نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲
آیا شماره ۸ استقلال فقط برای ۸ بازی به قبرس می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری بعد از فسخ قرارداد خود با تیم استقلال به دنبال حضور در تیم آپوئل قبرس است. تیمی که هدایت آن را ریکاردو ساپینتو بر عهده دارد.

در لیگ برتر قبرس ۱۴ تیم حضور دارند و این تیم تا به اینجای کار و پیش از حضور سعید مهری ۱۸ بازی انجام داده و با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. آپوئل تا پایان بازی ها ۸ هفته دیگر پیش رو دارد و سوال اینجاست آیا شماره ۸ برای ۸ بازی به لیگ برتر قبرس می‌رود؟

در پایان مرحله گروهی مرحله دوم مسابقات با حضور ۶ تیم بالای جدول برگزار می‌شود و در این مرحله هم بازی ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود. به واقع ۶ تیم بالای جدول بعد از ۲۶ بازی در مرحله نخست ۱۰ بازی هم در مرحله دوم و مجموعا ۳۶ بازی انجام می‌دهند. در صورت ملحق شدن سعید مهری به تیم آپوئل این بازیکن در ۱۸ هفته شانس حضور در ترکیب تیم آپوئل را خواهد داشت.

آپوئل فصل گذشته نایب قهرمان شد اما این فصل و تا به این جای کار در صدر جدول قرار دارد. آپوئل اختلاف ۵ امتیازی با تیم دوم جدول ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد با ریکاردو ساپینتو گزینه اول قهرمانی در لیگ برتر قبرس به حساب می‌آید.

سعید مهری در تیم ریکاردو ساپینتو در کنار آرش رضاوند زوج خط میانی را تشکیل می‌داد اما از سوی جواد نکونام خیلی به بازی گرفته نشد. او به همین خاطر قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد تا دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایلیا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    آره قراره هشت میلیون تومان هم بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی