نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نارضایتی رئیس باشگاه رئال مادرید از وینیسیوس؛ باید بیشتر گل می‌زدی!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس بعد از قهرمانی درخشان رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا و پیروزی قاطع ۴-۱ مقابل بارسلونا، از ستاره جوان تیمش تمجید کرد.

یکشنبه روز فوق‌العاده‌ای برای رئال مادرید بود. آنها نه تنها اولین جام فصل خود را به دست آوردند، بلکه این کار را با تحقیر بزرگترین رقیب خود بارسلونا با پیروزی ۴-۱ در فینال سوپرجام اسپانیا در ریاض، انجام دادند. وینیسیوس جونیور ستاره نمایش لوس‌بلانکوس بود و در نیمه اول هت‌تریک کرد و روحیه تیمش را به شدت بالا برد. اما این برای رئیس باشگاه فلورنتینو پرس کافی نبود و او به شوخی به مووی‌استار پلاس گفت که مهاجم ۲۳ باید گل‌های بیشتری می‌زد. «او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما من به او گفتم که باید گل‌های بیشتری بزند، این سه گل کافی نیست.»

پرس سپس لحن جدی به خود گرفت و اعتراف کرد که از وینی و عملکردش بسیار خوشحال است و امیدوار است در سال‌های آینده بهتر شود. «وینی تقریبا همیشه می‌درخشد، اما هت‌تریک کردن کار نرمالی نیست، او عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. تلاش او فوق‌العاده است. او هنوز خیلی جوان است و کارش عالیست و هر سال بهتر می‌شود.»

شکی نیست که پرس از تیمی که در ساختن آن کمک کرده راضی است. رئال مادرید این پتانسیل را دارد که تا سالهای سال قدرت مطلق باشد و وینیسیوس یکی از ستون‌های تیم در این راه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی