رجزخوانی عجیب سامسون داودا برای هادی چوپان؛ غول انگلیسی بدون تعارف جنگ را شروع کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامسون داودا در فاصله ۷ هفته مانده تا آرنولد کلاسیک برای هادی چوپان رجز خواند.

در فاصله ۷ هفته مانده تا آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴، شاهد رجزخوانی‌هایی از سوی سامسون داودا برای هادی چوپان هستیم. این دو بدنساز مدعی اصلی قهرمانی در استیج اوهایو هستند.

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ و نایب قهرمان این رقابت در سال ۲۰۲۳ بوده و از زمان حضور خود در مستر المپیا در سال ۲۰۱۹ همواره یکی از مدعیان قهرمانی بوده و در ۵ دوره اخیر این رقابت، به طور پیوسته در میان ۴ بدنساز برتر قرار داشته است.

در سوی دیگر، سامسون داودا قرار دارد. بدنسازی که بعد از فتح استیج پراگ در سال ۲۰۲۱، برای اولین بار مجاز به حضور در مستر المپیا شد و بعد از ششمی در این رقابت، در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ به قهرمانی رسید و در مستر المپیا ۲۰۲۳ نیز ضلع سوم مدعیان قهرمانی بود.

او به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آرنولد کلاسیک حضور خواهد داشت و آماده تکرار قهرمانی است، بدنسازی که بعد از مستر المپیا ۲۰۲۳، قهرمانی در دو رقابت رومانی پرو و پراگ پرو را هم تجربه کرده است.

حال سامسون داودا در دومین رجزخوانی خود پیش از آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴، مستقیما به هادی چوپان اشاره کرده است. او در گفت‌وگو با رسانه «TFE Media» درباره رقابت با هادی چوپان صحبت کرده است: این استیج آرنولد کلاسیکه و مستر المپیا نیست. اینجا خیلی چیزا فرق داره. فقط بحث کاندیشنینگ، حجم و شیپ بدنی نیست، فیگور گیری و ارائه هم اینجا نقش مهمی داره. آرنولد کلاسیک استیج متفاوتیه. مشخصا تو این رقابت صحنه روشن‌تره و نورپردازی خیلی بهتره.

داودا در ادامه صحبت‌های خود گفته: آرنولد کلاسیک استیج منه و من عاشق رقابت کردم تو این استیجم. واکنشم به حضور هادی تو این رقابت؟ لبخند می‌زنم و میگم آره. حالا قراره جالب بشه. صادقانه بگم، هیجان‌زده‌ام، چون الان با خودم میگم که قراره چالش بیشتری داشته باشم. هیجان بیشتری برام داره و با خودم میگم اگه قراره جایی هادی رو ببرم، این استیج دقیقا همون جاس! اینجا جاییه که باید مطمئن بشی که می‌تونی انجامش بدی. با بهترین خودت بیای و ازش سبقت بگیری. به خاطر همین خیلی هیجان دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی