نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش منفی پدر هالند و کاربران شبکه‌های اجتماعی به جایزه‌ای که فیفا به مسی داد/ فوتبال تمام شد؛ بعد از بازنشستگی هم به او جایزه می‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اینکه جایزه بهترین بازیکن سال به مسی رسید دوربین‌ها چهره برافروخته پدر هالند را به تصویر کشیدند و مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند.

ارلینگ هالند به طرز شوکه‌کننده‌ای از دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا بازماند و پدرش نمی‌توانست خشم خود را کنترل کند. هالند در فصل گذشته سیتی را با ۵۲ گل و ۹ پاس گل در ۵۳ بازی به سه‌گانه رساند. عملکرد باورنکردنی این مهاجم باعث شد تا عنوان بهترین گلزن لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند. با این حال، مسی با اینکه در MLS و برای اینترمیامی بازی می‌کند ملی‌پوش نروژی را شکست داده و به این جایزه معتبر دست یافته است. مسی در این راه از سد کیلیان امباپه نیز گذشت و خولیان آلوارس، کوین دبروینه، رودری و برناردو سیلوا نیز در فهرست حضور داشتند. این لیست همچنین شامل مارسلو بروزوویچ، خویچا خوارتسخلیا، ویکتور اوسیمن، دکلان رایس و ایلکای گوندوگان بود.

آلف اینگه، پدر هالند و ستاره سابق سیتی، نتوانست ناراحتی خود را از اهدای جایزه به مسی پنهان کند. دوربین‌ها تصویر او را نشان می‌دادند که با ابروهای در هم تنیده و چهره‌ای برافروخته به مراسم نگاه می‌کرد. برخی از هواداران نیز حس مشترکی با آلف اینگه داشتند و از اینکه هالند جایزه نگرفت خشمگین شدند.

واکنش منفی پدر هالند و کاربران شبکه‌های اجتماعی به جایزه‌ای که فیفا به مسی داد/ فوتبال تمام شد؛ بعد از بازنشستگی هم به او جایزه می‌دهند!

یکی از هواداران نوشت: «اینکه هالند با اینهمه دستاورد هیچ جایزه‌ای نگیرد قطعا بزرگترین سرقت تاریخ فوتبال است.» دیگری گفت: «هالند باید این جایزه را می‌برد. مسی اسطوره است اما هالند به لیگ جدیدی آمد، رکورد گلزنی را شکست و سه‌گانه گرفت. هالند دیگر باید چه کار کند؟» شخص دیگری گفت: «مسی جام جهانی ۲۰۲۲ را گرفت تا تمام جایزه‌های بعدی را بدزدد». هوادار دیگری عنوان کرد: «مسی در سال ۲۰۲۳ چه کار کرد؟ فوتبال تمام شده است.»

همچنین فرد دیگری اذعان داشت: «سال ۲۰۵۰ است. مسی ۲۵ سال پیش بازنشسته شده اما ۳۵امین توپ طلای خود را برنده می‌شود.»

لیست کامل برندگان مراسم The Best فیفا را اینجا بخوانید: مراسم بهترین‌های فیفا ۲۰۲۳/ مسیِ غایب برای سومین مرتبه جایزه را برد و از رونالدو پیش افتاد

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    واقعا بر اساس چه شاخص های مسی برنده ی جایزه شد ؟ اینم از کشورهای پیشرفته همه جای دنیا شکل همه
    • امیر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      چه ربطی به فیفا و مسی داره، مربیان ، کاپیتانهای تیم های ملی دنیا و روزنامه های معتبر ورزشی دنیا رای دادن ، و اکثر مربیان و کاپیتانها به مسی و اکثر روزنامه نویسان به هالند رای دادن که همین نشون دهنده سطح فنی مسیه
    • جواب به امیر DE ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      اگه مربیان و کاپیتان ها به مسی رای اکثریت دادند که باید به فهم ودعقل انها هم شک داشت. از روی چه اساسی بهش رای دادند؟ احساسی و چون دوسش دارند و یا برای بی موفقیتی مسی در سال ۲۰۲۳؟همش مسخره بازی و جای خجالت داره. رونالدو حق داشت
    • عباسعلی US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      اگر مربیان و کاپیتان‌ها رأی دادن؟! خب الان معلوم شده که رای دادن دیگه، این «اگر» اول جمله یعنی چی!! رونالدو چی رو دقیقاً حق داشت؟ اگه بنا به دوس داشتن و علاقه باشه که رونالدو در فضای اجتماعی بیشتر هوادار داره، بخاطر نفرت رونالدو رو دنبال می‌کنن؟!! اینکه بازیکنان رئال یا مربیان تیم‌ها به مسی رأی دادن تقصیر مسی هست؟!!! شاخص کاملا شفاف و معلومه. رای ها مشخصه . مسی بهترین تاریخه، احترام بذارین😃
  • 😁😁😁 IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    ظاهرا بعضیا چون فقط یه نفرو میشناسن دائم میخوان به او رای بدن. حالا میخواد خوب باشه میخواد بد. این جام خدایی حق هالند بود. لیگ سخت جزیره کجا لیگ درجه دوی آمریکا کجا. نفر آخری خوب گفته بود: بعد از بازنشستگی هم ظاهرا به مسی میخوان جایزه بدن!! همونطور که حمید استیلی و خدادداد عزیزی سالهاست دارن نون گلی رو که به آمریکا و استرالیا زدن دارن میخورن مسی هم اگه فاتح جام جهانی نشده بود این جامو بهش نمیدادن.
  • ... US ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    سه گانه توی بهترین و سخت ترین لیگ دنیا و رکورد شکنی تاریخی گل در یک فصل انگلیس هیچی نداشت ولی ۱۰ گل تو لیگ امریکا که هیچکس هم دنبالش نمیکنه کردش بهترین؟
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    دیگه از حد گذشته. سال بعد فکر کنم دوباره نوبت رونالدو باشه و سال بعدش باز مسی!!!
  • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    چون انسانها پایبند به سلیقه های خود هستن و نمی تونن بر اساس واقعیت و شاخص های موجود نظر بدن نظراتشون اعتبار نداره مسی اسطوره ست درست اما قرار نیست دور از جونش اگر بمیرد اینا بازم رای به مسی رای می دن حق هالند بود پس این ثابت می کنه نظرات چقدر میتونه سبب حق کشی بشه
  • آبادان US ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    روش انتخاب به اینصورت هست که کاپیتانها و مربیان ملی رای می دهند. مسی محبوب هست. چه ربطی به فیفا داره. بعدش کی گفته هالند بهترین هست ؟ هالند در منچستر سیتی بازی می کنه که تهاجمی هست و طبیعیه که گل زیاد بزنه. مسی به تنهایی یک تیم هست. مسی رو نباید با هیچ بازیکنی مقایسه کرد.
  • علی CA ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    به نظرم حق مسی بود. جایزه برای بهترین بازیکن هست، نه بهترین گلزن. مسی انقدر هر فصل خوب بوده که برای بعضی ها عادی شده.
  • مدیر و تاجر IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    به خدا سوگند که مسی از آخر باید اول میشد ، همین ...
  • reza IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    اصلا چرا مسی کاندیدا کردن که که چندتا بهش رای بدن ؟ فوتبالی باشه مسی جزو پنجاه فوتبالیست برتر دنیا نیست و چه برسه به بهترین اونها باشه !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی