نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تصاویر| شب خاصی که در تاریخ تئأتر رویاها ماندگار شد/ فرگی و رتکلیف آمدند؛ تن‌هاخ شاکی شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سر جیم رتکلیف سرش را بین دستانش گرفته بود و با ناباوری از دست دادن دو امتیاز منچستریونایتد مقابل اسپرز را تماشا می‌کرد.

سرجیم رتکلیف بعد از خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد و در دست گرفتن عملیات فوتبالی اولدترافورد در اولین بازی شیاطین سرخ شرکت کرد. راسموس هویلون و مارکوس رشفورد گلزنی کردند، اما اسپرز رده پنجمی دو بار بازی را به تساوی کشاند تا رتکلیف که در کنار سر الکس فرگوسن نشسته بود، طعم شیرینی پیروزی در اولین حضور خود به عنوان مالک جدید باشگاه را نچشد.

اما اریک تن‌هاخ به رئیس جدید باشگاه گفت: «شما تیمی از مبارزان را دیدید.» سرمربی هلندی اظهار داشت: «او دو گل بزرگ و تیمی را دیده که برای یکدیگر می‌جنگند و تلاش می‌کنند تا به پیروزی برسند. نگرش و روحیه تیم عالی بود، جنگیدیم و همه توان‌مان را خرج کردیم. هواداران پشت سر ما بودند و این یک بازی عالی برای همه بود نه فقط برای هواداران یونایتد، زیرا بازی سرعت فوق‌العاده‌ای داشت.»

سرالکس فرگوسن و سرجیم رتکلیف

سرالکس فرگوسن و سرجیم رتکلیف

شیاطین سرخ در رده هفتم لیگ برتر قرار دارند و تن‌هاخ تیمش را به دفاع نرم متهم کرد. هویلون در دقیقه سوم گل زد، اما ادعای رتکلیف پیش از بازی مبنی بر اینکه یونایتد «معمولاً در مقابل اسپرز خوب عمل می‌کند» نتیجه‌ای نداشت زیرا ریچارلیسون با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. مارکوس رشفورد درست قبل از وقت استراحت یونایتد را پیش انداخت اما رودریگو بنتانکور ۵۰ ثانیه بعد از نیمه دوم گل تساوی دوم را زد. تن‌هاخ گفت: «ناراحتم، وقتی دو بار جلو می‌افتید و سپس دو گل راحت دریافت می‌کنید ناامیدکننده است.»

رتکلیف، رئیس کمپانی پتروشیمی اینئوس و هوادار مادام‌العمر شیاطین سرخ، انتظار دارد قراردادش در اوایل ماه آینده توسط لیگ برتر تصویب شود. وقتی از او پرسیدند که آیا این معامله هیجان‌انگیزترین معامله‌ای بود که انجام داده است، پاسخ داد: «درست است. بله.» و سپس اضافه کرد: «امیدواریم چیز مبهمی در رزومه ما پیدا نکنند. از وقتی به اینجا آمدیم این اولین بازی من است. از اینکه اینجا هستیم خیلی هیجان‌زده هستم، اما واقعا نمی‌توانم به هیچ سوالی پاسخ دهم.»

سر جیم تیم دوچرخه‌سواری و قایقرانی دارد و با نیس در لیگ ۱ نیز شرکت داشته، اما مالکیت منچستریونایتد بدون شک بهترین معامله او بوده است. این میلیاردر بریتانیایی گفت: «من چند کار هیجان‌انگیز انجام دادم، اما این یکی با بقیه فرق دارد.» او با تن‌هاخ جلساتی برگزار کرد اما در مورد آنچه گفته شد توضیح نمی‌دهد. «من با اریک ملاقات کردم، اما تا زمانی که همه چیز رسمی نشود نمی‌توان در موردش صحبت کرد.»

سرجیم رتکلیف

یونایتد تنها ۳۶ درصد از مالکیت توپ رادر اختیار داشت و تن‌هاخ معتقد است که وقتی دستینی اودوگی، مدافع اسپرز، آلخاندرو گارناچو را به زمین انداخت، پنالتی واضح دقیقه ۳۲ گرفته نشد. سرمربی هلندی می‌گوید این اولین بار نیست که VAR به ضرر آنها اشتباه می‌کند و به خطای هند کریستین رومرو از ضربه گارناچو در شکست ۲-۰ در وایت‌هارت‌لین اشاره کرد. «چه کار می‌شود کرد؟ اما من به آن عادت کرده‌ام، در تمام فصل‌ها همین طور است. در اسپرز هم همینطور بود، یک خطای هند واضح از رومرو را نگرفتند.»

بیشتر بخوانید:

تصاویر| شب خاصی که در تاریخ تئأتر رویاها ماندگار شد/ فرگی و رتکلیف آمدند؛ تن‌هاخ شاکی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی