۴فینال آسیا 💙💙💙💙دوقهرمانی آسیا 💫💫وقهرمانی 👑بدون باخت باآقافرهادآبیا 💙💙💙💙حسرت همه بولینگیا🍅🍅🍅🍅🍅🍅💫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
  • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    این بازیکن از آکادمی سایپا بوده یکی دوسال در کیسه بود و بعد هم رفت ترکیه
  • رضا FI ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    بازیکن معمولی که در واقع با آژانس نقل و انتقالاتی خوبی کار میکنه. بعید میدونم هیچ وقت بازیکن خوبی ازش از آب دربیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی