عکس| شکست قهرمانان جهان و اروپا در استادیوم محل بازی ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به اسامی تیم‌های بزرگی که در جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم محل برگزاری بازی تیم ملی شکست خوردند جلب توجه می‌کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا شب از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه اجوکیشن سیتی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف فلسطین خواهد رفت.

ورزشگاه اجوکیشن سیتی (Education City) به این دلیل که در محوطه دانشگاه‌های شهر آموزش بنیاد قطر واقع شده، این نام را گرفته است.

نگاهی به محل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین مشخص می‌کند این ورزشگاه متعلق به شهر الریان و نزدیک به هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان است.

بیشتر بخوانید: آشنایی کامل با ورزشگاه‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر/ تمامی جزئیات از ورزشگاه‌های مدرن قطر با الهام از سنت جهان عرب و خاورمیانه

از نکات جالب توجه در ارتباط با مسابقاتی که در دوره جام جهانی در همین استادیوم برگزار شد اینکه تیم ملی فوتبال برزیل در همین ورزشگاه و در دوره یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به کرواسی باخت و حذف شد. همچنین تیم ملی فوتبال اسپانیا در دوره یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مراکش و در ضربات پنالتی شکست خورد و ماتادورها هم در همین استادیوم از جام جهانی خداحافظی کردند. نگاهی به مسابقات مراحل گروهی در همین استادیوم نیز مشخص می‌کند تیم‌هایی همچون پرتغال و فرانسه از بزرگان فوتبال اروپا و عربستان و کره جنوبی از نامداران فوتبال قاره آسیا در این استادیوم شکست‌هایی را متحمل شده‌اند.

عکس| شکست قهرمانان جهان و اروپا در استادیوم محل بازی ایران!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی