چرا این ۲ بازیکن در دیدار ایران – فلسطین فیکس شدند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار ترکیب تیم ملی و حضور دو از بازیکنان نیمکت‌نشین دیدارهای دوستانه قبلی باعث تعجب بسیاری از طرفداران تیم ملی شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در پایان دیدار تیمش مقابل فلسطین درباره دلیل فیکس شدن قایدی و انصاری‌فرد و اینکه آیا قصد داشته با این تغییر ترکیب در فاز هجومی تیم مقابل را سورپرایز کند گفت: هرکه درتمرینات آماده تر باشد را به زمین می‌فرستم که خوشبختانه همه آماده‌اند. بخشی براساس قدرت تیمی خودمان و بخشی هم براساس قدرت تیمی حریف شاید تغییراتی داشته باشیم».

او در ادامه بیان کرد: «انصاری فرد و قایدی هم در اردو و هم در تیم باشگاهی آماده بودند و مزدشان را هم گرفتند. شاید در بازی‌های بعد تغییراتی هم داشته باشیم ولی خیلی خوشحالیم. نیروهای جایگزین هم خیلی خوب بازی کردند. مثلا محبی و سردار واقعا خوب بودند. این نشان می‌دهد هدف مشترکی دارند. چه ۵ دقیقه بازی کنند چه ۹۰ دقیقه، همه دوست دارند به تیم ملی‌شان کمک و مردم را خوشحال کنند».

یادآور می‌شود؛ در نیمه دوم دیدار با فلسطین محبی و آزمون به ترتیب به جای قایدی و انصاریفرد (دو نفر از گلزنان تیم ملی در نیمه اول) به زمین رفتند و تا پایان در ترکیب بودند.

بیشتر بخوانید: سریع‌ترین گل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به نام یک ایرانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حميد کلاش IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    محبي جهانبخش عزت الهي در حد تيم ملي نيستن اميد ابراهيمي خيلي بهتر عزت الهي هست وقتي محبي جاي قاﺋدي امد ايران سمت چپ ايران از کار افتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی