نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کل‌کل رونالدو و پسرش در ضربه ایستگاهی؛ فکر می‌کنید چه کسی برنده شد؟/ نگاه کن و یاد بگیر پسرم! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در واکنش به ضربه ایستگاهی شگفت‌انگیز پسرش ویدئویی از خودش منتشر کرد و پیامی برای پسر بزرگش فرستاد.

کریستیانو جونیور مهارت فوتبالی خود را به نمایش گذاشت و به طرز ماهرانه‌ای یک ضربه آزاد را از گوشه سمت راست وارد دروازه کرد. ویدئوی این ضربه ایستگاهی شگفت‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و پیج طرفداری از رونالدو در توئیتر با به اشتراک گذاشتن این ویدئو نوشت: «رونالدو اعجوبه‌ دیگری برای دنیای فوتبال ساخته است.»

کاپیتان ۳۸ ساله النصر عربستان در پاسخ به پسرش، ویدیویی از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن از همان نقطه و از همان سمت تیرک دروازه ضربه ایستگاهی مشابهی به ثمر ‌رساند و سپس رو به دوربین دست تکان داد و گفت: «کریس این از ضربه تو بهتر بود»، و سپس شادی پس از گل معروفش را به نمایش گذاشت. او زیر پست نوشت: «کریس، نگاه کن و یاد بگیر».

کریستیانو جونیور قراردادی سه ساله با النصر امضا کرد و به بازی در آکادمی ادامه خواهد داد. او تاثیری فوق‌العاده در تیم داشت و مهارت زیادش را بارها به نمایش گذاشته و گلزنی کرده. ممکن است که رونالدو جونیور برای پا گذاشتن در مسیر باشکوه پدرش فشار زیادی در ذهن داشته باشد، اما رونالدو بارها تاکید کرده که دلش می‌خواهد پسرش مسیر خود را طی کند و هرکاری که دوست دارد انجام بدهد.

او در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که روند پیشرفت پسرش را دنبال می‌کند اما به او فشار وارد نمی‌کند. ستاره النصر همچنین تاکید کرد که پسرش درست مانند خودش مسیر مخصوص به خود را دارد و آزاد است تا برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: رونالدو ۱۶ ساله است!/ کریستیانو به تغذیه اصولی علاقه دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amyr IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    خیلی از مسیر پیشرفت رونالدو و زبان بدنش الگو می‌گیرند در آینده برا خودش برندیست واقعاً

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی