نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جدیدترین جایگاه ایران در رنکینگ فیفا؛ کره‌جنوبی در یک قدمی یوزهای ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر همچنان در رده بیست و یکم جهان قرار دارد.

بعد از انجام بازی‌های هفته نخست جام ملت‌های آسیا، رده‌بندی فیفا دچار تغییراتی شد ولی جایگاه بعضی تیم‌ها ثابت ماند. تیم ملی ایران بعد از دیدار با فلسطین در همان رده ۲۱ باقی ماند و تغییری در وضعیت شاگردان قلعه‌نویی در رده بندی فیفا حاصل نشد.

کره جنوبی با برد برابر بحرین یک پله صعود کرد و به رده ۲۲ جهان رسید تا در یک‌قدمی ایران قرار بگیرد. استرالیا نیز با یک پله صعود بعد از برد در بازی نخست برابر هند به رده ۲۴ رسید.

ژاپن، بهترین تیم آسیا در رده‌بندی فیفا، همچنان در رده هفدهم جهان باقی ماند و تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • احسان IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    روحش شاد تا اینجای کار هم مدیون اون خدابیامرز و مسئولین قبل از انقلاب هستیم . حال آدم از ورزشگاه های کشور وامکانات ورزشی و غیره بهم میخوره
  • زهرا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    کلا ساختار ورزش ایران کلنگی شده ، مردم کور نیستند دارن ساختار و زرق و برق دیگر کشورهای آسیایی رو میبینن ، تا همینجا هم زحمات و تلاش مردم عادی بوده ، مسئولین ورزشی ایران فقط برای خودشون سرگرمی درست کردندکه صبحشون رو شب کنن و حقوقی که از مردم می‌گیرند و نانی که بر سر سفره می‌برند حرام است .
    • ایران IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      قربون دهنت ، حرف حق جواب نداره
  • پرسپولیس IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    ورزشگاه درست میکنن ،حتی هزینه ساخت چندین برابر مدرنترین ورزشگاهای دنیا خرج بر میداره ولی وقتی ساخته میشه وکار به اتمام میرسه ۳۰ سال گذشته و بیش از بیست پیمانکار مختلف سمبل کاری و دز ..ی کردن ، و ورزشگاه هم در حال ریختن وغیر قابل استفاده هست و دوباره از بیت المال هزینه میشه . این خلاصه کار مسئولینه ، ۴۵ ساله ماشین ایران کنار اتوبان خاموشه و داره خاک میخوره چطور توقع دارید کره یا دیگر کشورها ازمون سبقت نگیرن .
    • بهار IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      دقیقا مثل ورزشگاه زنجان ، به تنها چیزی که شبیه نیست ورزشگاه ، باید رئیس جمهور دستور میداد مسئولینی که ورزشگاه رو به این روز انداختن محاکمه کنند نه اینکه دوباره بهشون بودجه بده ، آخه یکی نیست تو زنجان بهشون میگفت که آقا رئیس جمهور کجای دنیا ورزشگاه تخم مرغی درست میکنن، آنقدر فاصله تا زمین زیاد هست که باید روی هر صندلی یه دوربین شکاری برای تماشاچی قرار بدن که تماشاچی بیچاره یه چیزی از بازی ببینه
  • سرور IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    اینکه چیز تازه ای نیست کل ورزشگاه های ایران این مشکل رو دارن خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی