نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
۴ |
۱
حتی یک استقلالی حاضر نیست قراردادش را کم کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل اتفاقات رخ داده در نیم فصل نخست، دیگر هیچ بازیکنی از استقلال راضی به کاهش قرارداد خود نخواهد شد.

به تازگی سازمان لیگ به باشگاه استقلال تاکید کرده باید سقف قراردادش را  از ۳۲۵ میلیارد تومان به ۳۱۰ میلیارد تومان کاهش دهد. در واکنش به این خبر هم باشگاه استقلال در نامه ای خطاب به سازمان لیگ اعلام کرده تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید به دلیل حذف از این رقابت‌ها بودجه خود را کاهش دهند.   اما بازیکنان تیم استقلال خطاب به باشگاه اعلام کرده اند دیگر به هیچ وجه راضی به کاهش قراردادهای خود نخواهند شد. آنها ابتدای فصل به منظور رعایت سقف قرارداد و کمک به باشگاه استقلال از بخشی از قرارداد خود چشم پوشی کردند.

از آنجایی که ۴ امتیاز کسر شده از تیم سپاهان و ۱ امتیاز کسر شده از تیم پرسپولیس برگشت و بازیکنان استقلال موفق به دریافت مطالبات فصل گذشته نشده اند، دیگر به هیچ وجه حاضر به کسر قرارداد خود نخواهند شد. استقلالی‌ها بابت فصل جاری ۳۰ درصد دریافت کرده اند اما از فصل گذشته هم درصد طلب کار هستند. بعد از اینکه امتیازات سپاهان و پرسپولیس برگشت، حتی جواد نکونام هم گفت ای کاش ما هم بازیکنان مد نظر خودرا ابتدای فصل جذب می‌کردیم و در ادامه جریمه می‌شدیم.

در حالی سازمان لیگ روی کاهش قرارداد استقلالی‌ها تاکید دارد که کمیته استنیاف به صراحت گفته دیگر از تیمی که از سقف قرارداد عبور می‌کند، امتیاز کسر نخواهد شد و باشگاه‌های متخلف، تنها متحمل جرایم نقدی خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    حق دارن 💙چراقانون فقط برای استقلاله💙 وگوجه 🍅هرکاری بخوادمجازه بکنه💙💙💙💙💫💫
    • هادی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      لازم نیست که اولا کسی با این تیم کاری نداره دوما سعید مهری فسخ کرده و به اندازه قیمت ۶ تا لژیونر و ۳ تا بازیکن خارجی سقف باشگاهتون جا داره اگر هم نشد مدیر عاملتون هست کار جعل کردنش ۲۰
    • کلنگلیس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      درجواب هادی🍅 ...به توهیچ ربطی نداره پس لطفا 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
  • صالح IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    اینکه نمیشه اول فصل یه قانون بذاری بعد وسط کار بگین قانون عوض شده...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی