نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ایران فلسطین را بیست‌تایی کرد/ این بهترین برد تیم ملی نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به نتایج پیشین دیدار تیم‌های ایران و فلسطین حالا تیم ملی کشورمان به عدد ۲۰ گل زده مقابل این تیم رسید.

گرچه پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین با ۴ گل زده پرگل‌ترین مسابقه این دو تیم نبود اما آمار گلهای زده تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین با این بازی به عدد ۲۰ رسید.

تیم‌های ایران و فلسطین تا پیش از این ۶ بار در مسابقات مختلف دوستانه و رسمی به مصاف هم رفته بودند که سه پیروزی و سه تساوی حاصل این تلاش برای ملی پوشان کشورمان بود.

بهترین برد تیم ملی فوتبال‌مان مقابل فلسطین با زدن ۷ گل در دیدار دوستانه سال ۲۰۱۸ مصاف پنجم دو تیم بود که مجموع تعداد گل‌های تیم ملی فوتبال‌مان مقابل فلسطین را به عدد ۱۶ رساند. در جدول تقابل های دو تیم تفاضل گل تیم ملی‌مان با فلسطین ۱۰+ بود.

با برد چهار بر یک تیم ملی در دیدار اول جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین تعداد گل‌های زده تیم ملی از عدد ۱۶ به ۲۰ افزایش پیدا کرد. تعداد گلهای زده فلسطین به تیم ملی‌مان نیز تا پیش از تک گلی که در این دیدار به ثمر رساند عدد شش بود که با این یک گل حالا موفق به زدن ۷ گل به تیم ملی‌مان شدند. تفاضل گل دو تیم حالا به عدد ۱۳+ رسید.

ناگفته نماند؛ دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملتهای ۲۰۲۳ قطر روز جمعه ۲۹ دی مقابل هنگ کنگ و از ساعت ۲۱:۰۰ آغاز خواهد شد.

ایران فلسطین را بیست‌تایی کرد/ این بهترین برد تیم ملی نبود
جدول مسابقات پیشین تیم ملی کشورمان مقابل فلسطین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی