نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرواز هشت دقیقه‌ای یک فوتبالیست برای رسیدن به تمرین!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیگ برتر به دلیل پرواز هشت دقیقه‌ای آرنات دانجوما برای رسیدن به تمرین خشمگین شد و هواداران نیز از این موضوع شوکه شدند.

شان دایچ، سرمربی اورتون، آرنات دانجوما را به خاطر پرواز از منچستر به لیورپول برای تمرین سرزنش کرد. گفته می‌شود دانجوما از فرودگاه منچستر به فرودگاه لیورپول رفت و آمد می‌کند تا به هم‌تیمی‌هایش بپیوندد و این پرواز تنها ۸ دقیقه طول می‌کشد.

دایچ با این وینگر درباره چنین سفر عجیبی صحبت کرده است. مربی ۵۲ ساله این کار را زیاده‌روی می‌داند و معتقد است که این چیزها بخشی از ذهنیت بازیکنان مدرن است. دایچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یکشنبه مقابل استون‌ویلا در لیگ برتر گفت: «با او صحبت کردم و گفتم رفتن از فرودگاه منچستر به فرودگاه لیورپول برای تمرین زیاده‌روی به نظر می‌رسد. ولی این بازیکنان مدرن... من شخصا اگر بودم از ماشین استفاده می‌کردم، اما بازیکنان مدرن اینگونه هستند. باید از خود مراقبت کنند و استراحت کنند.»

هواداران نیز از شنیدن این خبر شوکه شدند و در شبکه‌های اجتماعی با ناباوری به این رفتار واکنش نشان دادند. یکی از آنها نوشت: «پرواز هرروزه برای تمرین. ورزش تمام شده است»، دیگری اضافه کرد: «مسخره است، کمتر از یک ساعت با ماشین راه است.»

دانجوما پس از ناکامی در تاتنهام فصل گذشته به صورت قرضی به اورتون پیوست. لیون قصد دارد این ملی‌پوش هلندی را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد. اما تافی‌ها علاقه‌ای ندارند تا در میانه فصل به این بازیکن ۲۶ ساله اجازه خروج بدهند، به خصوص پس از مصدومیت اخیر دوایت مک‌نیل.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی