نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
۷ |
۰
تکلیف بازگشت علی کریمی به استقلال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازگشت علی کریمی برای بازگشت به استقلال مشخص شد.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر درخواست نکونام برای جذب علی کریمی، هافبک سابق استقلال و فعلی کایسری اسپور شنیده می‌شد اما کریمی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که تا پایان فصل تحت قرارداد کایسری اسپور است و قصدی برای جدایی از این تیم را فعلا ندارد.

کریمی که فصل متفاوتی را در کایسری اسپور سپری کرده و در ۱۸ بازی این فصل کایسری در ۱۶ بازی حضور داشته و از ارکان اصلی تیمش است در هفته گذشته هم موفق شد در تیم منتخب هفته سوپرلیگ ترکیه قرار بگیرد و بعید است با این تفاسیر تیم ترکیه‌ای راضی به از دست دادن ستاره‌اش شود و کریمی هم با وجود شرایط خوبی که در این تیم دارد در مقطع فعلی به بازگشت به فوتبال ایران فکر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از لیست دوم نکونام در نقل‌وانتقالات/ ۲ پرسپولیسی و بمب اسپانیایی در رادار استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جای IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    به جای این ستاره ها به جوونهایی مثل زواری و صادقی میدون بده. سیلوا هم که برگشت. یک مهاجم تعویضی و یک بازیساز حرفه ای
  • رحیم حسن شالی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    اونوقتی که تو تیم بود بعد جام جهانی تیام کریمی.ابراهیمی.حسینی رو فراری دادید هر روز رفتید ترکیه خیالی با شعور هوادارها بازی کردید مام نفهمیدیم.کریمی که تو تیم بود چرا گذاشتید بره تا الان منتشو بکشیم.چرا استقلال فقط اینطوریه اون تیم نباید بازیکناش میرفتن راحت فراریشون دادید دم از عدالتم میزنید تیم تا دست دولته همینه
  • محمد DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    استقلال همیشه بزرگ و باعزت و با اصالته. دشمنان استقلال هم به شرافتمندی مثل مهدی ترابی که پرورش یافته باشگاه پرسپولیسه افتخار کنن.
    • ع ق QA ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      خوب افتخار هم داره ضلع چهارم باخت شرم آور به انگلیس در کنار مجید حسینی و حسین حسینی و روزبه چشمی
  • رضا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    اول از همه اینکه استقلال هر بازیکنی کشف میکنه و ستاره تیم میشه یعنی فصل بعد تو تیم نیست.دوم نمیدونم نکو توهم زده یا هدفی از این درخواستهای تخیلی داره با کلا اینا بازیه کسای دیگست.پوا که ندارین،سقفم که جا نداره،صد سال دیگه ام اینجور بازیکنا برنمیگردن ایران پس این چه مسخره بازی ایه؟برام سواله واقعا واقعیت و هدف چیه.بعدش استقلال هر بازیکن تاپی پیدا میکنه فصل تموم نشده ترانسفر میکنه بعد وسطای فصل بعد شایعه شروع میشه که فلانیو برگردونیم.آخه این بچه بازیا یعنی چی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی