نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جدایی یک پرسپولیسی‌ دیگر بعد از ننکا و گل‌محمدی؟/ خروج از گروه واتس‌اپی سرخ‌ها به نشانه اعتراض!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس از گروه این تیم در واتس‌اپ خارج شد.

جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس این باشگاه را با دردسرهای بزرگی روبه‌رو کرده است.

انتخاب جانشین برای یحیی به یک معضل برای مدیران باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و تا این لحظه بازگشت دوباره برانکو ایوانکوویچ به نیمکت سرخ‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بعد از این اتفاقات ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز امروز با حضور در باشگاه قراردادش را با سرخ‌پوشان فسخ کرد تا شاهد جدایی یکی دیگر از اعضای کادر فنی پرسپولیس باشیم.

دردسر دیگر پرسپولیس غیبت سید جلال حسینی چهره محبوب هواداران و پرافتخار سرخ‌ها در تمرینات اخیر است. از روز شنبه که تمرینات پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی آغاز شد، سید جلال حسینی در تمرینات حضور پیدا نکرد که این مسئله گمانه‌زنی زیادی به راه انداخت.

به نقل از فارس سید جلال حسینی در پی برخی اتفاقات رخ‌داده ناراحت و گله‌مند است و به همین دلیل در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نکرد تا این مسئله، مدیران این باشگاه را با چالش روبرو کند؛ چراکه فعلا جایگزین گل محمدی مشخص نشده و حالا به نظر می‌رسد با اتفاق رخ‌داده، نبود سید جلال حسینی، این باشگاه را با دردسر جدید روبرو خواهد کرد. درحالی‌که شایعاتی مبنی بر مذاکرات صورت‌گرفته برای بازگشت سیدجلال به تمرینات پرسپولیس مطرح شده، اما وی امروز از گروه واتس‌اپی این تیم به اصطلاح لفت داد و خارج شد.

اینطور که به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی گل‌محمدی با چالش‌های زیادی روبه ‌رو شده‌اند و احتمالا نفر بعدی که از جمع سرخ‌پوشان جدا می‌شود سید جلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازگشت دو ستاره پرسپولیس به تمرینات/ دلیل غیبت مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    از سید بعیده حاشیه درست که برای تیم، اون الان باید عصای دست باشه نه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی