نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
گفته بودم برانکو به ایران نمی‌آید/ مشکلات خانوادگی بهانه است ایوانکوویچ ریسک نمی‌کند/ متاسفانه دود همه این بلاها آخر سر به چشم پرسپولیس می‌رود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از روز اول هم گفته بودم که حضور برانکو در تیم پرسپولیس در شرایط فعلی ممکن نیست و آخر سر هم همین موضوع به همه ثابت شد فقط در این بین پرسپولیس بود که متضرر شد.

بهروز سلطانی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انصراف برانکو از بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: از همان روزهایی که عنوان شد با برانکو حرف زده اند تا به پرسپولیس برگردد گفته بودم او نمی آید و الان هم حرفم اثبات شد. او با این تیم نتایج خوبی گرفت و بعدش هم رفت و الان دارد نان همان روزها را می خورد دیگر چرا باید بیاید و ریسک کند و دوباره تیم پرسپولیس را در دست بگیرد.

وی افزود: در این دوره و زمانه همه حسابگر شده اند و او هم می داند در این شرایط در دست داشتن هدایت تیم ملی عمان برایش به مراتب بی دردسرتر و شرایط زندگی اش بهتر است و برای همین مشکلات خانوادگی اش را بهانه می کند و راحت یه نه می گوید و خودش را از شرایط خوبی که در آن کشور دارد محروم نمی کند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین درباره شرایط این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: وقتی نیم فصل اول به پایان رسید مشخص شد که پرسپولیس فاصله چندانی با صدر جدول ندارد و می‌تواند در دور برگشت به راحتی خودش را در جایگاه بالای جدول قرار بدهد. ما فصل قبل در شروع نیم فصل دوم ۸ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم اما رفتیم و قهرمان شدیم من مطمئن بودم که تیم در نیم فصل دوم درست می‌شود اما نمی‌دانم بین درویش و گل‌محمدی چه می‌گذرد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: هر اتفاقی بیفتد بالاخره پرسپولیس پرسپولیس است و در نهایت به لیگ برمی‌گردد و حتی شده با مربیان کمک هم می‌تواند خودش را در جدول بالا بکشد اما من دلم برای هوادار می‌سوزد آنها هستند که در سرما و گرما به استادیوم می‌آیند. به خصوص تازگی‌ها که خانم‌ها هم هستند در این چند بازی آخر در تهران صدای خانم‌ها را بیشتر از آقایان می‌شنیدیم. من دلم برای آنها می‌سوزد. آن‌هایی که نفسشان و ضربان قلبشان به تیم و نتایج آن بند است.

سلطانی همچنین درباره مسائل مربوط به یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس گفت: تا به حال در عمرمان این شرایط را از کسی ندیده بودیم که تا این اندازه قهر و آشتی داشته باشد. از قدیم گفته‌اند یا رومیِ رومی یا زنگیِ زنگی. اینکه نمی‌شود. اگر نمی‌تواند با پرسپولیس و شرایط فعلی کار کند همان اول فصل می‌گفت و تکلیف همه را روشن می‌کرد. اگر هم که شرایط به گونه‌ای است که می‌تواند کار کند بایستد و پای تیم زحمت بکشد مثل پارسال که دو جام گرفت.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم یک نفر باید بنشیند و یک بار برای همیشه درویش و گل‌محمدی را با هم رو در رو کند. همین چند وقت پیش بود که عکسشان در یک رستوران آمد در آغوش هم بودند. من نمی‌دانم چه اتفاقی درون باشگاه رخ می‌دهد که هر یک ماه در میان گل‌محمدی قهر می‌کند و استعفا می‌دهد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره پیروزی مقابل اندونزی و بورکینافاسو در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا توضیح داد: به نظر می‌رسد که شرایط تیم خوب است اما قطعاً وقتی وارد مسابقات بشویم اوضاع زمین تا آسمان با این بازی‌های تدارکاتی فرق می‌کند. دیدیم چندی قبل مقابل ازبکستان چطور بچه‌های تیم ملی روی زانو راه می‌رفتند. من نگران بازی‌های مراحل بالاتر هستم.

سلطانی خاطرنشان کرد: اگر ما فکر می‌کنیم بازیکنان اروپا رفته داریم تیم‌هایی مثل ژاپن، کره و بقیه هم از جمله استرالیا چنین بازیکنانی دارند و حتی شاید بیشتر از ما فوتبالیست‌های آنها در سطحی بالا بازی می‌کنند و ما باید بدانیم اگر بخواهیم کمی تعلل یا لغزش داشته باشیم حتی به جمع چهار تیم همراه پیدا نمی‌کنیم. کار سخت است ولی غیرت ایرانی همیشه مشکلات را حل کرده است با این همه مطمئناً کار بسیار دشواری داریم. ولی دعا می‌کنیم که بچه‌های تیم ملی پرچم ایران را در قطر بالا ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    به به به پیروزی چی هاخخخخخخ
    • سیروان FR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      به به کیسه کشان!!!
    • ایران ایتالیا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      پیروزی کاری کرد سال هاس داری میسوزی ♥
  • ع ق QA ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    نتیجه گیری کردی ؟! پیش کسوت منم منم کن پر حاشیه نمی خواهیم
  • لنگ پاره پاره IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    عمو یادگاااااااااااااار نمیری تو غااااااااااااااار
    • دوچرخه سواران ابرقو FR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      چرا میریم ولی با دوچرخه
    • آبکش 6 سوراخه آبی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      درسته که شما کیسه کشها همه جاتون عروسیه ولی مطمئن باشید این خوشهالیهاتون مقطعیه و ادامه دار نیست. تا آخر لیگ راه بسیار است..‌.
    • ایران جوان بوشهر ۶ پیروزی ۰ IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      لنگیها عروسی وعروس بازی شما مثل ستاره آسیایی ۷۸ سال نشه بلاخره این سالها هم مقطیه دیگه
  • پرسپولیس IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    ویرانه ای که گل محمدی ساخته.هرکس باشه می‌ترسه نزدیکش بشه
  • عدالت خواه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    اگر سلطان مسعود لنگی بود با میآمد
  • مازیار IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    تنها راههیئت مدیره باید درویش را کنار میگذاشت ویحیی امسال هم جام میاورد ؟.
  • فرامرز IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    شاید نه قطعا سطح لژیونر های قدرت های فوتبال آسیا و جایگاه شان از لژیونرهای ما بالاتر است مثلا ل وون جائه با پیشینه قهرمانی در لیگ ایتالیا ستون خط دفاعی بایرن مونیخ است و مجید حسینی دفاع اسکی شهیر ترکیه .طارمی در این فصل در پورتو سه گل و یک پاس گل داد سون در تاتنهام 12 گل و یک پاس گل سطح لیگ برتر انگلستان کجا و پرتغال کجا . لیگ ترکیه با آلمان و ایتالیا قابل مقایسه نیست علیرضا جهانبخش نیمکت‌نشین محض فاینورد یا سردار آزمون بازیکن نهایتاً بیست دقیقه ای رم را مثلا با لی کانگ ایل بازیکن ثابت پاریس سن ژرمن نمی شود مقایسه کرد درباره‌ی ژاپن و این که به آلمان و ترکیه را چهار تا چهارتا می زند هم به اندازه کافی حرف زده شده است با یک سرچ ساده می شود فهمید در چه تیم هایی به خصوص در انگلستان و آلمان بازی می کنند چند دقیقه حضور داشته اند و چند سال شان است چند گل زده اند همه آمار ها به برتری آنها دلالت دارد بجز استرالیا که آن هم از تیم ایران بهتر است ازبکستان هم تیم قوی تری ست
    • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      همه حرفهای شما درست هستند و اگر بااین شرایط تیم ملی ما به فینال برسد باعث افتخار است.
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    دقیقا سناریوی از پیش تعیین شده ، برای اینکه هواداران از رفتن یحیی ناراحت نباشند ، اول بحث برانکو را پیش کشیدن و سریع قرارداد یحیی را فسخ کردن و در نهایت مربی برزیلی یحیی را تا آخر فصل سرمربی می کنند و خیال خودشون بابت تیم پرسپولیس تو لیگ راحت می کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی