تمجید آنچلوتی از رقیبی که ۴ گل از تیمش خورد؛ پابه‌پای ما پیش آمدند!/ به وینی گفتم حرکات نمایشی دوست ندارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید با شکست دادن بارسلونا موفق به فتح سوپرجام اسپانیا شد اما کارلو آنچلوتی نتیجه را اغراق‌آمیز می‌داند.

رئال‌مادرید با پیروزی ۴-۱ مقابل بارسلونا سوپرجام اسپانیا را فتح کرد و سیزدهمین قهرمانی خود در این تورنمنت را رقم زد. کارلو آنچلوتی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش گفت: «انتظار نداشتم به این سرعت به گل برسیم. از جلو کشیدن خط دفاعی بارسلونا استفاده کردیم و وینیسیوس در ضد حملات کارش را خوب انجام داد. بازی سختی بود و شاید نتیجه با توجه به شیوه بازی بارسلونا بیش از حد اغراق‌آمیز باشد. بارسلونا حتی تا گل سوم پا به پای ما بازی کرد و بعد از گل چهارم کمی گاردش را پایین آورد. برای گلزنی بیش از اندازه به ضدحملات تکیه کردیم اما در مجموع راضی هستم.»

به نظر می‌رسید که در اواخر بازی آنچلوتی چیزی به داور می‌گوید و رسانه‌ها تصور کردند که شاید از داور خواسته که با توجه به پیروزی قطعی تیمش وقت اضافه نگیرد. کارلتو این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «فقط به داور گفتم که بازی دارد به تنش کشیده می‌شود، همین.»

وینیسیوس جونیور در این بازی هت‌تریک کرد و به عنوان بهترین بازیکن فینال سوپرجام انتخاب شد. سرمربی ایتالیایی در تمجید از ستاره تیمش افزود: «وینیسوس خیلی خوب بازی کرد و به اوج برگشت.» وقتی خبرنگار در مورد نکته‌ای که آنچلوتی به وینیسیوس در بازی گوشزد کرده بود پرسید، او پاسخ داد: «من حرکات نمایشی را دوست ندارم، فقط همین را به او گفتم. او و بلینگام حرکات نمایشی انجام می‌دادند و من گفتم این کارها را انجام ندهند چون نیازی نیست.»

آنچلوتی با این قهرمانی به یازدهمین جام قهرمانی خود با رئال مادرید رسید و همچنین در تعداد بازی‌هایی که مربی رئال بوده از زیدان پیشی گرفت. او در این مورد گفت: «خوشحالم اما باید برای به دست آوردن جام دوازدهم تلاش کرد. پیشی گرفتن از رکورد زیدان؟ شب خاصی است ولی شب‌های خاص زیادی در مادرید داریم. این نشان‌دهنده قدرت باشگاه است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی