نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراف ستاره تیم ملی؛ از نیمکت‌نشینی عصبانی بودم/ احساس می‌کنم حالا یک مربی داریم/ در مقطعی برای انتقال به عربستان فکر می‌کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی ایران گفت: صادقانه بگویم جام جهانی برای من یک خاموشی کامل بود.

سامان قدوس درباره تجربیاتش در تابستان به روزنامه انگلیسی دیلی‌استار گفت: خیلی سخت بود. هرگز بازیکن آزاد نبودم و همیشه فکر می‌کردم بازیکن آزاد بودن خوب است ولی برای چند ماه استرس داشتم چون چیزی در مورد آینده‌ام نمی‌دانستم. در مقطعی انتقال به عربستان فکر می‌کردم اما در ۲۹-۳۰ سالگی شرایط فیزیکی خوبی داشتم. دلیل اینکه برنتفورد را ترک کردم این بود که احساس می کردم می خواهم بیشتر در ترکیب ثابت بازی کنم. پیشنهادهای دیگری هم دریافت کردم اما به اندازه کافی برایم جالب نبود و وقتی برنتفورد تماس گرفت، با سرمربی صحبت کردم و تصمیم گرفتم قرارداد جدیدی را امضا کنم.

بازیکن تیم ملی با لحنی غمگین گفت: صادقانه بگویم جام جهانی برای من یک خاموشی کامل بود. اتفاقات زیادی افتاد که ربطی به فوتبال نداشت. از منظر فوتبالی نیز از بازی‌نکردن و باخت شش بر دو بسیار عصبانی بودم. احساسات زیادی در من جریان داشتند و نمی‌توانستم درست تمرین کنم. نمی‌توانستم درست فکر کنم. البته از اینکه بازی اول را انجام ندادم بسیار ناامید شدم.

قدوس درباره بازی با آمریکا گفت: از اینکه در بازی آخر شکست خوردیم ناامید شدیم. کیفیت کافی برای قرارگرفتن در حمله و گل‌زنی به تیم ایالات متحده را داشتیم اما کار برای کی‌روش سخت بود چون سردار آزمون بازیکن بسیار مهمی بود و به دلیل مصدومیت نمی‌توانست صد درصد کار کند. این بار اوضاع فرق می‌کند. آزمون کاملاً آماده است. ایران از ابتدای سال ۲۰۲۳ شکست‌ناپذیر بوده و در ۱۳ بازی فقط دو تساوی کسب کرده است.

او در پایان درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا به میزبانی قطر هم گفت:‌ قطعاً کیفیت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم. شخصاً احساس می‌کنم بالاخره یک مربی داریم که به من اعتماد کرده است. از روز اول گفت که به من ایمان دارد و همه گزینه‌ها را به من می‌دهد تا آزادانه فوتبال بازی کنم. قلعه‌نویی رویکردی تهاجمی دارد و این به بازیکنان بعد از مدت طولانی حضور در کنار کارلوس کی‌روش کمک می‌کند. ما در حال حاضر دفاعی هستیم اما اکنون این اطلاعات تهاجمی را دریافت می‌کنیم و به ما کمک زیادی می‌کند. کادر مربیگری از نحوه بازی من خوششان می‌آید. من تمام اعتماد آنها را احساس می‌کنم و می‌خواهم اعتمادشان را جبران کنم. این یک تورنمنت بزرگ برای ماست و ما هر کاری را که بتوانیم انجام خواهیم داد تا جایی که ممکن است پیش برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آس قهرمان IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    باریکلا به این روحیه و اعتماد بنفس
  • ناشناس IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    بدبخت تو در تیم باشگاهیت نیمکت نشینی کمتر به تو بازی میرسد اگر اینطور پیش بروی پیر و از کار افتاده میشوی که این اصلاً خوب نیست بهترین کار این است که فوتبال را کنار بگذاری و به کار دیگری مشغول شوی تا عمر جوانیت بیخودی نرود فوتبال را کنار بگذار و لجبازی نکن همین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی