نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق غیرمنتظره در بازی لیگ برتری؛ چند نفر در طول بازی چلسی - فولام مسواک زدند!/ این چه کار مسخره‌ای بود؟ +ویدیو
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار چلسی و فولام در استمفوردبریج گروهی از مردانی که کت سبز پوشیده بودند در جایگاه هواداران شروع به مسواک زدن کردند و هیاهوی زیادی در بین تماشاگران به پا کردند.

در دیدار چلسی و فولام در بعدازظهر شنبه گروهی از مردان به طرز عجیبی در حال مسواک زدن در جایگاه‌ها دیده شدند. مردانی که همگی ژاکت‌های مخمل سبز پوشیده بودند و موهای خود را شبیه به هم درست کرده بودند، در ردیف جلو ایستادند و کارهای عجیبی کردند و مردم اطراف با تعجب و خنده آنها را تماشا می‌کردند. این گروه هفت نفره بعد از مسواک زدن ایستادند و مشغول کتاب خواندن شدند، و طرفداران در شبکه‌های اجتماعی واکنش زیادی به رفتار عجیب و غریب آنها نشان دادند.

خیلی زود مشخص شد که تمام این کارها بخشی از تبلیغات فیلم Argylle است که ماه آینده اکران می‌شود. نام این فیلم همچنین روی تجهیزات تیم در آماده‌سازی قبل بازی و هنگام گرم کردن دیده می‌شد.

خیلی از طرفداران از نحوه تبلیغ این فیلم در طول بازی خوششان نیامد و در توییتر مخالفت خود را ابراز کردند. یکی از آنها نوشت: «به چلسی چه ربطی دارد؟ بولی باید پاسخگو باشد.» دیگری توییت کرد: «چرا باید آرگیل را تبلیغ کنیم؟ بولی چیکار میکنی؟» شخص دیگری اضافه کرد: «مسواک زدن دندان‌ها در طول بازی. شوکه‌کننده است، این باشگاه فوتبال دیگر باشگاهی جدی نیست.»

اما به نظر می‌رسد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از این شیرین‌کاری‌ها ناراحت نشد. او بعد از بازی گفت: «برای من جالب است. این هم بخشی از نمایش امروز بود و برای هواداران سرگرم‌کننده است. امیدوارم من را به اولین نمایش فیلم دعوت کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی