نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
۱۷ |
۳
کار سخت پرسپولیس برای بازگرداندن هافبک محبوب!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس پیگیر وضعیت قرارداد بشار رسن هافبک عراقی شد.

یکی از خارجی‌های باکیفیتی که به فوتبال ایران آمد، بشار رسن بود. هافبک عراقی که چند سال در پرسپولیس توپ زد و حتی سابقه دو بار گلزنی در دربی را دارد، یکی از بهترین خارجی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید. بشار که محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارد، بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و به قطر رفت. رسن که در حال حاضر عضو تیم قطر اس‌سی است، کیفیت خوب خود را بعد از جدایی از پرسپولیس هم حفظ کرده و هواداران پرسپولیس در هر پنجره نقل و انتقالاتی پیگیر بازگشت این بازیکن هستند.

خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران این باشگاه به تازگی پیگیر وضعیت بشار با تیمش شدند و از طریق مدیربرنامه‌های این بازیکن شرایط بازگشت بشار به پرسپولیس را جویا شدند. مدیران پرسپولیس می‌خواهند در نقل و انتقالات زمستانی تیمشان را در چند پست تقویت کنند و از همین رو بی میل نیستند تا شرایط را برای بازگشت یکی از محبوب ترین خارجی‌های این باشگاه فراهم کنند.

با این حال پرسپولیسی‌ها کار راحتی برای جذب بشار ندارند. این بازیکن تا پایان فصل با قطر اس‌سی قرارداد دارد و جدایی او به این راحتی نخواهد بود. لازم به ذکر است بشار یکی از ستاره‌های تیم برانکو بود و سرمربی کروات که این روزها گزینه اول جانشینی یحیی گل محمدی هم به حساب می‌آید، علاقه زیادی به سبک بازی بشار داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • یه بنده خدا: IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    برادر من چرا بازارگرمی میکنی برای مهره‌های رسیده به ته خط. بشار رسن توی اوج فوتبالش بازیکن ۱۰ دقیقه‌ای بود. یعنی ۱۰ دقیقه فوتبال موثر داشت. فوتبال او شبیه فوتبال مهدی ترابیه که از ۹۰ دقیقه ۱۰ دقیقه موثر بازی میکنه و بقیه دقایق مشغول توپ لو دادن و گیج زدن و وایسادنه. یا شماها فوتبال نمیفهمین یا ما سطح توقعمون بالاست. لطفا دست از سر بازیکنای سن بالا بردارید. شما هم مثل بعضیا دنبال قالب کردن امین پورعلی ۳۶ ساله‌ هستی.
  • ع ق QA ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    اخبار حکایت دارد باند جعل بزرگ با همه عوامل و دستگاهها برای دزدیدن او اثر انگشت و امضا به عراق و ضیافت داوران وار رفتند
  • پرسپولیسی بودنم ارزوست IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    بشار اگه برگرده خیلی عالیه باتعصب ♥️♥️❤️❤️❤️❤️
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    دوتا گل تو دربی زد ولی یه لایی از قایدی خورد که خودش دو گل می ارزید فقط نمی‌دونم اسمش رو مهدی انتخاب کرد یا رسن؟!
    • یاسی سرخ IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      بشار، روی تو آورده فشار 🤣🤣🤣
    • بشار IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      بشار بشار بشار رسن
  • یاسی سرخ IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    به لایی زدن، کسی امتیاز نمیده. بشار❤ و برانکو❤، کابوس کیسه کاجی
  • یاسر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    یوسف یقرونی فسیل به درد ما نمیاد ببرید به اس اس بشتر به دردشون میخوره هافبک هم کم دارن
  • محمود IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    وای که اگه این دوتا خارجی دوست داشتنی یعنی برانکو و رسن برگردن
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    اول سلام.. آقا ایها الناس این رضا شکاری.امین پورعلی....و مهاجمان بنجلی که توی لیست یحیی بوده فقط بدرد همون تیمشون میخورن نه ارتش سرخ. چجوریه توی این 2 سال نمیتونن برن یک لژیونر خوب بیارن. چجوریه یه مهاجمی مثل تیام که استقلال خرید و آوردش که اگه همون نیم فصل مونده بود داشت دهن همه تیم‌ها و سرویس می‌کرد چرا پرسپولیس نمیره یه اینجور فوروارد بیاره. پرسپولیس جای کریم انصاری فرد. مقانلو. نورالهی. عزت الهی. رامین رضاییان. امیرعابدزاده. علی قلی‌زاده هاست حالا هم که پول خرید شونو ندارید که میدونیم دارید حداقل آل کثیر و مهدی عبدی رو برگردون تا نیم فصل تموم بشه دارید فرصت هارو از دست میدیدا😤😤😤
  • علی کریمی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    دیگه دوران بشار رسن به پایان رسیده و به درد سرخ ها نمیخوره.. واینکه اگه همون ابتدای فصل آقایون مدیران مخالف خروج آل کثیر بودند و اینطور فرصت‌ها و خراب نمیکردن کافی بودایشون یه گل 3 امتیازی توی دربی میزد یا یکی از بازی‌هایی که مساوی کردن و بعلت نداشتن مهاجم نوک و جنگنده باور کنید نیم فصل با 3 امتیاز اختلاف صدر جدول بودن و الان گل محمدی نیاز نبود قهر کند و قطع همکاری کند. به نظرم الانم وقت هستش آقا یحیی اگه واقعا دلت با تیم هست بیا بگو پشیمان شدم و برگرد نذار پول و ارز از کشور خارج بشه و برود توی جیب اجنبی های ثروتمند. بخاطر هوادران کوتاه بیایید والاه برگرد و تیمتو تقویت کن. 100 درصد قهرمان میشین.
  • احسان US ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    سبک بازی بشار کاملا به درد پرسپولیس وبرانکو میخوره...او علاوه بر کاپیتانی تیم باشگاهی قطر تبدیل شد به بازیکن مؤثر وكليد بازى تيم قطر است..اميد وارم كه به پرسپولیس برگرده🙏🙏🙏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی