نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
برانکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه اول سرمربی‌گری پرسپولیس، ۶ سال قبل طی یک کنفرانس مطبوعاتی از شرایط این تیم با رسانه‌ها صحبت کرد.

برانکو ایوانکوویچ سالیان متمادی در پرسپولیس کار کرد و با فضای این تیم به طور کامل آشناست. مربی‌ای که افتخارات فراوانی همراه با سرخ‌پوشان به دست آورد و حالا هم گزینه شماره یک آن‌ها برای جانشینی یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود.

برانکو ۶ سال قبل در اواخر دی سال ۱۳۹۶ قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و بلافاصله بعد از آن در یک کنفرانس مطبوعاتی که ۲۴ دی ماه همان سال در خبرورزشی و سایر رسانه‌ها بازتاب داشت، از اهداف و آینده خودش سخن به میان آورد. سرمربی کروات آن زمان پرسپولیسی‌ها با اشاره به وضعیت تیم گفت: تلاش همه ما بر پایه تکرار قهرمانی‌ها و تداوم موفقیت‌ها استوار است. البته شاید بردهای پرسپولیس همه را خسته کرده باشد ولی باید تلاش کنیم تا همواره در بهترین سطح ممکن باقی بمانیم. پیرامون وضعیت بازیکنان هم باید بگویم مهدی طارمی از جمع ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم اما در مورد سایر نفرات با صراحت می‌گویم با توجه به این‌که محروم هستیم و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم، به هیچ‌کس اجازه جدایی نمی‌دهم.

برانکو در ادامه این مصاحبه مدعی شد برخلاف شایعات مطرح‌شده، او در آن مقطع هیچ پیشنهادی از فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی کشورمان دریافت نکرده بود.

خبرورزشی‌گردی| برانکو: بردهای پرسپولیس همه را خسته کرده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی