واکنش آندرانیک تیموریان به مصدومیت شجاع خلیل‌زاده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و هر تیمی می‌تواند در جام ملت‌ها برای مدعیان خطرساز شود.

آندرانیک تیموریان پس از پیروزی ۴ بر یک تیم ملی ایران مقابل فلسطین اظهار داشت: این برد را به کل مردم ایران تبریک می‌گویم. خدا را شکر در بازی اول بچه‌ها فلسطین را شکست دادند. بازی سختی بود. خودتان بازی‌های قبل را دیدید و برای هر تیمی بازی اول سخت است. خدا را شاکریم که بچه‌ها از فرصت‌های‌شان استفاده کردند و توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره اینکه کریم انصاری‌فرد با بازی مقابل فلسطین از رکورد او در تیم ملی عبور کرده است،‌ گفت: من هم کنار کریم سال‌های سال در تیم ملی بازی کردم. هیچ رکوردی ماندگار نیست و هر کسی می‌تواند رکورد هر کسی را بزند. به او تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تورنمت خوبی را پشت سر بگذارد.

مربی تیم ملی در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل هنگ‌کنگ یادآور شد: بازی‌های بعد به نظرم آسان‌تر باشد، هر چند بازی آسانی وجود ندارد. در این هفته باید خیلی کار کنیم تا نقاط ضعف و قوت هنگ‌کنگ را پیدا کنیم و بتوانیم نتجیه بگیریم.

تیموریان در واکنش به این موضوع که ویتنام در بازی با ژاپن عملکرد خوبی داشته است و آیا این احتمال وجود دارد که هنگ‌کنگ نیز ایران را اذیت کند، توضیح داد: فوتبال در آسیا پیشرفت کرده است و هر تیمی می‌تواند خطرساز باشد و موقعیت ایجاد کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در بازی‌های دوستانه و بازی‌های رسمی که تک بازی است این اتفاقات رخ می‌دهد. در تورنمنت‌ها و بازی‌های گروهی شرایط بازی سخت است و اتفاقات جدیدی برای هر تیمی رخ می‌دهد.

مربی تیم ملی در مورد مصدومیت خلیل‌زاده هم به خبرنگاران گفت: خدا را شکر چیز خاصی نیست و پزشکان باید در مورد آن نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: نارضایتی قلعه‌نویی بعد از برد تیم ملی؛ باید کیفیت‌مان بالاتر برود/ خودمان اشتباه کردیم و گل خوردیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی