نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاداش عجیبی که هر ۳ گلزن تیم ملی در بازی با فلسطین گرفتند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران و شاید دنیا هر سه گلزن یک تیم در نیمه اول در شروع نیمه دوم بیرون زمین بودند.

تیم ملی کشورمان با برتری مقابل فلسطین جام ملت‌های آسیا را آغاز کرد. ایران در همان نیمه اول تکلیف این بازی و حریف را یکسره کرد، از قبل هم مشخص بود که فلسطین حریف ستاره‌های بزرگ ما نمی‌شود. اما انصافاً کسی انتظار آن گل زودهنگام و آن شروع درخشان در نیمه اول را نداشت. ولی هرچه بازی جلوتر رفت مشکلات تیم ملی بیشتر نمایان شد و ارزش گل‌های زود هنگام ما در این بازی بیشتر به چشم آمد، چه بسا اگر این گل‌ها نبود نیمه اول با تساوی به رختکن می‌رفتیم در نیمه دوم کار ما مقابل فلسطین هم گره می‌خورد.

یک اتفاق جالب در این بازی افتاد. زننده سه گل ما در نیمه اول به ترتیب کریم انصاری‌فرد، شجاع خلیل‌زاده و مهدی قایدی بودند که در یک اتفاق بسیار تاریخی هر سه در نیمه دوم روی نیمکت نشستند! شجاع خلیل‌زاده در همان نیمه اول مصدوم شد و به اجبار از زمین بیرون رفت تا مجید حسینی جانشین او در قلب دفاع شود. در شروع دو نیمه دوم هم قلعه نویی دو بازیکن اصلیش یعنی سردار آزمون و محمد محبی را به جای کریم انصاری فر و مهدی قایدی به زمین فرستاد تا تیم اصلی او در زمین شکل بگیرد.

هر چقدر پیش بینی تیم اصلی ساده بود، پیش بینی این اتفاق که هر سه گلزن تیم ملی از زمین بیرون بروند غیرقابل تصور بود. انگار کریم و قایدی مزد گلزنی خود را گرفتند و شجاع هم که بدشانس بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کارلوس بزرگ IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    این تیم کلک همه تیمها رو در همون نیمه اول میکنه و خلاص ، خودتون رو برای فینال جام ملتها آماده کنین اون عده قلیل لنگی که از برد تیم ملی ناراحت میشن حتما پماد رو بصورت جعبه ای یا فله ای تهیه کنند
    • حامد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      فعلا که ترکیب تیم ملی شده منتخب پرسپولیس و لژیونرها
  • امید عالیشاه IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    برای دیده شدن کافیه کیسه کشا به پرسپولیس حمله کنن ، وگرنه از چشم افتاده میشن!
  • اشکان IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    ورزشکارهای ما تمام زحماتشون رو بخاطر فلسطین باختن...خدایا ظلم تا کی
  • محمدی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    با این گلزنان قهار،قهرمانی ایران دور از دسترس نیست اگر در دروازه بدون اشتباه، دفاع مستحکم، بازیکنان هماهنگ،در گل زدن از خود گذشته و دقیق باشیم. بازیکنان ما از بقیه تیم های مدعی بالاترند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی