نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دستیار ساپینتو به دنبال هافبک استقلال/ آشنایی با تیم گرجستانی، مشتری بازیکن جوان آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود تیم دیلا گوری گرجستان مایل به جذب حسین زاوری هافبک زیر ۲۳ سال استقلال است.

حسین زاوری در زمان مربیگری ریکاردو ساپینتو در چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد اما در دور رفت بازی‌های این فصل بیشتر روی نیمکت بود و این فرصت را پیدا نکرد، در اسکواد جواد نکونام  هنرنمایی کند. در مورد او خبر رسیده تیم دیلا گوری گرجستان که از یک هفته پیش هدایت آن بر عهده روی ماتا دستیار ریکاردو ساپینتو در استقلال است، خواهان به‌خدمت گیری‌اش شده. از آنجایی که حسین زواری با استقلال قرارداد دارد، برای حضور در این تیم گرجی می‌بایست نظر باشگاه استقلال را جلب کند.

جالب است بدانید هم اکنون لیگ برتر گرجستان (موسوم به اِنوولی) در فصل جاری به پایان رسیده و تیم دیلاگوری حسین زواری را برای فصل جدید بازی‌ها می‌خواهد. در لیگ برتر ازبکستان ۱۰ تیم حضور دارند و تیم‌ها در جریان فصل با هم ۴ بار مسابقه می‌دهند و بازی‌ها در هفته ۳۶ به پایان می‌رسد. تیم دیلاگوری در فصل جاری ۶۰ امتیاز از ۳۶ بازی کسب کرده و با عنوان چهارمی به کار خود پایان داد. موقعیت این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر گرجستان نسبت به فصل گذشته یک پله تنزل داشته است.

با شروع دور جدید تمرینات تیم استقلال جواد نکونام نظر خود را در مورد جدایی این بازیکن و حضور درتیم گرجی اعلام خواهد کرد. پیش از این جواد نکونام خطاب به باشگاه گفته بود؛ در صورتی بازیکنان فعلی می‌توانند اردوی تیم را ترک کنند که ابتدا بازیکن جدید خریداری شود. سرمربی تیم استقلال مخالف جدایی سعید مهری از تیم استقلال بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جاعل آبادیها IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    گفته بود مورچه چیه که کله پاچه ش باشه،، کیسه رابالابی وزدوبندسیاسیون حامی این تیم تونستند بیارندش صدرجدول دیگه بازیکن نیمکت نشین ش که چکش ازبین برده....!! اما بنویس خبرورزشی: بارکج یکباربا ۷۰۰میلیاردریخت وپاش آجرلو برای معیشتی وپنالتیهای هفتگی جیره بندی وسنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی به مقصد رسید ودیگه هرچی میخوایدبارسانه های خودتون تخلفات وجعلهای تیم حکومتی راتطهیر کنیدواز پرسپولیس و سپاهان سیاه نمایی کنیداما آخرفصل خیلی هنر کنید نایب قهرمانی نایب قهرمان رابدست میارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی