نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دادگاه مایلی‌کهن را از شکایت قلعه‌نویی تبرئه کرد! +سند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی که یکی از چهره‌های پرسابقه پرسپولیس هم محسوب می‌شود از شکایت همتای کنونی خودش در استقلال تبرئه شد.

امیر قلعه‌نویی چند ماه قبل به واسطه مصاحبه‌هایی که محمد مایلی‌کهن انجام داده و انتقاداتی که از او مطرح کرده بود، به دادگاه شکایت کرد و پرونده این دو مربی که در سالیان گذشته نیز سابقه تقابل لفظی با یکدیگر داشتند، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

در همین خصوص شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت پس از بررسی این پرونده، شکایت را وارد ندانست و رای به منع تعقیب محمد مایلی کهن از بابت شکایت امیر قلعه نویی سرمربی اسبق استقلال و مرد شماره یک کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان داد. نکته جالب توجه اینجاست که مایلی کهن بابت این پرونده خودش شخصاً در دادگاه حاضر می‌شد و اینطور که به خبرورزشی گفت، حتی وکیل هم نگرفته بود و  تمام سوالات را خودش پاسخ داد.

دادگاه مایلی‌کهن را از شکایت قلعه‌نویی تبرئه کرد! +سند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • خسرو IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    پس هر کی دوست داره می‌تونه به بقیه فحش بده ، هیچ ایرادی ندارد
    • اشکان IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      قندلی قابل نقد اونم زیاد
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    از منظر حقوقی اگر اظهارات آقای مایلی کهن حداقل بزه توهین(الفاظی از قبیل گروهبان قندلی حقه باز یارو) نبودند پس چه بودند؟(در مورد بزه نشر اکاذیب تردید است)ولی آقای قلعه نویی هم نباید اینقدر نازک نارنجی باشد.این حرفها در فوتبال ایران طبیعی است.حالا اگر همکارت حسودی کرد و چیزی گفت شما با آن همه دارایی و موقعیت که نباید ناراحت شوی و فوری بدویی بری دادگاه.شما باید با کسب قهرمانی در جام ملتها و درخشش در جام جهانی جواب منتقدان را بدهی.این دو تا کارو بکن همه ساکت میشوند که هیچ به شما احترام هم خواهند گذاشت.والا هر روز باید در دادگاه باشی.من خودم بارها توهینهای قلعه نویی به داوران را شنیدم و نشر اکاذیب را توسط ایشان دیدم.آنها خوب بودند فقط مایلی کهن بد است؟
  • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    رای قطعی هم که باشد وکیل مدافع شاکی میتواند درخواست اعمال ماده 477 " خلاف شرع بین " را بنماید. در صورت عدم توجه قاضی به مستندات ارائه شده به دادگاه از سوی شاکی , وکیل مدافع شاکی میتواند شکایتی نیز به دادگاه انتظامی قضات بنماید و درخواست ارجاع موضوع به دادگاه هم عرض را بنماید.
  • محمدرضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    جالبه طرف هرچی دهنش بوده تو رسانه ملی به قلعه‌نویی گفته تبرئه شده فکر کنم اگه اعاده حیثیت کنه به قلعه‌نویی محکوم بشه
    • احسان IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      نه که قلعه نویی مافیاست برایرهمین😁 2سال پیش 7امتیاز از تیمش کم کردن گفتن تخلف بازیکنی که خود فدراسیون کارت بازیش رو صادر کرده.همون سال هم استقلال هم پرسپولیس پنجره نقل و انتقال زمستانیشون بسته بود بازیکن غیرقانونی گرفتن هیچی نشد! الان امتیازهای سپاهان و پرسپولیس رو برگردوندند. تو این سالها فقط از این بنده خدا امتیاز کم کردن مثل 3-0 کردن بازیش زمانی که تو سپاهان بود با پرسپولیس
  • احمدرضا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    این گروبان قندلی اگر من هم اول اسمش یک خان بزارم صبح میارم تیم ملی یا میزارم مربی نساجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی