نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
هادی طباطبایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی طباطبایی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دو بازی آینده ما مقابل امارات و هنگ‌کنگ است، از نظر فوتبالی نه امارات و نه هنگ‌کنگ در حدی نیستند که بتوانند ما را اذیت کنند.

نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، یکشنبه شب مقابل فلسطین برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند در نخستین گام، مقتدرانه از سد رقیب خود بگذرند. در این ارتباط هادی طباطبایی دروازه بان اسبق استقلال و تیم ملی، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*نتیجه راضی‌کننده‌ای کسب کردیم، اما یکشنبه‌شب گذشته از نظر کیفیت، انتظار بیشتری از ملی‌پوشان کشورمان داشتیم. بازی چندان زیبایی ندیدم، اما خدا را شکر که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در این گروه چون اختلاف ما با سایر تیم‌ها بسیار زیاد است؛ این نتایج می‌تواند کمک خوبی به تیم ملی ما کند.

*در بخش ترکیبی و تاکتیکی خیلی مشخص نیست که چه برنامه‌ای داریم. در پرس و دفاع تیمی، برنامه مشخصی نداشتیم و همچنین سرعت بازی هم چندان خوب نبود. فلسطین از نظر بدنی و قدرت فیزیکی خیلی خوب بود، اما از نظر فوتبالی حتی در حد استاندارد نبودند، ما از نظر پرس، خوب نبودیم، اما فلسطین توان حضور در موقعیت جریمه را در خیلی از اوقات نداشت، اما با این شرایط هم متأسفانه ما موقعیت زیادی به آنها دادیم. وقتی به این راحتی روی دروازه ما خطر ایجاد می‌شود، در ادامه احتمالا می‌توانیم دچار دردسر شویم.

*دو بازی آینده ما مقابل امارات و هنگ‌کنگ است، از نظر فوتبالی نه امارات و نه هنگ‌کنگ در حدی نیستند که بتوانند ما را اذیت کنند. شرایط امارات کمی بهتر است، اما آنها هم توان مقاومت کردن مقابل ما را نخواهند داشت. از این دو بازی باید نهایت استفاده را داشته باشیم که در مرحله بعد، این تجربه بتواند به ما کمک کند.

*هر تیمی که از نظر ذهنی و بدنی آماده‌تر و کیفیت فردی و تاکتیکی بهتری داشته باشد، می‌تواند قهرمان شود. روی کاغد همین ٣یا ٤تیم شانس قهرمانی را دارند، اما در نهایت نتیجه در زمین مشخص می‌شود. اینطور نیست که متر و معیاری را در نظر بگیریم و بگوییم کره، ژاپن یا ایران قرار است قهرمان شوند. شانس با این تیم‌هاست اما باید صبر کنیم، حداقل مسابقات دوم هم انجام شود تا بتوانیم نظر بدهیم. در مورد اینکه تیم ملی ما شانس قهرمانی دارد یا نه هم باید بگویم شرایط بسیار سخت است. با این بازی‌ای که از تیم ملی می‌بینیم به‌نظر می‌آید که کار خیلی سختی برای کسب قهرمانی داریم.

بیشتر بخوانید: تغییرات غیرمنتظره ژنرال؛ تیم اصلی ایران نیمه دوم با فلسطین بازی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ali IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    نمیدونم چجوریه، خود قلعه نویی هست، بعدش اونهمه دستیار و مشاور ایرانی کنارش هستن، یعنی هیچکدوم نمیدونن که باید تاکتیک داشته باشن؟ فقط شما یکنفر میدونی و فهمیدی که تیم ملی تاکتیک نداره؟ نمیدونم چجوری کارشناسی میکنید. نکنه برای بعدش برنامه ریختین. چون هرکی بیشتر ایراد فنی بگیره یه چیزی بهش بعدا میدن
  • رضا DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    کارشناس عزیز با اون سبک بازی فلسطینی ها که ما رو با اسرائیل اشتباه گرفته بودن و به قصد آسیب زدن فقط بازی میکردن چطور میشد زیبا بازی کرد؟؟ والا ما مربیگری خود شما رو دیدیم توی داماش هیچ چیز خاصی نداشتی! حداقل یه مربی مث گل‌محمدی یا دوتا مربی که کارنامه ی موفقی دارن نظر بدن باز چیزی اخه تو خداوکیلی با چه رزومه ای نظر میدی!
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    اگه تاکتیک نداریم پس چطور همه تیمها رو با اختلاف میبریم؟الان هیچ تیمی در آسیا اندازه ما ستاره ندارد و هیچ تیمی اندازه ما تهاجمی بازی نمیکند.این تیم قوی ترین تیم تاریخ ایران میباشد و هنوز نیمی از قدرت واقعی خود را هم نشان نداده است و کره و ژاپن و استرالیا و عربستان رو هم با اختلاف میبریم و بعد45سال قهرمان آسیا میشویم
  • حمید رضا ق ب IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    دمت گرم هادی خان...، داستان همینه حالا خدانکرده اوت بشیم جناب قلعه نویی میفرمایند سر یه اشتباه بچه گانه باختیم آخه مگه میشه ‌که باخت ها گردن بازیکنا و وقتی از تشتک سازی آسیا میبری میگی از بازی راضی نیستم ...صبر کن بینم ژاپن و کره و استرالیا و...اینجور تیم ها ببر بعد ادا اصول دربیار تو
  • تاجی CH ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    به نظر من راست میگه، اصلا بلد نیستن خوب پرس کنن، چهار تا کار ترکیبی خوب ندیدیم، قدرت پابه توپ بودن بازیکنا تو دنیا رمز موفقیت یه تیمه، بازیکنایی مثل کنعانی، خلیل زاده اصلا قدرت پا به توپ ندارن، فاصله خطوط تو تیم ایران از هم دوره. من فک نمیکنم با این تاکتیک بی تاکتیک ایران قهرمان بشه
  • هرمزان LT ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    رزومه‌ آقای طباطبایی در مربیگری کسی میدونه؟ یا ایشون کدوم دوره‌های کارشناسی فوتبال رو گذروندن ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی