نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
۰ |
۰
پیست دیزین بخاطر نباریدن برف تعطیل شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استانداردسازی پیست بین‌المللی دیزین طبق گفته مسئولان در مراحل آخر قرار دارد اما بازگشایی مجدد این پیست نیازمند بارش برف است؛ البته تاکنون بارش‌هایی را در این منطقه شاهد بودیم اما این بارش‌ها ناکافی بوده و مناسب بازگشایی نیست.

پیست دیزین در حالی به عنوان یکی از نمادهای گردشگری نه تنها در البرز بلکه در کشور شناخته شده که هر ساله با آغاز فصل زمستان و بارش برف در اواخر آذر یا اوایل دی شاهد بازگشایی این پیست و انجام رقابت‌ها در سطح استانی، ملی و بین‌المللی در آن هستیم.

از جمله مشکلاتی که پیست بین‌المللی دیزین در سال گذشته با آن مواجه و سبب تعطیل شدن آن شده بود، پایان مدت زمان استاندارد بودن تجهیزات آن بود که این مسئله سبب شد تنها پس از یک ماه بازگشایی تعطیل شود.

اما موضوع استانداردسازی پیست بین‌المللی دیزین امروز تنها مشکل این پیست که در کنار جاذبه‌های توریستی و ورزشی معیشت مردم منطقه را نیز تأمین می‌کند نیست، بلکه جدا از مسئله استانداردسازی عدم بارش برف کافی نیز تبدیل به یک معضل شده و با توجه به اینکه برای بازگشایی این پیست حداقل یک متر برف نیاز است تاکنون شاهد بارش برف در این منطقه که بتواند پیست را آماده بازگشایی کند نبودیم.

پیست دیزین بخاطر نباریدن برف تعطیل شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی