نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
رابطه پیچیده مدافع منچسترسیتی/ ترک همسر و بچه‌دار شدن برای دومین بار از زن دیگری!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کایل واکر از همسرش جدا شد و طرفداران تیزبین متوجه شده‌اند که مدافع منچسترسیتی پدر فرزند دوم زن دیگری به نام لورین گودمن است.

لورین گودمن به طور غیرمستقیم اشاره کرده که کایل واکر پدر بیولوژیکی هر دو فرزندش است. لورین در سال ۲۰۱۹ رابطه کوتاهی با کایل واکر داشت و در آوریل ۲۰۲۰ صاحب پسری به نام کایرو شدند. در طول رابطه کوتاه‌مدت آنها، واکر موقتا از آنی کیلنر جدا شده بود.

کایل و آنی که سه فرزند دارند، در نوامبر ۲۰۲۱ ازدواج کردند و دیروز جدایی خود را اعلام کردند. لورین در مارس ۲۰۲۳ فاش کرد که منتظر دومین فرزندش است و هیچ حرفی در مورد پدر دخترش نزد و فقط عنوان کرد که او یک فوتبالیست است. اما حالا طرفداران تیزبین متوجه شده‌اند که لورین کامنت‌هایی که می‌پرسند «آیا کایل پدر فرزند دومش است» را لایک می‌کند. آنها همچنین نکته دیگری را در بیو اینستاگرام او پیدا کرده‌اند. لورین نوشته: «مادر کایرو واکر و KW». تصور می‌شود که KW به کایل واکر اشاره دارد.

روز گذشته مشخص شد که مدافع منچسترسیتی دیگر با آنی در ملک ۲.۵ میلیون پوندی‌اش در چشایر زندگی نمی‌کند. آنی در اینستاگرامش اعلام کرد: «این را در پاسخ به پرسش‌های فراوان رسانه‌ها درباره ازدواجم با کایل و در تلاش برای محافظت از خانواده‌ام در برابر شدت توجه رسانه‌ها منتشر می‌کنم. متأسفانه پس از سال‌ها زندگی مشترک و داشتن سه فرزند فوق‌العاده، تصمیم گرفتم مدتی را از کایل دور باشم. نمی‌خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم. می‌خواهم که حریم خصوصی خودم و سه فرزند خردسالم در این دوران سخت رعایت شود.»

بیشتر بخوانید: ستاره پرحاشیه لیگ برتری: از همسرم جدا نشده‌ام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی