نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مهم‌ترین ضعف تیم ملی چه بود؟/ قلعه‌نویی فورا این ۲ ایراد را برطرف کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخاطبان خبرورزشی با شرکت در یک نظرسنجی بزرگترین ضعف‌های تیم ملی در دیدار نخست مقابل فلسطین را انتخاب کردند.

در اولین قدم ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عبور بی دردسر از فلسطین قابل پیش‌بینی بود تا تیم ملی اکنون با روحیه بهتر در قامت یک مدعی در قطر ظاهر شود و چشم به ادامه مسیر داشته باشد.

اکنون دو بازی دیگر در مرحله گروهی پیش روست و جدال اصلی برای صدرنشینی میان ایران و اماراتی است که آن‌ها هم در اولین بازی با پیروزی قاطع از سد هنگ‌کنگ عبور کرده بودند. هرچند بعید به نظر می‌رسد امارات هم بتواند سد راه شاگردان امیر قلعه‌نویی و صدرنشینی آن‌ها در این مسیر شود.

نمایش قاطع ایران خصوصا در فاز تهاجمی بزرگترین امیدواری را برای فوتبال‌دوستان ایرانی شکل می‌دهد تا طلسم ناکامی در جام ملت‌های آسیا بعد از چند دهه شکسته شود. هرچند به نظر می‌رسد تیم قلعه‌نویی در فاز دفاعی همچنان ضعف‌هایی دارد.

به همین بهانه از مخاطبین خبرورزشی خواستیم تا بگویند با توجه به دیدار نخست ایران مقابل فلسطین، اولویت کادرفنی تیم ملی چه چیزی باید باشد. در این نظرسنجی تاکنون با ثبت بیش از ۴۹هزار رای، ۴۹٫۶ درصد شرکت‌کنندگان «هماهنگی بین بازیکنان» را بزرگترین ضعف تیم قلعه‌نویی دانستند. همچنین ضعف در ساختار دفاعی باعث شده که ۴۱٫۵ درصد از آرا به این گزینه تعلق بگیرد.

نکته جالب در این نظرسنجی این است که گزینه خط حمله تنها ۸٫۹ درصد آرا را به خود اختصاص داد که نشان می‌دهد با وجود ستاره‌های آماده در این پست، خیال فوتبالی‌ها از نظر فاز هجومی تیم ملی راحت است.

مهم‌ترین ضعف تیم ملی چه بود؟/ قلعه‌نویی فورا این ۲ ایراد را برطرف کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    سلام تیم مگرفقط فروارده تیم اگر۱۱بازیکن هماهنگ نباشند که ۴گل نمی تواند بزند فکر کنم هنوز یکبارهم فوتبال بازی نکرده آند
  • Bahman US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    تیم ملی فقط با نکونام قهرمان آسیا خواهد شد...
  • سید IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    هفک دفایی سمت چپ ودفاع وسط خیلی مشکل داریم که باید حل شود وگر نه توهموم یک هشتم برمیگردیم خونه
  • مجید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    اگه مربیای ما به بازیکنا یاد بدن که با ۴یا ۵ تا پاس همیشه گل نمیشه زد وگرنه از بسگتبال هندبال یا فوتبال داخل سالن بیشتر میشد گل زد.برای بسکتبال و هندبال تایم گذاشتن که باید گل زد وگرنه توپو میدن به حریف تو چمن که اینطوری نیست باید قدرت بدنی بالایی داشت برای اجرای انواع تاکتیک این مشکل فقط و فقط از طرف مربی های ما بوده که بازیکنا دل به پاسکاری بیشتر ندارن شده سانتر بی هدف زمین خوردن فقط دنبال اوت بلند رو دروازه کرنر گرفتن یا ایستگاهی پشت هیجده تا دلت بخواد توپ لو میدن و مربی جرات نداره همونجا سر بازیکن فریاد بزنه تهدید کنه میکشمت بیرون اینطوری بازیکن مثل علف هرز رشد میکنه که آینده فوتبال ایران تباه میشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی