نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
معمای حل‌نشده؛ چرا استعفای گل‌محمدی عجیب بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس هنوز هم این سوال را می‌پرسند یحیی گل‌محمدی چطور با وجود دادن لیست استعفا داد.

هرچند مدتی از جدایی یحیی گل‌محمدی می‌گذرد، ولی هواداران پرسپولیس در خصوص این اتفاق سوال‌های زیادی در سر دارند و ابهامات بسیاری در این خصوص وجود دارد. مهم‌ترین سوال هواداران پرسپولیس این است که گل‌محمدی چطور قبل از استعفای خود لیست نقل‌وانتقالاتی را به مدیران باشگاه داد و از آن‌ها خواست تا برای جذب بازیکنان موردنظر اقدام کنند. آن‌ها همیشه این سوال را در ذهن دارند که اگر یحیی واقعا قصد استعفا داشت، چطور به مدیریت پرسپولیس اعلام کرد که اردوی خارجی و چند بازیکن را می‌خواهد تا برای حضور در نیم‌فصل دوم تیم را آماده کند.

در این بین شایعات مختلفی هم در خصوص جدایی گل‌محمدی مطرح شد که خود یحیی واکنشی به این صحبت‌ها نداشته است. یکی از این شایعات این بود که او وقتی دید تیمش توان بردن مس رفسنجان ته‌جدولی را ندارد، از سمت خود استعفا داد. در واقع بعضی معتقدند گل‌محمدی اگر مقابل مس رفسنجان پیروز می‌شد، امکان نداشت استعفا کند و به همین خاطر بود که روز قبلش لیست نفرات موردنیاز خود را تحویل باشگاه داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    یحیی فهمید درویش هیچ حرکتی نخواهد دقیق موقعی که یحیی استعفا داد درویش گفت بازیکن ازاد باشه میگیریم .. یحیی با همین تیم نصفه ونیمه تو پنج بازی اخر بهتر از کیسه وشله امتیاز گرفت .. یحیی دقیق گفت امیدی به حل مشکلات نیست .. درویش همونه که سپاهان ده تا فوروارد گرفت وتیم هزار میلیاردی بست کیسه دیگه طبق اعتراف سریح قنبرزاده مجوز غیر قانونی بهش دادن ولی درویش رفت نبیل رو گرفت .. یحیی فهمید اش همونه و کاسه همون ... .. خوشحالی رییس کمیته داوران تو دربی .. رفاقت خطیر با تاج و دورزدن قانون .. جعل حقه بازی خرید داور طبق گفته خسروی توسط نکونام وووو یحیی فهمد پس رفتن از ماندن بهتر بود
    • محمد CA ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      قرصاتو بخور ، هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از داوری سود نبرده، دلیل دیگری هست حتما
  • جهان BG ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    هنوز هم معتقدم این یک بازی است و دست آخر یحیی به پرسپولیس باز خواهد گشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی