یحیی زود برمی‌گردد/ دشمن گل‌محمدی نبودم و اگر نظراتم را نمی‌گفتم خیانت بود/ تماشاگران اجازه نمی‌دهند گزینه ایرانی روی نیمکت بنشیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل حلالی، ستاره سابق پرسپولیس درخصوص جدایی یحیی گل‌محمدی و بازگشت برانکو صحبت‌هایی را مطرح کرد.

یحیی گل‌محمدی بعد از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان قبل از پایان نیم‌فصل در نشست خبری جدایی خود را از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد و حالا هواداران و مدیران این باشگاه منتظر پاسخ مثبت برانکو برای بازگشت به پرسپولیس هستند که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس در همین خصوص صحبت‌هایی با اطلاعات‌آنلاین انجام داده که گزیده‌ای از آن را ادامه می‌خوانید:

  • علی‌رغم تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند من منتقد گل‌محمدی بودم و دنبال عوض شدن ایشان، هیچ‌وقت دوست نداشتم استعفا کند. او نیاز به استراحت داشت. گورادیولا هم گاهی در این شرایط قرار می‌گیرد.
  • یحیی رفت اما از بدنه باشگاه است و یک روز دوباره برمی‌گردد و فکر می‌کنم خیلی زود هم برگردد.
  • به عنوان یک دوست همیشه نگاهم طوری بود که ضعف‌ها را بگویم. شماره تماسی از ایشان نداشتم یا شماره‌ای هم که داشتم تماس می‌گرفتم جواب نمی‌داد. من اگر نظراتم را در رسانه‌ها نمی‌گفتم خیانت می‌کردم. من دشمن او نبودم. باور نمی‌کنید چند بار تماس گرفتم اما تلفنش از شبکه خارج بود. حتی زمانی که حمید مطهری بود در کنار ایشان نظراتم را منتقل می‌کردم. من الان با آقای تارتار در ارتباطم و نظراتم را می‌دهم.
  • الان که کادر هست و تمرینات را شروع کردند و دنبال سرمربی هستند. باید انتخاب درستی داشته باشند. برانکو بهترین گزینه است، اما به نظرم ایشان نمی‌آید.
  • ما در داخل هم گزینه داریم، ولی فضا طوری است که تماشاگران اجازه نمی‌دهند گزینه ایرانی روی نیمکت بنشیند. نظر شخصی من این است که مربی گران‌قیمت نیاوریم چون باشگاه از نظر ساختاری ضعف دارد. با هوادار صادقانه حرف بزنیم. از نیروهای خودمان استفاده کنیم. من بودم با تماشاگران صادقانه حرف می‌زدم. برخی گزینه‌ها تیم دارند، اما اگر پای پرسپولیس وسط باشد می‌آیند. یک نفر مثل مهدی تارتار می‌تواند کمک کند. حسین عبدی می‌تواند کمک کند. برخی می‌گویند حمید درخشان. ایشان هم می‌تواند کمک کند. فضای مجازی نباید روی تصمیمات ما اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید: واکنش خداداد عزیزی به هدر رفتن پنالتی گولسیانی مقابل الدحیل/ دیگر هیچ‌وقت این کار را نمی‌کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    حمیددرخشان یکبارگندزدبه تیم بس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی